خرید اقساطی گوشی a52 s سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 18:30:50

یکی از بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ بی شک مدل a52s سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a52 s سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a52 s سامسونگ


توضیحاتی درباره خرید قسطی گوشی a52 s سامسونگ

اگر قصد خرید اقساطی موبایل را دارید ما به شما خرید اقساطی گوشی a52 s سامسونگ که یک کالای دیجیتال پر کاربرد است را پیشنهاد می‌دهیم. این نسخه از گوشی موبایل جزو سری جدید گلکسی a می‌باشد که توسط کره‌ای‌ها درتاریخ 1 آگوست 2021 به بازار عرضه شد. 

گوشی a52s سامسونگ به دلیل قیمت مناسب و سیستم پردازش قوی در بین گوشی‌های جدید میان رده سامسونگ بسیار مورد توجه قرار گرفته است. روکش ماتی که بر روی قاب پلاستیکی آن طراحی شده، ظاهری زیبا برای گوشی a52s سامسونگ ایجاد کرده است. 

این گوشی از نظر سبک طراحی با گوشی‌های میان رده سامسونگ تفاوت زیادی ندارد. در قسمت سیستم پردازش این گوشی شاهد ارتقا سخت افزاری قوی Snapdragon 778G 5Gبا طراحی 6 نانومتری هستیم. در بررسی این کالای دیجیتال می‌توان گفت که گوشی a52s نسخه بهبود یافته a52 می‌باشد و از نظر ظاهری تفاوتی با آن ندارد. 

مشخصات گوشی a52s سامسونگ

خرید قسطی گوشی a52 s سامسونگ از آن جهت پیشنهاد خرید ما به شما است که علاوه بر استفاده از مزایای خرید اقساطی موبایل، کالایی با کیفیت و با استاندارد روز دنیا دریافت می‌کنید.

این گوشی قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های 2G,3G,4G,5G را دارا می‌باشد. ابعاد این گوشی 159.9x75.1x8.4 میلیمتر و دارای وزن 189 گرم است. دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080x2400 مگاپیکسل کورنینگ گوریلا گلس 5 می‌باشد. در پشت گوشی چهار لنز دوربین قرار دارد که در باکسی مستطیلی با بیرون زدگی بسیار کم در سمت چپ قرار گرفته است. 

دوربین اصلی گوشی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی با f/1.8 است که به لرزش گیر هم مجهز شده است. لنز اصلی به دلیل گشودگی بیشتر دریچه دیافراگم می‌تواند نور بیشتری را از محیط جذب کند و مناسب تصویر برداری در شب است. لنزهای دیگر این گوشی 12، 5 و5 مگاپیکسل می‌باشد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو با رزولوشن 4K در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است.

از دیگر مزایای خرید قسطی گوشی a52s سامسونگ، می‌توان به پردازنده این کالای دیجیتال اشاره کرد. این گوشی دارای پردازشگر گرافیکی Adreno 618 است که امکان پردازش بازی با گرافیک بالا را دارد. حافظه رم در گوشی a52s در دو نسخه‌ی 6 و 8 گیگابایتی عرضه شده است. 

برای ذخیره‌سازی اطلاعات هم دارای دو ظرفیت 128 و 256 گیگابایتی است. در صورت نیاز به حافظه بیشتر این گوشی از MicroSD پشتیبانی می‌کند. اما باید توجه داشت که محل قرارگیری کارت حافظه‌ با اسلات سیم‌کارت مشترک است و در صورت استفاده از کارت حافظه، تنها یک اسلات برای قرار دادن سیم کارت خواهید داشت. گوشی a52s سامسونگ دارای سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری One UI 3.1 است. 

این گوشی دارای باتری 4500 میلی آمپر جدا نشدنی است. نکته مثبت در خرید اقساطی گوشی a52 s سامسونگ استفاده از استانداردهای +HDR10 HDR10 و HLG در نمایشگر گلکسی است. قسمت پشت این گوشی از جنس پلاستیک مات می‌باشد که تا حدودی مانع  نمایش اثر  انگشت و لکه بر روی آن می‌شود. 

روشخرید قسطی گوشی a52 s سامسونگ

سایت قسطی کلاب با فروش قسطی گوشی a52s سامسونگ به شما کمک می‌کند تا با خیالی آسوده از خرید اقساطی این کالا رضایت کامل داشته باشید. شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی a52 s سامسونگ و تضمین اصل بودن آن با خیالی آسوده از این فروشگاه خرید خود را به صورت آنلاین و شبانه روزی انجام دهید. 

با مراجعه به بخش مربوط به فروش قسطی می‌توانید از شرایط تسهیلات خرید اقساطی گوشی و کالای دیجیتال مورد نیاز خود مطلع شوید. علاوه بر خرید قسطی، شرایط خرید نقدی نیز مهیا می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی a31 سامسونگ

خرید قسطی a31 سامسونگ
گوشی‌های سامسونگ در قیمت‌های مختلف و طرح‌های گوناگون طراحی و تولید شده است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی گوشی سامسونگ a31 ...

تبلت اپل قسطی

تبلت اپل قسطی
فروشگاه ها و سایت های مختلفی در سراسر کشور در زمینه فروش تبلت اپل قسطی فعالیت می کنند که البته باید سایت و فروشگاهی را انتخاب کرد که بتواند هم تبلت..