خرید اقساطی گوشی ریلمی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 12:49:06

یکی از برندهای پرفروش در چین در حوزه تکنولوژی برند ریلمی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ریلمی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی ریلمی


مهم ترین مشخصات موبایل ریلمی مدل RMX2111 7 5G

1-طراحی و ساخت

طراحی خاص، مدرن و در عین حال جسورانه، از جمله ویژگی‌های موبایل ریلمی مدل RMX2111 7 5G محسوب می‌شود. زبان طراحی گوشی ریلمی 7 5G، از سبک طراحی ویژه برند Realme تبعیت می‌کند. 

از نمای روبرو، دوربین سلفی و نمایشگر 6.5 اینچی گوشی، در اولین نگاه خودنمایی می‌کند. بر خلاف سایر مدل‌های هم رده، دوربین سلفی این مدل گوشی هوشمند در گوشه بالای سمت چپ قرار گرفته است. صفحه نمایش دستگاه به صورت پانچ هول طراحی شده و بلندگوهای مختص مکالمه در بیرون از قاب تعبیه شده است. برای خرید قسطی گوشی ریلمی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

استفاده از پوشش Gorilla Glass در پنل جلویی گوشی ریلمی 7 5g، کیفیت و دوام دستگاه را بهبود بخشیده است. در بخش پشت دستگاه، دوربین چهارگانه آن قرار گرفته است. همچنین، دکمه‌های کنترل صدا، کارت حافظه و اسلات سیم کارت در کناره سمت چپ گوشی به چشم می‌خورد. در لبه سمت راست نیز دکمه پاور و حسگر اثر انگشت دیده می‌شود.

در قسمت بالایی بدنه، حفره مربوط به میکروفون دوم و در قسمت پایینی گوشی، پورت USB type-C، جک 3.5 میلیمتری و میکروفون مکالمه استقرار پیدا کرده است. ضمنا، بدنه و قاب دستگاه از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. برای خرید اقساطی گوشی ریلمی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

2-صفحه نمایش

یکی دیگر از مشخصات موبایل ریلمی به نمایشگر دستگاه مربوط می‌شود. شرکت ریلمی برای این گوشی میان رده خود از یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 2400×1080 و تراکم پیکسلی 405 و نرخ نوسازی 90 هرتز بهره برده است. استفاده از فناوری IPS در نمایشگر گوشی سری RMX2111، تصاویر را با شفافیت بالا و به صورت زنده و واقعی در معرض نمایش قرار می‌دهد. برای خرید قسطی گوشی ریلمی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

3-بخش سخت افزار

مجهز شدن به چیپ Helio G95 شرکت مدیا تک، از نقاط عطف فروش قسطی موبایل ریلمی مدل 7 5G تلقی می‌گردد. پردازنده مرکزی این مدل گوشی هوشمند دارای بیشینه فرکانس 2.4 گیگاهرتز و از نوع 8 هسته می‌باشد. همچنین، گوشی Realme rmx2111 7 5g به یک پردازشگر گرافیکی مدل Mail0G57 MC3 مجهز شده است. چیپ 7 نانومتری دستگاه در پردازش اطلاعات و مدیریت مصرف انرژی، عملکرد قابل توجهی را از خود نشان می‌دهد. برای خرید اقساطی گوشی ریلمی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

4-عملکرد دوربین ها

از دیگر مشخصات موبایل ریلمی مدل RMX2111 7 5G می‌توان به دوربین‌های متنوع دستگاه، اشاره نمود. در قاب پشتی گوشی چهار دوربین مختلف قرار گرفته است. دوربین اصلی دستگاه از یک لنز 48 مگاپیکسل، دوربین دوم از لنز 8 مگاپیکسل و دوربین‌های سوم و چهارم از یک لنز 2 مگاپیکسل معمولی و عمیق بهره می‌برند. 

قابلیت فیلم برداری با سرعت 120 فریم بر ثانیه، با کیفیت 1080p/4k@30fps، امکان ثبت تصاویر پرتره و عکاسی Ultra wide یا بسیار عریض را می‌توان از دیگر ویژگی‌های دوربین‌های این محصول برشمرد. ضمنا، دوربین سلفی گوشی با برخورداری از سنسور 16 مگاپیکسلی، امکان ثبت تصاویر باکیفیت و قابل قبول را برای کاربر فراهم می‌آورد. برای خرید قسطی گوشی ریلمی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

5-باتری و شارژدهی

برخورداری از یک باتری باکیفیت با ظرفیت 5000 میلی آمپر و سرعت شارژ 30 وات، مشخصات موبایل ریلمی مدل RMX2111 7 5G را کامل می‌کند. بر اساس اعلام سازنده، شارژ شدن کامل باتری در مدت زمان حدود 65 دقیقه انجام می‌شود. 

نحوه خرید اقساطی گوشی ریلمی

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، زمینه مناسب برای فروش قسطی موبایل ریلمی 7 5G را فراهم آورده است. متقاضیان با مراجعه به درگاه اینترنتی Ghesticlub.com می‌توانند در جریان شرایط و جزئیات این طرح قرار گیرند. همچنین، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال نیز لحاظ گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی آیفون se2

خرید نقدی آیفون se2
شرکت اپل در زمینه تولید و طراحی تلفن همراه همیشه پرچم دار بوده است و توانسته در سال های اخیر توجه مردم جهان را به خود جلب کند. برای خرید نقدی یا...

خرید اقساطی گوشي a32

خرید اقساطی گوشي a32
گوشی a32 سامسونگ جز خوش قیمت‌ترین محصولات این کمپانی کره‌ای می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...