خرید اقساطی گوشی +p10 جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/1/30 12:04:26

یکی از جدیدترین محصولات برند جی پلاس گوشی مدل +P10 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی +p10 جی پلاس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی گوشی +p10 جی پلاس

گوشی P10 جی پلاس؛ اقتصادی‌ترین گوشی هوشمند تولید شده در داخل کشور

گوشی P10 جی پلاس یک نمونه از اقتصادی‌ترین محصولات تولید شده در داخل کشور بوده که این وسیله از امکانات قابل قبولی برخوردار می‌باشد. در وضعیت کنونی بسیاری از افراد خرید قسطی گوشی +p10 جی پلاس را به سایر روش‌های خرید این وسیله ترجیح‌ می‌دهند. همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر صنعت طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند با پیشرفت عظیمی روبرو شده است. به طوری که همه روزه شاهد طراحی و تولید گوشی‌های جدیدی هستیم که هر یک از امکانات متفاوتی برخوردار هستند.

به عنوان مثال بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی با سخت افزاری توانمند، دوربینی قدرتمند روانه‌ بازار می‌شوند، بنابراین بسیاری از افراد جهان برای حرکت در لبه‌ی تکنولوژی مجبور به تهیه و استفاده از نمونه‌های جدید گوشی‌های هوشمند هستند. 

البته در کنار این گوشی‌های هوشمند، نمونه‌های دیگری از این وسایل تحت عنوان گوشی‌های اقتصادی و میان‎رده تولید می‌شوند؛ همچنین این گوشی‌ها طرفداران مخصوص به خود را دارند. گوشی P10 جی پلاس جزو آن دسته از گوشی‌های هوشمندی بوده که با سخت افزاری خوب و قیمتی مناسب روانه‌ی بازار شده است.

این گوشی هوشمند به علت برخورداری از کیفیت خوب، توانسته رضایت جمع کثیری از ایرانیان را بدست آورد. به همین جهت می‌توان با خرید اقساطی گوشی +p10 جی پلاس، از امکانات این گوشی هوشمند بهره‌مند گردید. همچنین در صورت خرید قسطی گوشی +p10 جی پلاس، می‌توان هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت نمود. 

گوشی P10 جی پلاس، محصولی ایرانی همراه با طراحی زیبا

همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان گردید، گوشی P10 جی پلاس یک محصول ایرانی بوده که از امکانات خوبی برخوردار می‌باشد، اما قبل از آشنایی با امکانات این گوشی هوشمند بهتر است بدانید شرکت جی پلاس، طراحی ظاهری این گوشی هوشمند را به بهترین شکل ممکن انجام داده است. به جرات می‌توان گوشی P10 جی پلاس را به عنوان جذاب‌ترین گوشی تولید شده توسط برند جی پلاس عنوان کرد.

جی پلاس برای طراحی قسمت ظاهری این گوشی هوشمند از مواد پلاستیکی استفاده کرده؛ تا علاوه بر افزایش جذابیت این گوشی هوشمند، قیمت نهایی آن با کاهش چشمگیری روبرو شود. 

همچنین سنسورهای دوربین گوشی P10 جی پلاس در بهترین حالت ممکن و به صورت ستونی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، همچنین برند جی پلاس برای امنیت بیشتر این گوشی هوشمند از یک سنسور اثر انگشت در قسمت پشت آن استفاده کرده است.

گوشی P10 جی پلاس؛ محصولی با نمایشگر با کیفیت

گوشی P10 جی پلاس علاوه بر طراحی ظاهری خوب از یک نمایشگر مناسب و با کیفیت نیز برخوردار است. بهتر است بدانید شرکت جی پلاس در قسمت نمایشگر این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.1 اینچی استفاده کرده است. این نمایشگر قادر است تمامی تصاویر خروجی را با رزولوشن 720 در 1560 پیکسل همراه با تراکم 282 پیکسل در هر اینچ به نمایش بگذارد. در کل استفاده از این نمایشگر برای یک گوشی میان‌رده 2 میلیون تومانی انتخابی مناسب و ایده‌آل است. 

گوشی P10 جی پلاس؛ محصولی با سخت افزار مناسب

گوشی P10 جی پلاس از نظر سخت افزاری نیز در جایگاه بسیاری خوبی قرار دارد. بهتر است گوشی P10 جی پلاس در پیکره‌ خود تراشه‌ " UNISOC SC9863A " را جای داده است. این تراشه از سرعت و عملکرد خوبی برخوردار می‌باشد و انتظارات شما را از یک گوشی میان‌رده‌ ایرانی برآورده خواهد کرد. همچنین در کنار این تراشه از یک پردازنده‌ مرکزی 8 هسته‌ای و یک پردازنده‌ گرافیکی از نوع " PowerVR GE8322 " استفاده شده است.

علاوه بر آن، گوشی P10 جی پلاس مجهز به دوربین اصلی سه گانه با کیفیت‌های 13، 5 و 2 مگاپیکسل و یک دوربین سلفی با کیفیت 5 مگاپیکسل می‌باشد. ناگفته نماند که این گوشی هوشمند با میزان حافظه‌ 32 گیگابایت جهت ذخیره‌سازی و 2 گیگابایت حافظه‌ رم روانه‌ بازار شده است.

خرید اقساطی گوشی +p10 جی پلاس از فروشگاه قسطی کلاب

با مطالعه‌ی توضیحات ارائه شده در این مطلب آیا شما هم به فکر خرید قسطی گوشی +p10 جی پلاس افتاده‌اید؟ بهتر است بدانید شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی +p10 جی پلاس، این گوشی هوشمند را به بهترین شیوه ممکن تهیه نمایید. برای خرید اقساطی موبایل تنها کافی است به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید.

اگر تازه با مجموعه‌ قسطی کلاب آشنا شده‌اید باید بدانید که این فروشگاه یکی از مراکز عرضه‌ی کالای دیجیتال و فروش قسطی گوشی است. همچنین قسطی کلاب شرایط بسیار خوبی را برای خرید اقساطی گوشی هوشمند در نظر گرفته است. ناگفته نماند که در صورت تمایل شما می‌توانید گوشی P10 جی پلاس را از قسطی کلاب به صورت نقدی نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیپد پرو 2021

خرید قسطی آیپد پرو 2021
اگر به دنبال خرید یک تبلت جذاب و پرفروش هستید، خرید قسطی آیپد پرو 2021 را از بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی ماوس بی سیم اپل

خرید اقساطی ماوس بی سیم اپل
ماوس بی سیم اپل، یکی از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا محسوب می شود. برای خرید این محصول، می توانید به قسمت کالای دیجیتال در ...