خرید قسطی گوشی poco f3 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 13:41:17

یکی از بهترین مدل‌‎های گوشی شیائومی بی شک مدل پوکو f3 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی poco f3 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی poco f3 با چک


آیا به دنبال خرید یک گوشی ارزان قیمت با مشخصات پرچمدار هستید؟

بازار تلفن‌های هوشمند، پر از شگفتی است و ظاهرا این سیر شگفتی سازی، تمامی ندارد. شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه رده‌بندی‌های مختلفی را برای محصولات خود انتخاب می‌کنند. برخی از گوشی‌ها پایین رده، برخی‌ها میان رده و برخی پرچمدار هستند.

گوشی‌های پرچمدار قاعدتاً گل سرسبد هر شرکت تولید کننده تلفن همراه خواهد بود. با این حال شرکتی مانند شیائومی، برای افرادی که قادر به خرید نسخه‌های پرچمدار این برند نیستند، راه حل جایگزینی را در نظر گرفته است. گوشی‌های سری پوکو شیائومی از جمله گزینه‌های جذاب موجود در بازار هستند که قابلیت گوشی‌های پرچمدار را در یک گوشی میان رده پیاده کرده‌اند.

شرکت شیائومی با عرضه poco f3 بسیاری از رقبای میان رده و پرچمدار را به چالش کشیده است. این تلفن همراه تا به حال فروش بسیار بالایی را در ایران و جهان تجربه کرده است. شهرت بالای گوشی‌های سری پوکو شیائومی باعث شده تا هنوز هم مشتریان زیادی تمایل به خرید گوشی poco f3 داشته باشند. با این حال، شرکتی را سراغ داریم که شرایط خرید قسطی گوشی poco f3 را فراهم کرده است و کار مشتریان را در خرید این کالای دیجیتال هموار ساخته است. با ما همراه باشید تا با مشخصات و شرایط خرید اقساطی گوشی poco f3  آشنا شوید. 

مشخصات پوکو f3

مشخصات شیائومی پوکو اف 3 که در مارس 2021 عرضه شده است، به شرح زیر است:

1. صفحه نمایش

گوشی poco f3 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Full HD  و  AMOLED با وضوح 1080 در 2400 پیکسل است.

2. پردازنده

گوشی poco f3 به چیپست Qualcomm Snapdragon 870 مجهز شده است که پردازنده ای قدرتمند بوده و قادر به اجرای وظایف سنگین است.

3. رم و فضای ذخیره سازی

گوشی poco f3 با دو گزینه رم 6 یا 8 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی عرضه می شود. برای رم این دستگاه از رم های LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 برای انتقال سریعتر داده ها و بارگذاری برنامه ها استفاده شده است.

4. دوربین

گوشی poco f3 دارای تنظیمات دوربین سه گانه در قاب پشتی است که از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در بخش جلویی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار دارد.

5. باتری

گوشی poco f3 مجهز به باتری 4520 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این امکان شارژ سریع را فراهم می کند و زمان خاموشی را کاهش می دهد.

6. سیستم عامل

این گوشی بر روی MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 اجرا می شود و تجربه کاربری مناسبی را ارائه می دهد. برای خرید قسطی گوشی poco f3 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

7. قابلیت اتصال

گوشی poco f3 دو سیم کارته بوده و از فناوری ارتباطی G5 ، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.1، NFC و USB Type-C برای شارژ و انتقال داده پشتیبانی می کند. 

خرید اقساطی گوشی poco f3

تا به اینجای مقاله، شما را با گوشی poco f3 آشنا کردیم. این گوشی همانند سایر محصولات سری پوکو شیائومی به عنوان قاتلین پرچمدار شناخته می‌شود. در صورتی که به خرید قسطی گوشی poco f3 تمایل دارید، می‌توانید خریدی مطمئن را در فروشگاه قسطی کلاب تجربه کنید. قسطی کلاب، به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های فعال در حوزه خرید نقدی و اقساطی انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی فعالیت می‌کند.

در قسطی کلاب شما قادر خواهید بود تا از شش طرح اعتباری مختلف، تسهیلات دریافت کنید. حتی در صورت تمایل می‌توانید از چندین طرح اعتباری به طور همزمان استفاده کنید. در صورتی که قصد خرید اقساطی گوشی poco f3 را دارید، می‌توانید به صفحه محصولات شیائومی در وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی موبایل الجی

خرید نقدی موبایل الجی
شرکت ال جی دارای تنوع بی نظیری از محصولات است که به تازگی در زمینه تولید تلفن همراه پیشرفت چشم گیری داشته است. برای خرید اقساطی و خرید...

فروش اقساطی کامپیوتر گیمینگ

فروش اقساطی کامپیوتر گیمینگ
کامپیوترهای گیمینگ یکی از بهترین وسایل بازی و سرگرمی است. شما می‌توانید با انتخاب یک کامپیوتر گیمینگ مناسب لذت مضاعف‌تری از بازی کردن...