خرید اقساطی کولرگازی گری

تاریخ انتشار:
1403/2/25 14:02:52

برای خرید اقساطی کولرگازی گری با قیمتی بی نظیر به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی کولرگازی گری


بررسی کولر گازی گری

برند گری یکی از برترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی و کولر گازی است. شما با خرید قسطی کولرگازی گری از محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه گری استفاده می‌کنید. کولرگازی‌های گری در شرایط مختلف آب و هوایی تست شده‌اند و از نظر عملکرد و کارایی در سطح بالایی قرار دارند. کولرگازی گری در انواع طرح‌های اسپلیت دیواری، ایستاده، پرتابل، پنجره‌ای به بازار ارائه می‌شوند. گری این برندی چینی توانسته است به خوبی با سایر برندهای رقابت نماید و فروش بالایی در بازار لوازم سرمایشی داشته باشد.

مزایای خرید کولر گازی گری

کولرهای گازی گری از گاز R410 استفاده می‌کنند از این رو جز بهترین کولر گازی‌ها شناخته می‌شوند. خرید اقساطی کولرگازی گری موجب می‌گردد تا با پرداخت کمی هزینه از تمامی قابلیت‌های کولرهای گری بهره ببرید. به کارگیری این گاز موجب بهبود عملکرد گرمایشی و سرمایشی کولر گازی‌های گری شده است. علاوه براین محصولات طول عمر زیادی دارند و بسیار با دوام و مقرون به صرفه هستند. خرید اقساطی لوازم خانگی به شما این امکان را می‌دهد تا با پرداخت هزینه کمی کولر گازی موردنیاز خود را خریداری نمایید. 

خرید قسطی کولرگازی گری به شما این امکان را می‌دهد تا از همه امکانات کولرهای گازی بهره ببرید. برخورداری از تکنولوژی اینورتر یکی دیگر از قابلیت‌های مهم کولرهای گازی است که موجب می‌گردد تا در مصرف انرژی صرفه جویی گردد.

در واقع با کنترل میزان مصرف انرژی این امر محقق می‌گردد. انواع کمپرسورهای پیستونی و روتاری رایج‌ترین کمپرسورهای به کار رفته در کولرگازی‌های گری هستند. این کمپرسورها دارای کیت اینورتر می‌باشند و از مصرف انرژی بسیار به صرفه هستند، زیرا برق و انرژی کمتری را مصرف می‌کنند.

ویژگی کولرگازی‌های گری

شما با توجه به نوع مصرف و فضایی که قصد دارید آن را نصب کنید، می‌توانید کولر گری موردنیاز خود را تهیه کنید. این کولرها در طرح‌ها و ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌گردند. خرید اقساطی کولرگازی گری به شما امکان استفاده از تکنولوژی‌های برتر را می‌دهد. به کارگیری تکنولوژی G10 در این کولرها موجب افزایش عملکرد آن‌ها شده است و هم چنین تاثیر ضربه‌های ولتاژ را بر دستگاه را کاهش می‌دهد.

علاوه براین از دستگاه محافظت می‌گردد و طول عمر دستگاه به طور چشم گیری افزایش می‌یابد. با توجه به نیاز مشتری فیلترهای بسیار با کیفیت و مرغوبی در این دستگاه‌ها به کار رفته است که با محیط زیست نیز سازگار می‌باشند. گازهای R10 ظاهر زیبایی دارند و لبه‌های آن‌ها گرد هستند. به واسطه بهره گیری از تکنولوژی انورتر میزان صداها و نویز دستگاه کاهش محسوسی پیدا کرده است به طوری که شما در محیطی آرام و بی سر و صدا در آرامش خواهید بود. 

کولر گازی گری

کویل‌های این کولرها کاملا ضد زنگ هستند و مقاومت زیادی در برابر باران و سایر عناصر خورنده دارند. علاوه براین با برنامه ریزی تایمر اسپلیت در طول شبانه روز یا ایام تعطیلات در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید. فیلترهای کربن فعال، یون نقره، استریل کننده و محافظت از فیلترها، حذف گازهای اضافی از محیط و فیلتر ویتامین سی و پخش آن در محیط از مهم ترین فیلترهای به کار رفته در کولرهای گازی گری هستند. برای خرید قسطی کولرگازی گری به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی کولرگازی گری از فروشگاه قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از پرفروش‌ترین و بهترین فروشگاه‌های اینترنتی است که انواع لوازم خانگی برقی و کولرهای گازی را به صورت فروش قسطی و نقدی عرضه کرده است. شما با خرید قسطی کولر گازی گری از فروشگاه قسطی کلاب می‌توانید از امکانات این کولرها بهره مند شوید. این کولرها در مدت زمان کمی محیط زندگی و کار شما را خنک می‌کنند هم چنین قابلیت اتصال از راه دور از طریق تبلت یا موبایل را نیز دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ظرفشویي دوو

خرید قسطی ظرفشویي دوو
برند دوو برندی استثنایی و موفق در ایران است. برای خرید قسطی ظرفشویي دوو به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...

خرید اقساطی لباسشویی سام

خرید اقساطی لباسشویی سام
برند سام یکی از بهترین برندهای ایرانی و موفق است. برای خرید اقساطی لباسشویی سام به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی...