خرید گوشی poco m6 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/8 10:14:39

اگر تمایل به خرید گوشی poco m6 pro با قیمتی ارزان دارید به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید گوشی poco m6 pro


معرفی گوشی poco m6 pro

گوشی poco m6 pro یک گوشی هوشمند و ارزان قیمت است که توسط شرکت شیائومی عرضه شده است. این گوشی در سال 2023 وارد بازار شده و از آخرین فناوری‌ها و ویژگی‌های مورد انتظار در دستگاه‌های هوشمند در آن زمان بهره می‌برد. در این مطلب قصد داریم مشخصات و ویژگی‌های این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم و نکاتی را در رابطه با نحوه خرید گوشی poco m6 pro بیان کنیم. 

مشخصات و ویژگی‌های گوشی poco m6 pro

در طراحی این گوشی از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی Flow AMOLED استفاده شده است. این صفحه نمایش از باز تولید رنگ و کنتراست خوبی برخوردار بوده و دارای نرخ تازه سازی پویا نیز می‌باشد که با توجه به نیاز خود می‌تواند آن را بر روی 60 یا 120 هرتز قرار دهید. 

همچنین صفحه نمایش این کالای دیجیتال، دارای پنل IPS LCD می‌باشد که از رزولوشن Full HD+ (1080 × 2400 پیکسل) و نسبت تصویر 20:9 پشتیبانی می‌کند. در طراحی صفحه نمایش این گوشی از محافظ 5 Gorilla Glass نیز استفاده شده که از خط و خش و آسیب‌های معمولی محافظت می‌کند. توصیه می‌شود از یک محافظ جداگانه نیز برای صفحه نمایش گوشی استفاده کنید. 

در طراحی ظاهری این کالای دیجیتال، کلید تنظیم صدا، دکمه پاور و بخش ورودی سیم کارت‌ در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند. در بخش بالایی آن یک سنسور مادون قرمز و بلندگو‌ها و یک جک 3.5 میلی متری قرار دارد که می‌توانید از آن برای وصل هدفون‌های خود به گوشی استفاده کنید. در رابطه با دوربین، این گوشی به یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز شده است که از فناوری OIS نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این کالای دیجیتال دارای یک سنسور ماکرو 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی می‌باشد. 

لنز عریض 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 این گوشی قادر به ضبط ویدئوهای 4k با سرعت 30 فریم در ثانیه می‌باشد. در قسمت جلویی گوشی نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 برای عکس ‌برداری و تماس‌های ویدئویی قرار داده شده است. خود اپلیکیشن دوربین تعداد بی‌شماری از فیلترهای زیبای وخلاقانه را در دسترس شما قرار می‌دهد تا بتوانید عکس‌های خود را بسیار زیباتر و دلنشین‌تر کنید. 

این کالای دیجیتال از یک چیپست مدیاتک Helio G99-Ultra شش نانومتری بهره می‌برد که دارای یک CPU هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 می‌باشد. این گوشی از حافظه LPDDR4X و حافظه داخلی UFS 2.2 استفاده می‌کند. گوشی poco m6 pro در دو مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه و یا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه تولید می‌شود. 

خوب است بدانید که این کالای دیجیتال از فناوری Memory Extension 3.0 برای افزایش میزان رم تا 8 گیگابایت نیز استفاده می‌کند که در مجموع می‌توان میزان رم این گوشی را به 20 گیگابایت افزایش داد. 

باتری این کالای دیجیتال شارژ دوام بسیار بالایی دارد. این باتری 5000 میلی آمپری می‌تواند یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد آن دوام بیاورد. البته در صورت استفاده سنگین ممکن است در پایان روز نیاز به شارژ کردن گوشی خود داشته باشید. 

همچنین این باتری از قابلیت توربو شارژ نیز پشتیبانی می‌کند که با استفاده از شارژر 67 واتی موجود در جعبه دستگاه انجام می‌شود. با استفاده از این شارژر، باتری گوشی در حدود 45 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ می‌شود. با این ویژگی دیگر نیازی نیست که مدت زمان طولانی را جهت شارژ شدن گوشی خود منتظر بمانید. 

گوشی poco m6 pro از سیستم عامل MIUI14 مبتنی بر اندروید 13 استفاده می‌کند. ماهیت اصلی و ویژگی‌های این سیستم عامل تفاوت چندانی با سایر گوشی‌های هم رده این شرکت ندارد. اما با این حال، رابط کاربری این سیستم عامل دارای قابلیت شخصی سازی می‌باشد که به کاربران اجازه می‌دهد تم و ظاهر کلی رابط کاربری گوشی خود را تغییر دهند و میانبر‌های جذابی را به آن اضافه کنند. 

نحوه خرید گوشی poco m6 pro

خرید اقساطی یک روش معمول در بازارهای مختلف است که به افراد این امکان را می‌دهد تا کالاها و محصولات مورد نیاز خود را با پرداخت اقساط ماهیانه تهیه کنند.

امروزه با توجه به شرایط و وضع اقتصادی کشور ممکن است خرید نقدی برای بسیاری از افراد امکان پذیر نباشد. از این رو سایت قسطی کلاب با فروش قسطی انواع کالای دیجیتال، این فرصت را برای شما ایجاد کرده است تا بتوانید به راحتی به کالای مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. در صورتی که قصد خرید گوشی poco m6 pro را دارید، می‌توانید این گوشی قدرتمند را به صورت قسطی یا نقدی از سایت قسطی کلاب تهیه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل A32

خرید اقساطی موبایل A32
یکی از گوشی‌های موفق و پر فروش سامسونگ به طور حتم مدل گلکسی a32 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل A32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی لپتاپ ایسر با سفته

خرید اقساطی لپتاپ ایسر با سفته
اگر تمایل به خرید اقساطی لپتاپ ایسر با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...