خرید اقساطی گلکسی بادز 2

تاریخ انتشار:
1403/1/27 14:51:43

هنذفری‌های بی‌سم سامسونگ با جدیدترین تکنولوژی روز طراحی و تولید شده‌اند و جدیدترین آن‌ها مدل Galaxy Buds 2 می‌باشد. برای خرید اقساطی گلکسی بادز 2 به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گلکسی بادز 2


در دنیای خود غوطه‌ور شوید!

نسل جدید هنذفری‌های بی‌سیم سامسونگ با نام Galaxy Buds روانه بازار شده است. هنذفری‌های سامسونگ در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی طراحی و تولید شده که جدیدترین مدل آن 2 Galaxy Budsمی‌باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد گلکسی بادز 2 مطالبی را در در اختیار شما قرار دهیم. گلکسی بادز 2 به اندازه‌ای قدرتمند و با کیفیت طراحی شده است که شما را در دنیای خود غرق خواهد کرد. 

از جمله ویژگی‌های Galaxy Buds 2 می‌توان به صدایی موزون و متوازن، اتصال بدون مشکل به ساعت و تلفن همراه، کاربری آسان و کنترل آسان‌تر اشاره کرد. برای خرید اقساطی گلکسی بادز 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید دلچسب را تجربه کنید.

بلندگوی قدرتمند دو طرفه در Galaxy Buds 2

در گلکسی باذر 2 دو بلندگوی باکیفیت و قدرتمند وجود دارد که به سادگی صداهای زیر و بم را به عمق جان شما می‌رساند. این هنذفری به گونه‌ای طراحی شده است که شما را به دنیای غنی صدا می‌برد و شما حس می‌کنید که در همان مکانی که صدایش را می‌شونید هنوز دارید. 

باکیفیت بودن بلندگوی گلکسی بادز 2 سبب می‌شود که صداهای مزاحم و نویزها از بین بروند و هیچ صدای نامساعدی شما را اذیت نکند. با خرید قسطی گلکسی بادز 2 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

هیچ صدای مزاحمی وجود نخواهد داشت!

هنذفری جدید سامسونگ اجازه وارد شدن هیچ نوع نویز و صدای مزاحمی را نمی‌دهد، همچنین دارا بودن 3 میکروفون در Galaxy Buds 2 سبب شده است که صدای شما به راحتی و با کیفیتی عالی به طرف مقابل می‌رسد. 

همان طور که می‌دانید یکی از مشکلات همه هنذفری‌های بی‌سیم، بی‌کیفیت بودن صدا در هنگام حرف زدن است، ولی کمپانی سامسونگ با قرار دادن 3 میکرون در هر گلکسی بادز سبب شده که صدای شما بدون کاهش کیفیت به فردی که در پشت خطر تلفن همراه است، برسد. برای خرید قسطی گلکسی بادز 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

Galaxy Buds2 در قسمت پایینی دارای یک برآمدگی است که این ارگونومی باعث می‌شود که صدای باد در آن نپیچد و هیچ مشکلی در مکالمه برای شما پیش نیاید. با خرید اقساطی گلکسی بادز 2 یک مکالمه با کیفیت و بدون مشکل را تجربه کنید.

شما انتخاب کنید چه صدایی بشنوید!

Galaxy Buds2 قابلیت از بین بردن صداهای محیطی تا 98% را دارد. اگر شما قصد داریم در فیلم، موسیقی یا کتاب صوتی خود غرق شوید، می‌توانید صداهای مزاحم و نویزهای محیطی را کاهش دهید. البته اگر قصد داشته باشد که حواستان به محیط اطرافتان باشد، می‌توانید نویزها و صداهای محیطی را بشنوید و این تنظیم به دلخواه خودتان است. برای خرید قسطی گلکسی بادز 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

رنگ محبوب شما در Galaxy Buds 2

کمپانی سامسونگ ترکیب رنگ هنذفری جدید خود را مطابق با جدیدترین رنگبندی سال طراحی کرده است. گلکسی بادز 2 قابی به رنگ سفید دارد ولی داخل آن به همراه هنذفری به رنگ‌های مشکی، سفید، یاسی و سبز پاستیلی می‌باشد. گلکسی بادز 2 به راحتی با رنگ گوشی شما ست خواهد شد و لذت داشتن یک ست زیبا و خوش رنگ را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر تمایل به خرید اقساطی گلکسی بادز 2 دارید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید پر تخفیف را تجربه کنید.

فروشگاه قسطی کلاب و شرایط فروش اقساطی!

قسطی کلاب جز پرفروش‌ترین و برترین وبسایت‌های فروش اقساطی و نقدی کالا در ایران است که جدیدترین محصولات دنیا را دارا می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مرود نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی موبایل شیائومی

خرید نقدی موبایل شیائومی
خرید نقدی موبایل شیائومی، این امکان را فراهم آورده که علاقه مندان موبایل شیائومی با اطمینان خاطر گوشی هوشمند خود را خریداری....

خرید قسطی تلفن سانترال

خرید قسطی تلفن سانترال
امروزه پیشرفت فناوری باعث شده است که کارمندان بسیاری از اداره ها و شرکت ها کار خود را با سرعت بالایی انجام دهند. اگر به دنبال این هستید....