خرید قسطی گوشی note 12 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/25 09:41:26

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی note 12 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی note 12 pro


بررسی گوشی شیائومی مدل note 12 pro

اگر قصد خرید قسطی گوشی note 12 pro را دارید؛ با ما همراه باشید تا این کالای دیجیتال را از چند جهت با هم بررسی کنیم. اگر به دنبال محصولی هستید که به نیازهای روزانه شما پاسخ دهد، دوربین بسیار با کیفیتی داشته باشد و همچنین قیمت پایینی هم داشته باشد؛ بهترین انتخاب برای شما گوشی شیائومی note 12 pro خواهد بود. از این محصول به واسطه دوربین با کیفیت و قیمت مناسب آن استقبال زیادی صورت گرفت و افراد بسیاری به خرید اقساطی گوشی note 12 pro رو آوردند.

طراحی گوشی note 12 pro و صفحه نمایش آن

این گوشی دارای صفحه نمایش مسطح می‌باشد. این صفحه نمایش دارای یک لایه گوریلا گلس 5 است. قاب پشت این گوشی هم مانند صفحه نمایش کاملا مسطح است و با یک لایه شیشه‌ای پوشانده شده است. استفاده از این قاب شیشه‌ای سبب شده است که شما یک محصول خوش ساخت را در دستان خود بگیرید. فریم note 12 pro از جنس پلاستیک است. برای خرید قسطی گوشی note 12 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی شیائومی مدل note 12 pro دارای گواهی IP53 می‌باشد و از مقاومت خوبی در برابر پاشیدن قطره‌های آب برخوردار است. البته باید این نکته را ذکر کنیم که این گوشی ضد آب نیست و در برابر جریان مستقیم آب قطعا آسیب می‌بیند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6/67 اینچی OLED می‌باشد که حاشیه‌های کمی دارد. این صفحه نمایش از رنگ‌های 10 بیتی پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای نرخ نوسان سازی 120 هرتز می‌باشد. روی این صفحه نمایش یک ناچ حفره‌ای قرار دارد که دوربین سلفی در آن قرار می‌گیرد.

باتری گوشی شیائومی مدل note 12 pro

این محصول شرکت شیائومی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است. ظرفیت باتری این گوشی برای نیازهای روزانه شما عالی است. با note 12 pro می‌توانید 17 ساعت ویدئو ببینید و 12 ساعت وب گردی کنید. شارژر این گوشی 67 وات است و با استفاده از کابل USB گوشی شارژ می‌شود. سرعت شارژ note 12 pro قابل قبول است و شما را برای خرید اقساطی گوشی note 12 pro ترغیب می‌کند. در 5 دقیقه ظرفیت باتری از صفر به 19 درصد می‌رسد. در مدت زمان 15 دقیقه ظرفیت باتری به 44 درصد می‌رسد و برای رسیدن ظرفیت باتری به 78 درصد کافیست 30 دقیقه صبر کنید. این گوشی در 55 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. 

دوربین note 12 pro

کیفیت دوربین این گوشی شیائومی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. پشت گوشی سه دوربین قرار گرفته است که شامل دوربین اصلی، دوربین اولتراواید و دوربین ماکرو می‌شود. دوربین سلفی نیز روی صفحه نمایش دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی این دستگاه مجهز به فناوری OIS است که باعث می‌شود شما بتوانید در محیط‌های تاریک نیز عکس‌های با کیفیتی بگیرید.

دوربین اصلی این گوشی از حسگر 50 مگاپیکسلی سونی استفاده می‌کند که با فیلتر Quad-Bayer عکاسی می‌کند. دوربین اولتراواید از حسگر 8 مگاپیکسلی سامسونگ استفاده می‌کند که دارای فوکوس ثابت است. دوربین ماکرو دارای حسگر 2 مگاپیکسلی است که فوکوس ثابت دارد و شما می‌توانید با این دوربین از فاصله 4 سانتی متری عکاسی کنید. همچنین دوربین سلفی این گوشی شیائومی دارای حسگر 16 مگاپیکسلی است که مجهز به فوکوس ثابت می‌باشد و این دوربین کیفیت عکس‌های سلفی شما را چند برابر می‌کند. 

خرید قسطی گوشی note 12 pro از سایت قسطی کلاب

اگر قصد خرید اقساطی گوشی note 12 pro و آشنایی بیشتر با گوشی‌های شیائومی را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. شرایط فروش قسطی محصولات این سایت قطعا کار شما را برای خرید راحت خواهد کرد. اگر قصد خرید اقساطی یا خرید نقدی تلفن همراه را دارید؛ این سایت به شما در خریدتان کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

گوشی هوشمند برند سامسونگ

گوشی هوشمند برند سامسونگ
شاید خیلی مواقع برای شما پیش آمده باشد که امکان خرید موبایل برایتان وجود نداشته است در چنین مواردی بسیاری از افراد از خرید گوشی های مورد نظر...

خرید قسطی Poco x3 pro

خرید قسطی Poco x3 pro
برای خرید قسطی Poco x3 pro با قیمتی عالی و شرایطی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...