خرید اقساطی موبایل a12

تاریخ انتشار:
1403/2/26 13:37:28

گوشی‌های سامسونگ در بین مردم دنیا بسیار مشهور و محبوب هستند. برای خرید اقساطی موبایل a12 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موبایل a12


مهم ترین مشخصات گوشی a12

گوشی Galaxy A12 از دسته گوشی‌های میان رده برند معتبر سامسونگ به حساب می‌‌آید. گوشی هوشمند a12 در تاریخ 24 نوامبر 2020 معرفی و در تاریخ 21 دسامبر 2020 به علاقمندان عرضه شد. شرکت سامسونگ همانند سایر گوشی‌های میان رده، برای این مدل اسمارت فون امکانات مناسبی را در نظر گرفته است. خرید قسطی موبایل a12 از راهکارهای مناسب و مقرون به صرفه برای تهیه این محصول به شمار می‌رود. 

طراحی زیبا و جذاب، منحصر به فرد و ارگونومیک، از ویژگی‌های مهم خرید قسطی موبایل a12 محسوب می‌شود. بدنه و ساختار اصلی گوشی از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. قسمت پشت و دو طرفه گوشی با متریال پلاستیک مات پوشش داده شده است. 

این ویژگی مانع از باقی ماندن جای اثر انگشت و لکه بر روی سطح گوشی می‌شود. در قسمت راست گوشی دکمه‌های مربوط به پاور، حسگر اثر انگشت و کنترل صدا قرار گرفته است. همچنین، در سمت چپ گوشی a12، اسلات میکرو اس ای تعبیه گردیده است. در قسمت پایین دستگاه بلندگو، جک 3.5 میلیمتری هدفون و کانکتور USB طراحی شده است.

بهره مندی از نمایشگر 6.5 اینچی را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی موبایل a12 قلمداد نمود. استفاده از فناوری PLS IPS در صفحه نمایش دستگاه، وضوح مناسبی را برای تماشای تصاویر در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این مدل گوشی هوشمند قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن 720×1600 پیکسل را دارد. ضمنا، تراکم پیکسلی گوشی هوشمند ای 12 برابر با 270 پیکسل اعلام شده است.

شرکت سامسونگ برای پردازنده مرکزی گوشی a12 از یک تراشه 12 نانومتری Helio P35 بهره برده است. این پردازنده در کارایی مطلوب و مصرف شارژ دستگاه تاثیر بسزایی برجای گذاشته است. ضمنا، اسمارت فون a12 به سیستم عامل اندروید 10 مجهز شده است. همچنین، این سیستم عامل از رابط اختصاصی one ui core 2.5 استفاده به عمل می‌آورد. 

دیگر مشخصات گوشی هوشمند A12

از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی موبایل a12 می‌توان به دوربین‌های متنوع و باتری باکیفیت دستگاه، اشاره نمود. در قاب پشت گوشی Galaxy A12، چهار ماژول دوربین به چشم می خورد. دوربین اصلی دارای یک لنز 48 مگاپیکسل از نوع wide می‌باشد. دوربین دوم از یک لنز 5 مگاپیکسل Ultrawide برخوردار است.

سنسور تشخیص عمقی و لنز ماکرو لحاظ شده برای این دستگاه نیز 12 مگاپیکسل هستند. قابلیت ضبط و ثبت تصاویر با کیفیت 1080 با نرخ 30 فریم در ثانیه، از دیگر ویژگی‌های دوربین گوشی ای 12 تلقی می‌گردد. ضمنا، دوربین دستگاه قابلیت پشتیبانی از حالت HDR، حالت پانوراما و فلش LED را دارد. دوربین سلفی طراحی شده برای این دستگاه دارای لنز 8 مگاپیکسل است.

گوشی هوشمند سامسونگ مدل A12 با یک باتری دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر تغذیه می‌شود. باتری دستگاه امکان برقراری 31 ساعت تماس تصویری، یک ساعت تماشای فیلم آنلاین و 16 ساعت وبگردی را برای کاربران فراهم می‌آورد. بر اساس اعلام سازنده، طول عمر باتری دستگاه 123 ساعت برآورد شده است.

برخورداری از حسگر شتاب سنج (Accelerometer) و اثر انگشت روی لبه، از دیگر مشخصات خرید قسطی موبایل a12 قلمداد می‌گردد. امکان استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، MMS، امکان نمایش اسناد و فایل‌های متنی PDF، برخی از قابلیت های نرم افزاری این دستگاه به شمار می‌رود. 

نحوه خرید قسطی موبایل a12

فروش قسطی گوشی هوشمند A12 توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب وارد فاز اجرایی شده است. متقاضیان برای کسب اطلاعات مورد نیاز و استفاده از تسهیلات این طرح می‌توانند به درگاه اینترنتی Ghesticlub.com مراجعه نمایند. ضمنا، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال برای خریداران فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s22 ultra با سفته

خرید قسطی گوشی s22 ultra با سفته
خرید قسطی گوشی S22 Ultra، با پردازنده قوی و صفحه نمایشی بی‌نظیر، دوربین‌های چهارگانه و ظاهری مدرن، بهترین انتخاب برای کسانی که به...

فروش اقساطی لپ تاپ ایسر

فروش اقساطی لپ تاپ ایسر
برند ایسر یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپتاپ در دنیا است. برای خرید اقساطی لپتاپ ایسر به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه ...