خرید قسطی ماشین لباسشویی کندی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 07:48:07

برند کندی یکی از بهترین برندهای دنیا می‌باشد که در ایران نمایندگی‌های بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی کندی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین لباسشویی کندی

کمپانی موفق کندی

برند کندی یکی از بهترین برندهای ایتالیا می‌باشد که با شرکت پاکشوما متحد شده است و نمایندگی‌های بسیاری در ایران دارد. کمپانی کندی توسط برادران فوماگالی در ایتالیا ساخته شده است. 

جالب است بدانید که برند کندی اولین برندی بود که ماشین لباسشویی اتوماتیک را در ایتالیا طراحی و تولید کرد. در این مقاله قصد داریم در مورد ماشین لباسشویی کندی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی کندی دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بررسی ماشین لباسشویی کندی مدل GVS-128TC3

یکی از بهترین و جذاب‌ترین ماشین لباسشویی‌های کندی این مدل می‌باشد که بسیار پر فروش است. این مدل 8 کیلویی است و بسیار مناسب برای خانواده‌های متوسط می‌باشد. این مدل بسیار کاربردی و کم جا طراحی شده است و دارای کیفیت بالایی است. 

از دیگر ویژگی‌های ماشین لباسشویی کندی می‌توان به 14 برنامه کاربردی اشاره کرد که تمامی نیاز شما را رفع خواهد کرد. یکی از حالت‌های جالب این مدل ماشین لباسشویی کندی گزینه HAND است، که سبب می‌شود شستشوی دستی صورت بگیرد. 

برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی کندی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی ماشین لباسشویی کندی مدل GVS 1439TH

ماشین لباسشویی کندی با این مدل دارای 9 کیلوگرم ظرفیت است و بسیار زیبا و خلاق طراحی شده است. این ماشین لباسشویی دارای سرعت چرخش موتور 1400 است و بسیار قدرتمند طراحی شده است.

ماشین لباسشویی کندی مدل GVS 1439TH دارای رتبه انرژی A+++ می‌باشد و این یکی از بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل است. مناسب بودن رتبه انرژی در یک محصول برقی بسیار حائز اهمیت است و هر چه نزدیک به حرف A باشد، در مصرف برق بیشتر صرفه جویی می‌شود و بسیار کم مصرف است. 

ناگفته نماند که این مدل از ماشین لباسشویی کندی دارای برنامه شستشوی سریع 14 دقیقه‌ای می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی کندی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

بررسی ماشین لباسشویی کندی مدل CSV 1172 DQ1

ماشین لباسشویی کندی با ظرفیت 7 کیلوگرمی طراحی بی‌نظیری دارد و بسیار مناسب آشپزخانه‌های کوچک می‌باشد. این مدل از ماشین لباسشویی‌های کندی دارای قدرت دور موتور 1100 است و از صدای مناسبی برخوردار است. 

این ماشین لباسشویی کندی دارای فناوری کنترل کف می‌باشد و از لکه شدن و رنگ گرفتن لباس‌های تیره جلوگیری می‌کند. از دیگر خصوصیات این ماشین لباسشویی می‌توان به سیستم ضد سر ریز اشاره کرد که بسیار کاربردی است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی کندی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید.

شرایط خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی کندی از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های آنلاین فروش محصولات دیجیتالی و خانگی است و تمامی کالاهای ممکن در بازار را با بهترین کیفیت دارا می‌باشد. 

شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب کالای مد نظرتون می‌توانید به دو صورت نقد و یا اقساطی خرید خود را تکمیل کرده و بین 3 تا 5 روز کاری درب منزل تحویل بگیرید. 

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب بدین صورت است که شما با دریافت خرید اعتبار اقساطی از یکی از 3 شرکت بای چک، لیزینگ پارسیان یا لیزینگ فرازاندیشان تا مبلغ 150 میلیون تومان می‌توانید کالاهای مد نظر خود را خریداری کنید.

ناگفته نماند که هر کدام از این شرکت‌ها برای دادن اعتبار خرید اقساطی به شما شرایط و مدارک خاص خود را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل کنید. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی کندی از قسطی کلاب یکی از بهترین خریدهای اینترنتی خود را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید آبگرمکن قسطی

خرید آبگرمکن قسطی
آبگرمکن‌های دیواری جز برترین آبگرمکن‌های ایرانی می‌باشند که در سال‌های اخیر فروش بالایی داشته‌اند. برای خرید اقساطی آبگرمکن به بخش لوازم...

قیمت وسایل برقی فیلیپس

قیمت وسایل برقی فیلیپس
فیلیپس یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین برندهای لوازم برقی است که سال ها است محصولات خود را به تمام کشورهای جهان صادر می کند. کیفیت بالا، طول عمر ...