گوشی اپل

تاریخ انتشار:
1403/2/4 04:15:27

برند اپل یکی از موفق‌ترین و مدرن‌ترین برندهای دنیا است که محصولات شیک و لوکسی را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی اپل به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


گوشی اپل


با عشق زیاد و هزینه کم 

همان ‌طوری كه می‌دانید گوشی‌های اپل از لوكس‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار می‌باشند. در سال 2020 این شركت از تولید گوشی‌هایی ارزان ‌قیمت‌تر خبر داده است.

یكی از گوشی‌های جدید كه با قیمت 399 دلار شروع می‌شود، آیفون SE است. در ادامه با خصوصیات این گوشی آشنا می‌شوید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی اپل در قسطی کلاب فراهم شده است. 

آیفون 11 پرو و SE

قدرتمندترین تراشنده را با مقرون به صرفه‌ترین قیمت و در محبوب‌ترین اندازه داشته باشید. این همان چیزی است که شما منتظر آن بوده‌اید. طراحی شیشه و آلومینیوم با صفحه نمایش HD كه درخشان است و به چشم آسیبی نمی‌رساند.

در آیفون یازده پرو، مغز سیستم در بدن قرار داده شده است. سریعترین تراشه یعنی بیونیک 13 در یک تلفن هوشمند قرار داده شده است. برنامه را اجرا کنید. آخرین بازی‌ها را انجام دهید با روش‌های جدیدی در بازی‌ها واقعیت‌های افزوده را کشف خواهید کرد.

لبخند بزنید چون در حالت پرتره هستید!

دوربین پیشرفته بیونیک ۱۳ حالت پرتره خود را برای شما به ارمغان می‌آورد که زمینه را به طرز هنری تار می‌کند تا تمرکز خود را حتی هنگام گرفتن سلفی، روی موضوع خود قرار دهید. با خرید اقساطی گوشی اپل همیشه لبخند بر لب داشته باشید! 

کنترل عمیق 

یک نوار لغزنده ساده به شما امکان می‌دهد تا پس زمینه را به همان اندازه که دلخواهتان است، تیره کنید. قبل یا بعد از گرفتن عکس، نوار پردازنده پرتره را از بین ۶ حالت باکیفیت استودیو انتخاب کنید. سپس شدت نور را تنظیم کنید تا سوژه شما در بهترین نور ممکن نشان داده شود. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی اپل در فیلم‌ها ستاره باشید!

بگذارید سایه و کانتور باشند با دیدن یک چهره آن را می‌شناسد و آن ‌را به HDR نسل بعدی هوشمند تصویر می‌کند تا منظره‌ها و رنگ پوست، طبیعی‌تر باشد.

هم‌چنان که جزئیات برجسته و سایه در پس زمینه را ارزشمند می‌کند، عکس شما شگفت انگیز به نظر خواهد رسید. با خرید اقساطی گوشی اپل عکس‌هایی طبیعی بگیرید. 

با کیفیت بالای بالا فیلم ببینید! 

شما قادر خواهد بود که بود که چهار برابر جزئیات بیشتری نسبت به فیلم‌های 4K خواهید دید. با دامنه پویا و گسترده جزئیات بیشتری نسبت به HD1080p می‌بینید. اشیای برجسته ایجاد خواهید کرد. عکس تصویری به گزینه تصویری تبدیل می‌شود. با نگه داشتن دكمه، ضبط فیلم را شروع کنید. 

اپل آیدی 

آیفون به شما اجازه می دهد تا با خیال راحت كار خود را انجام دهید. با گرفتن یک اپل آی دی وارد برنامه شوید. با آن برنامه دریافت نمایید و بدون دستیابی به کارت اعتباری خرید نماید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی اپل از امکان هرگونه هک و ویروسی شدن ایمن باشید. 

خطوط و حریم خصوصی 

این گوشی، به گونه‌ای طراحی شده است تا بتواند اطلاعات شما را در هنگام ارسال رمز گذاری کند. هنگامی که اطلاعاتتان کنترل می‌کنید، اثر انگشت روی دستگاه شما ذخیره می‌شود. هرگز در سرورهای اپل شماره کارت اعتباری شما ذخیره نمی‌شوند. 

مقاومت گوشی 

در مدت زمان ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب مقاومت می‌کند. بنابراین، با پاشیدن قهوه، چای و نوشابه اتفاقی نمی‌افتد. در برابر گرد و غبار نیز جای نگرانی نیست! 

باتری ماندگار و سریع 

عمر باتری ارزشمند به شما این امکان را می‌دهد تا به مدت ۱۳ ساعت از صفحه نمایش را استفاده کنید. بنابراین می‌توانید یک فیلم را با یک بار تماشا کنید. کافی‌ است گوشی را با شارژ بی‌سیم تنظیم کنید یا به یک آداپتور شارژ سریع ۱۸ واتی وصل شوید تا در عرض ۳۰ دقیقه شارژ شما از صفر به ۵۰ درصد برسد. 

‏برنامه‌های سیستمی 

IOS برای اجرای آخرین ویژگی‌ها و حتی برنامه‌هایی که هنوز تولید نشده‌اند، ساخته شده است. هم اکنون استفاده کنید و در آینده از به ‌روزرسانی‌های‌ جدید، ویژگی‌ها و امنیت‌های جدیدی برخوردار باشید. این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود. با خرید اقساطی گوشی اپل همواره به روز و جدید باید! 

خرید گوشی اپل 

برای خرید گوشی اپل از طریق سایت قسطی کلاب نسبت به خرید نقدی و یا اقساطی اقدام فرمایید. قسطی کلاب پلتفرمی آنلاین است که در زمینه تامین کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی مورد نیاز ایرانیان فعالیت دارد. 

با توجه به شرایط تورم ایران و تمایل به خرید اقساطی کالا، می‌توانید برای درخواست اعتبار خرید اقساطی اقدام فرمایید و از یکی از سه روش موجود خرید اقساطی با بای‌چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان استفاده نمایید. همین حالا نسبت به خرید نقدی یا اقساطی گوشی اپل اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایرپاد پرو با سفته

خرید قسطی ایرپاد پرو با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی ایرپاد پرو با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

فروش اقساطی تبلت لنوو

فروش اقساطی تبلت لنوو
اگر به دنبال خرید اقساطی تبلت لنوو با قیمتی عالی هستید، به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...