خرید قسطی آیپد پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/8 06:47:05

برند آیفون لوکس‌ترین و مدرن‌ترین کمپانی دنیا است و شما با داشتن یکی از محصولات برند آیفون حس خوب زندگی را به خود هدیه می‌دهید. برای خرید اقساطی آیپد پرو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی آیپد پرو


برند استثنایی آیفون

کمپانی آیفون یکی از بهترین و استثنایی‌ترین برندهای آمریکایی است که دارای محصولات متنوعی است و کیفیتی منحصر به فرد دارد. برند آیفون از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در طراحی و تولید محصولات خود استفاده می‌کند و در تلاش است تکنولوژی‌های جدیدی در آینده به محصولات خود اضافه کند.

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از تبلت‌های برند آیفون اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی آیپد پرو دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. ناگفته نماند که نام اختصاری تبلت‌های آیفون، آیپد است.

بررسی آیپد پرو 

آیپدها به باریکی و خوش دست بودن بسیار معروف می‌باشند و حس بسیار فوق‌العاده‌ای به کاربر القا می‌کند. این آیپد استثنایی در سال 2020 به بازار آمده است و جز جدیدترین تبلت‌های شرکت آیفون است. آیپد پرو دارای صفحه نمایشگر خازنی و لمسی می‌باشد و 16 میلیون رنگ را پشتیبانی می‌کند. 

همچنین نسبت صفحه نمایشگر به بدنه حدود 83 درصد می‌باشد که باعث جذاب‌تر شدن این آیپد شده است. از دیگر ویژگی‌های این آیپد استثنایی می‌توان به رزولوشن قدرتمند2388 × 1668 آن اشاره کرد که قابلیت لمس چندانه را نیز دارا می‌باشد. برای خرید اقساطی آیپد پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

ویژگی‌های جذاب آیپد پرو 

از ویژگی‌های جذاب آیپد پرو می‌توان به صفحه نمایشگر ضد خش آن اشاره کرد که با جنس صفحه اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست به یک آیپد جذاب و استثنایی تبدیل شده است. 

همچنین در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای به بازار عرضه شده است. ناگفته نماند که حافظه داخلی این آیپد در اندازه‌های متنوع 64/512/256 و حتی یک ترا طراحی و تولید شده است و هر چه حافظه داخلی بالاتر رود، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی آیپد پرو از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

باتری

آیپد پرو دارای یکی از قوی‌ترین باتری‌های دنیا است و این باتری لیتوم پلیمری 7812 میلی آمپر ساعتی سبب می‌شود که شما بدون نگرانی از خالی شدن شارژ باتری به فعالیت‌ها خود بپردازید. 

باتری یکی از ویژگی‌های مهم یک محصول دیجیتالی است و در هنگام خرید بهتر است که به این موضوع توجه ویژه‌ای کنید. برای خرید اقساطی آیپد پرو با قیمتی مناسب به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی دوربین آیپد پرو

این تبلت استثنایی دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی می‌باشد که تا 5 برابر قابلیت زوم و فوکوس را دارد. همچنین فیلم برداری با این تبلت با کیفیت 4k می‌باشد و شما با داشتن این آیپد از هر لحاظی از داشتن یک گوشی هوشمند بینیاز خواهید شد. خرید نقدی یا اقساطی آیپد پرو  با قیمتی باورنکردنی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد.

فروش ویژه آیپد پرو از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از معروف‌ترین و بهترین وبسایت‌های فروش آنلاین در کشور می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. وبسایت قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی کالا را برای مشتریان عزیز خود فراهم ساخته است و شما با دریافت اعتبار خرید اقساطی از شرکت‌های بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان می‌توانید تا سقف 150 میلیون تومان خرید اقساطی کالا از قسطی کلاب را انجام دهید. 

ناگفته نماند که خرید نقدی از قسطی کلاب با تخفیفات استثنایی همراه است و بهترین کالاهای موجود در بازار به راحتی در سایت قسطی کلاب یافت می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با خرید اقساطی آیپد پرو از قسطی کلاب یک خرید اینترنتی موفق را به خود هدیه دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ سری7

خرید اقساطی اپل واچ سری7
ساعت هوشمند یکی از گجت‌های پوشیدنی معروف و مورد علاقه مردم است. برای خرید اقساطی اپل واچ سری7 به بخش ساعت هوشمند در دسته...

خرید قسطی note 10 سامسونگ

خرید قسطی note 10 سامسونگ
کمپانی سامسونگ در ابعاد و اندازه‌های متنوع به طراحی و تولید تلفن همراه می‌پردازد و رقیب جدی برند اپل است. برای خرید قسطی note 10...