خرید اقساطي یخچال و فریزر دوو با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 14:00:34

اگر تمایل به خرید اقساطي یخچال و فریزر دوو با چک دارید به بخش یخچال فریز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.


خرید اقساطي یخچال و فریزر دوو با چک


بررسی ویژه یخچال فریزر دوو

یخچال فریزر دوو الکترونیک، از محصولات گروه صنعتی انتخاب است که تحت لیسانس شرکت دوو کره جنوبی در داخل کشور تولید می‌شود. این برند با توجه به محبوبیت بالا در بازار جهانی و از جمله بازار کشور ما، توانسته است فروش بالایی را در حوزه لوازم خانگی کسب کند. در صورتی که تمایل داشته باشید تا اقدام به خرید قسطي یخچال و فریزر دوو کنید، مدل‌های مختلفی پیش روی شما هستند. در ادامه به بررسی پرفروش‌ترین آنها در بازار کشورمان می‌پردازیم. 

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو

یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید اقساطي یخچال و فریزر دوو، خرید از مدل‌های ساید بای ساید این برند است. شرکت دوو یخچال‌های ساید بای ساید خود را با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و استفاده از قابلیت هوشمند اینترنت اشیا تولید می‌کند. همچنین ساید بای سایدهای این برند در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولید می‌شوند‌. مدل‌های کوچک‌تر دارای عمق 72 سانتی متری هستند که برای خانواده‌های کم جمعیت‌تر مناسب می‌باشند. یخچال فریزر ساید بای ساید پارامو از برند دوو در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد.

سایز متوسط یخچال فریزر ساید بای ساید دوو، عمق 84 سانتی‌متری دارد که مدل‌های پرایم و اسمارت پرایم در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. برای انتخاب یخچال فریزر ساید بای ساید دوو برای خانواده‌های پرجمعیت‌تر، پیشنهاد می‌کنیم تا به سراغ مدل‌های با عمق 92 سانتی‌متری بروید. اسمارت پرایم سه در و اسمارت پرایم دو در، در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. برای خرید قسطي یخچال و فریزر دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یخچال فریزر دوقلو

از دیگر گزینه‌ها برای خرید اقساطي یخچال و فریزر دوو، نسخه‌های دوقلو این برند می‌باشد. یخچال فریزرهای دوقلوی سری Twin با عمق 66 سانتی متر و تکنولوژی‌هایی همچون سیستم مدیریت هوشمند و سامانه کنترل سرمایش عرضه می‌شود. این یخچال دارای فیلتر جاذبه اتیلن، بوگیر قدرتمند، یخساز اتوماتیک و آبسردکن اتوماتیک با فیلتر تصفیه آب است. 

یخچال فریزر تک در

در صورتی که کاربری شما از یخچال یا فریزر به صورت تکی است، می‌توانید یخچال یا فریزر تک درب دوو را خریداری کنید. این یخچال‌ و فریزر دقیقا از همان یخچال فریزرهای دوقلو Twin اقتباس شده است که به صورت تکی توسط گروه دوو به فروش می‌رسد‌. شما می‌توانید یخچال یا فریزر سری توئین را با قیمتی کمتر خریداری کنید. برای خرید قسطي یخچال و فریزر دوو به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یخچال فریزر پایین دوو

مدل‌های دیگری از یخچال فریزرهای دوو، مدل‌های فریزر پایین هستند که در طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. همانند سایر محصولات برند دوو، این سری از یخچال فریزرهای دوو نیز به آخرین تکنولوژی‌های روز مجهز شدند. از جمله آخرین مدل‌های این سری می‌توان به مدل Ultimo با عمق 71 سانتی متری و Ultimo ST با عمق 75 سانتی متری اشاره کرد. همچنین یخچال فریزر مدل 1077 نیز با یک فریزر 4 کشو و عمق 68 سانتی‌متری در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد. 

یخچال فریزر بالا دوو

اگر نسخه‌های یخچال فریزر بالا را برای خرید اقساطي یخچال و فریزر دوو مد نظر ندارید، سری پرادا انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود. این یخچال فریزر با عمق 77 سانتی‌متر و سامانه کنترل سرمایش الکترونیک و مدیریت هوشمند عرضه می‌شود. همچنین این یخچال دارای فیلتر جاذبه اتیلن و گردش هوای سه بعدی است. 

قسطی کلاب بهترین فروشگاه کشور برای خرید قسطی یخچال و فریزر دوو

در این مقاله، شما را با بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های یخچال فریزر دوو آشنا کردیم. در صورتی که به جای خرید نقدی، تمایل دارید تا نسبت به خرید قسطی یخچال فریزر دوو اقدام کنید، فروشگاه قسطی کلاب چنین امری را میسر کرده است. فروشگاه قسطی کلاب، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های فعال در حوزه فروش قسطی لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال است. این شرکت با ارائه شش طرح مختلف اعتباری برای خرید اقساطی کالا، متنوع‌ترین شرایط خرید اقساطی را در کشور فراهم ساخته است. در صورتی که به خرید قسطی یخچال فریزر دوو تمایل دارید، می‌توانید از صفحه محصولات دوو در سایت قسطی کلاب دیدن کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي تلویزیون سام

خرید اقساطي تلویزیون سام
اگر تمایل به خرید اقساطي تلویزیون سام دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید اقساطی پلو پز

خرید اقساطی پلو پز
اگر برای پخت و پز زمان بسیاری می‌گذارید و وقت زیادی از شما گرفته می‌شود، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی پلو پز از بخش پلوپز در دسته بندی...