خرید اقساطی ایرپاد 3

تاریخ انتشار:
1403/2/14 03:09:27

جدیدترین محصولات شرکت اپل با نام AirPad3 روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی ایرپاد 3 به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ایرپاد 3


معرفی ایرپاد 3

کمپانی اپل در سال 2021 از هدفون بی‌سیم خود با نام اختصاری ایرپاد 3 رونمایی کرد. این ایرپاد ظاهری شبیه به ایرپاد 1 و ایرپاد پرو دارد به گونه‌ای که ترکیبی از هر دو آن‌ها می‌باشد.

به طور کلی محصولات شرکت اپل از محبوبیت ویژه‌ای در بین مردم سراسر دنیا برخوردار است و از سال 2016 که کمپانی اپل ایرپادهای خود را روانه بازار کرده تاکنون بیش از 200 میلیون عدد از این محصول را فروخته و سود استثنایی را از آن خود کرده است.

ایرپادهای کمپانی اپل کیفیت بی‌نظیری دارند و می‌توان به جرات آن‌ها را بهترین هدفون‌های بی‌سیم دنیا دانست. ایرپاد 3 جدیدترین هدفون بی‌سیم شرکت اپل می‌باشد و در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. اگر تمایل به خرید اقساطی ایرپاد 3 دارید تا انتهای این مقاله

جذاب همراه ما باشید تا از ویژگی‌های این محصول لوکس با خبر شوید؛ همچنین در این مقاله از نحوه چگونگی خرید اقساطی جدیدترین محصولات روز دنیا از سایت قسطی کلاب به وسیله چک یا سفته مطلع خواهید شد. از همراهی شما سپاسگزاریم.

سومین نسل هدفون‌های بی‌سیم اپل

ایرپاد 3 جدیدترین هدفون بی‌سیم کمپانی اپل می‌باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این هدفون جذاب سومین عضو خانواده ایرپادها می‌باشد و محبوبیت بالایی دارد. طراحی این ایرپاد مدلی بین دو نسخه قبلی است و می‌توان گفت ساقه آن کمی کوتاه‌تر از ایرپاد 1 می‌باشد و بند ماسک با آن برخوردی ندارد. این هدفون‌ها هر کدام وزنی معادل 4.5 گرم وزن دارند و بسیار سبک و خوش طرح هستند. 

به طور مثال شما در هنگام گوش دادن به موسیقی در ساعات طولانی اصلا احساس خستگی در ناحیه گوش خود نخواهید کرد و گاهی اوقات حتی حس می‌کنید که ایرپاد در گوش شما قرار ندارد. برای خرید اقساطی ایرپاد 3 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

البته این موضوع شاید برای بعضی‌ها نگران کننده باشد، زیرا ایرپاد 3 به گونه‌ای طراحی شده است که در ابتدای لاله گوش قرار می‌گیرد و به طور کامل وارد گوش نمی‌شود؛ همین موضوع به همراه سبک بودن این وسیله؛ موجب می‌شود احساس کنید که ممکن است ایرپاد 3 به سادگی از گوش شما به زمین بیافتاد و شما متوجه آن نشوید!

 اما اینگونه نیست. هدفون بی‌سیم جدید اپل به خوبی در گوش جای می‌گیرد و حتی در بند تبلیغاتی آن شما افرادی را مشاهده می‌کنید که در حال ورزش و رقص هستند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت. به همین سبب شما می‌توانید به سادگی برای خرید قسطی ایرپاد 3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

صدای محیط متناسب با خواست شما!

به دلیل ارگونومی و حالت طراحی ایرپاد 3 ممکن است صداهای اضافی محیط وارد گوش شما شود، این موضوع به دلیل ناکارآمدی این وسیله نیست! بلکه به این علت صدا وارد گوش شما می‌شود که در هنگام گوش دادن به موسیقی یا زمانی که در حین صحبت کردن هستید، بهتر است حواستان به محیط اطراف باشد، به طور مثال زمانی که از خیابان عبور می‌کنید و یا در حین رانندگی بهتر است پس زمینه‌ای از صدای محیط را بشنوید و آگاهانه به مسیر خود ادامه دهید. با خرید قسطی ایرپاد 3 از قسطی کلاب یک خرید با صرفه را تجربه نمایید.

قسطی کلاب و شرایط عالی خرید اقساطی ایرپاد 3

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از معروف‌ترین سایت‌های فروش اقساطی کالا در کشور است. این وبسایت با شرایط عالی دریافت چک یا سفته خرید اقساطی را برای مشتریان خود امکان پذیر کرده است. شما می‌توانید بدون ضامن به خرید اقساطی از قسطی کلاب بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید قسطی ایرپاد 3 و اطلاع از موجودی کالاهای سایت به قسطی کلاب مراجعه نمایید. ناگفته نماند که قسطی کلاب به فروش اقساطی و نقدی لوازم خانگی، کالای دیجیتال، موبایل و کنسول بازی نیز می‌پردازد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پرینتر لیزری hp

خرید اقساطی پرینتر لیزری hp
امروزه پرینتر جز وسایل لازم و ضروری در هر محل کار و شرکت می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی پرینتر لیزری hp دارید به بخش پرینتر و کپی در...

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با سفته الکترونیکی

  خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با سفته الکترونیکی
گوشی آیفون 14 جز برترین محصولات شرکت اپل می‌باشد که با وجود ریجستری نشدن باز هم فروش بالایی داشت. برای خرید اقساطی گوشی آیفون...