خرید اقساطی A53

تاریخ انتشار:
1403/2/25 16:38:18

یکی از گوشی‌های معروف و پرفروش سامسونگ با قیمتی عالی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی A53 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی A53



مشخصات گوشی A53 سامسونگ

بسیاری از افراد به دنبال خرید قسطی A53 هستند تا بتوانند ماهانه با پرداخت هزینه مناسب این گوشی را تهیه کنند. گوشی سامسونگ در حقیقت از بهترین و پرطرفدارترین انواع گوشی می‌باشد و بر این اساس همواره پرطرفدار است. امکان خرید اقساطی A53 سامسونگ سبب شدi تا مشتریان بسیاری مشتاق خرید این گوشی مناسب و باکیفیت باشند.

با توجه به اینکه امکان خرید اقساطی این گوشی باکیفیت و مناسب نیز وجود دارد، افرادی که بودجه کافی برای خرید این محصول را ندارند می‌توانند با پرداخت هزینه کم به صورت ماهانه نیز این محصول را خریداری نمایند. کیفیت خوب و کارایی عالی گوشی سامسونگ سبب شده تا مورد پسند مصرف کنندگان بسیاری قرار گیرد. این گوشی به افرادی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند یک گوشی با عملکرد مطلوب و قیمت مناسب را خریداری کنند.

برای خرید قسطی A53 لازم است، مشتریان با مشخصات این گوشی آشنا شوند. در واقع با شناخت کافی که از این محصول به دست می‌آورند می‌توانند آن را متناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری کنند. در این مطلب قصد داریم اطلاعات مناسبی را در مورد این محصول در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی‌های گوشی A53 سامسونگ

از مشخصات پایه گوشی A53  سامسونگ می‌توان به دو سیمکارته بودن آن اشاره کرد، این محصول دارای حافظه128 ، 256 گیگابایت می‌باشد و همچنین حافظه رم آن 8, 6 گیگابایت است. همچنین باتری این گوشی دارای 5000 میلی آمپر ساعت می‌باشد، دوربین آن نیز در 5, 12, 64 پیکسل است. این کالای دیجیتال در رنگ‌های صورتی، مشکی و سفید ارائه می‌شود، دارای وزن 181 گرم است و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم می‌باشد. 

کیفیت ساخت گوشی A53 سامسونگ

برای انتخاب و خرید اقساطی A53 سامسونگ بهتر است، طراحی و کیفیت ساخت این گوشی بررسی شود. این محصول ظاهر مدرنی دارد و همچنین خوش دست است. لوگوی سامسونگ در قسمت پشت و پایین گوشی حک شده و قاب پشت آن از جنس پلی کربنات می‌باشد. برای فریم دور گوشی از جنس پلاستیک استفاده شده که از آن در برابر عوامل مختلف مانند ضربه محافظت می‌کند. در  قسمت سمت راست گوشی، کلید تنظیم صدا و کلید پاور قرار دارد. این گوشی طراحی زیبایی دارد و می‌توان گفت بدون نقص می‌باشد به طوری که نمی‌توان از آن ایراد گرفت.

این محصول از نظر سخت افزاری جزو میان رده‌ها می‌باشد، دارای پردازنده قدرتمندی است و بر این اساس می‌توان آن را برای بازی‌های سنگین انتخاب کرد. همچنین این محصول سرعت شارژ بالایی دارد و برای دو روز نیازی به شارژ مجدد ندارد. سیستم صوتی باکیفیتی دارد که آن برای برای‌ گوش دادن موسیقی و انجام بازی‌ها با صدای بلند مناسب می‌سازد.  

خرید قسطی A53 سامسونگ در قسطی کلاب

مشتریان جهت خرید اقساطی A53 سامسونگ در سراسر کشور می‌توانند به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایند. از بهترین ارائه دهندگان فروش قسطی گوشی واقع این سایت می‌باشد، این فروشگاه آنلاین محصولات اصل و درجه یک را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این سایت در تلاش است تا این محصول را با کمترین هزینه به دست افرادی که قدرت خرید نقدی آن را ندارند، برساند.            

شما می‌توانید جهت کسب آگاهی‌های بیشتر با مشاورین سایت تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در مورد نحوه خرید قسطی گوشی A53 سامسونگ و موارد دیگر در اختیار شما قرار دهند.از قسمت "سوالی دارید؟" که در بالای منوی سایت درج شده است می‌توانید اطلاعات مناسبی را در مورد نحوه خرید این محصول به دست آورید، همچنین از طریق شماره 43407100-021 با ما در تماس باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل سامسونگ

خرید قسطی موبایل سامسونگ
اگر جز کسانی هستید که به دلیل شرایط اقتصادی و یا تغییرات و نوسانات بازار، قصد خرید قسطی موبایل سامسونگ را دارید حتما ...

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی
یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش شیائومی با قیمتی عالی روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی به بخش...