خرید اقساطی گوشی ریملی 2021

تاریخ انتشار:
1403/2/19 09:50:21

یکی از برندهای موفق چینی با نام ریلمی روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی ریملی 2021 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی ریملی 2021


مشخصات خرید قسطی گوشی ریملی 2021

گوشی هوشمند ریلمی (Realme) از برندهای نوظهور چینی بوده که در بازارهای جهانی توانسته جایگاه مناسبی را به دست آورد. این برند نوپا با ارائه مدل‌های متنوع، نیازها و توقعات کاربران را به خوبی برآورده ساخته است. ریلمی GT، ریلمی 8، ریلمی x50 pro، ریلمی 5G 7 و ریلمی C11، برخی از مدل‌های نام آشنای این برند تازه وارد چینی محسوب می‌شوند. خرید اقساطی گوشی ریملی 2021 از بهترین گزینه‌ها برای تهیه محصولات جدید و به روز کمپانی Realme به شمار می‌رود. 

قیمت مقرون به صرفه و مناسب، در کنار برخورداری از امکانات جالب و کاربردی، برخی از ویژگی‌های خرید قسطی گوشی ریملی 2021 را در بر می‌گیرد. این موضوع در گوشی هوشمند ریلمی سری C11 به خوبی نمود پیدا کرده است. برخورداری این مدل از نمایشگر بزرگ 6.52 اینچی با پنل IPS LCD، لذت تماشای محتواهای تصویری و فیلم‌ها را برای کاربران دو چندان ساخته است. همچنین، توان پردازشی بالای این مدل گوشی هوشمند، امکان انجام بازی‌های اندرویدی، تماشای محتوای ویدئویی و وبگردی را برای کاربر محقق نموده است.

طراحی ظاهری زیبا و جذاب و عملکرد سخت افزاری سریع و روان را می‌توان از دیگر مشخصات خرید اقساطی گوشی ریملی 2021 برشمرد. شرکت REALME برای گوشی هوشمند سری C11 از تراشه Unisoc Sc9863A استفاده کرده است. این تراشه 28 نانومتری از هشت هسته پردازنده مرکزی شامل پردازنده گرافیکی IMG8322، چهار هسته Cortex A55 با فرکانس 1.2 و 1.6 گیگا هرتز تشکیل شده است.

این تراشه به وسیله یک رم با حافظه 2 یا 4 گیگا بایت و حافظه داخلی 32/64 گیگا بایت پشتیبانی می‌شود. قدرت سخت افزاری دستگاه، امکان انجام کارهای معمولی مانند نصب پیام رسان های رایج و گشت و گذار در فضای وب و اجرای برنامه‌های مختلف را بدون لگ، برای کاربر میسر می‌نماید. 

سایر مشخصات فروش قسطی گوشی ریلمی 2021

باتری با ظرفیت بالا، عملکرد خوب دوربین و رابط کاربری راحت، از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی گوشی ریملی 2021 به شمار می‌رود. گوشی ریلمی مدل c11 از یک باتری باکیفیت و دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. ضمنا، فناوری شارژ سریع برای این محصول لحاظ شده است. سرعت شارژ گوشی نیز برابر با 10 وات برآورد شده است. در ساختار گوشی هوشمند سری C11 یک دوربین اصلی و یک دوربین سلفی تعبیه شده است. دوربین اصلی گوشی از یک سنسور 13 مگا پیکسلی با اندازه 1.12 پیکسل و لنز با دیافراگم f/2.2 برخوردار می‌باشد.

دوربین سلفی گوشی Realme C11 2021 mobile Phone از یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و لنز 27 میلیمتری بهره می‌برد. کیفیت عکس‌های ثبت شده با دوربین سلفی گوشی کاملا معمولی ارزیابی می‌شود. همچنین، گوشی هوشمند ریلمی از سیستم عامل اندروید 11 پشتیبانی می‌کند. ضمنا، بدنه اسمارت فون ریلمی سی 11 از پلاستیک باکیفیت و مقاوم ساخته شده است. این محصول در رنگ بندی‌های متنوع مانند خاکستری و آبی به خریداران عرضه می‌شود.

صفحه نمایش با رزولوشن 720×1600، امکان نمایش 16 میلیون رنگ، روشنایی 480 نیت، قابلیت عکاسی پانوراما و HDR، فناوری فوکوس AF، پشتیبانی از دو عدد سیم کارت و پشتیبانی از Micro SD، دیگر مشخصات فروش قسطی گوشی ریلمی 2021 را شامل می‌شود. 

نحوه خرید اقساطی گوشی ریملی 2021

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب زمینه مناسب برای خرید اقساطی موبایل از قبیل گوشی‌های هوشمند ریلمی را فراهم آورده است. خریداران می‌توانند برای اطلاع از ضوابط و شرایط این طرح به درگاه اینترنتی Ghesticlub.com مراجعه کنند. ضمنا، در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب علاوه بر طرح‌های فروش اقساطی، امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال برای متقاضیان پیش بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی

هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی
با افزایش کیفیت عکس ها و ویدئو هایی که ضبط می کنیم، نیاز به حافظه های خارجی برای ذخیره اطلاعات خود هستیم. هارد اکسترنال ای دیتا یکی از بهترین...

خرید قسطی اپل واچ هرمس

خرید قسطی اپل واچ هرمس
یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند شرکت اپل مدل Apple Watch Hermès می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ هرمس به بخش ساعت هوشمند در...