خرید اقساطی گوشی A22

تاریخ انتشار:
1403/2/26 17:55:59

یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برند سامسونگ که مدل 5G دارد. برای خرید اقساطی گوشی A22 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی A22


بررسی گوشی a22 5G

امروزه، برای خرید موبایل، برندهای بسیار متنوع و گوناگونی وجود دارند، اما اپل و سامسونگ را می‌توان جز تولیدکنندگان درجه یکِ انواع مختلف کالای دیجیتال، به خصوص گوشی موبایل به شمار آورد. 

اگر به دنبال تهیه یک گوشی میان رده و اقتصادی، به عنوان گوشی اول و یا گوشی دوم خود هستید، پیشنهاد ما خرید نقدی و یا خرید قسطی گوشی A22 می‌باشد. چرا که، این محصول از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و می‌توان برای استفاده روزمره از آن بهره برد. 

نکاتی در رابطه با گوشی a22 5G

گوشی a22 5G سامسونگ، یکی دیگر از گوشی‌های میان رده ی این برند می‌باشد، که دارای یک طراحی اقتصادی است. به طوری که، فریم دور و قاب پشتی از پلاستیک ساخته شده و در بخش زیرین گوشی شاهد، درگاه تایپ سی، اسپیکر، جک 3.5 میلی متری و اسپیکر هستیم. دکمه پاور و دکمه ولوم صدا، در سمت راست گوشی واقع شده‌اند. 

همچنین، حسگر اثر انگشت نیز، بر روی کلید پاور تعبیه شده است. در قسمت فوقانی این گوشی یک میکروفون دیگر قرار گرفته و در سمت چپ آن خشاب سیم کارت و کارت حافظه وجود دارد.

اگر در پی خرید اقساطی گوشی A22 هستید، باید بدانید که سامسونگ در ساخت این مدل از صفحه نمایش TFT بهره برده و در نور مستقیم، یا هنگامی که گوشی به صورت زاویه دار قرار دارد، دید قابل قبولی را در اختیار بیننده قرار می‌دهد، اما سامسونگ در این قسمت نسبت به رقبا اندکی ضعیف‌تر عمل کرده است.

بزرگترین مزیتی که با خرید قسطی گوشی A22 به آن دست پیدا می‌کنید، باتری قدرتمند آن است. باتری a22، 5000 میلی آمپر بوده و با یک استفاده ی معمولی، یک روز کامل برای شما شارژدهی خواهد داشت. 

همچنین، فول شارژ شدن آن تقریبا به یک ساعت و 30 دقیقه زمان نیاز دارد و اما پکیج دوربین اصلی به کار رفته در این گوشی نیز، شامل سه ماژول دوربین با لنز واید (48 مگاپیکسل)، لنز اولترا واید (5 مگاپیکسل) و سنسور تشخیص عمق (2 مگاپیکسل) می‌باشد؛ که هر سه عملکرد خوبی دارند. اما، نمی‌توان انتظار خیلی زیادی از آنها داشت. 

مشخصات فنی گوشی a22 5G

در این قسمت مشخصات فنی و اصلی این کالا را بیان می‌کنیم، تا راحت تر بتوانید برای خرید اقساطی گوشی A22 تصمیم بگیرید.

تاریخ معرفی: سال 2021

رنگ بندی: مشکی، سبز، سفید، بنفش

سیستم عامل: اندروید 11 (در تاریخ عرضه)

وزن: 203 گرم

ابعاد: 167.2 * 76.4 * 9 میلی متر

جنس بدنه: پنل جلویی: شیشه‌ای، پنل پشتی: پلاستیکی، فریم دور: پلاستیکی

حافظه داخلی: 64 گیگابایت (RAM 4 گیگابایت) / 128 گیگابایت (RAM 4 گیگابایت) / 128 گیگابایت (RAM 6 گیگابایت) / 128 گیگابایت (RAM 8 گیگابایت)

رزولوشن تصویر: 1080*2400 پیکسل

تراکم پیکسلی: 399 پیکسل در اینچ

نرخ تازه سازی صفحه نمایش: 90 Hz

دوربین‌های پشت گوشی: 3 ماژول دوربین

رزولوشن عکس: 48 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 1 ماژول

رزولوشن عکس سلفی: 8 مگاپیکسل

اسپیکر: دارد

پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری: دارد

درگاه مجزا برای حافظه جانبی: دارد (micro SD)

پردازنده گرافیکی: Mali G57 MC2

پردازنده مرکزی: 8 هسته‌ای

مشخصات باتری: ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت /  از نوع لیتیوم پلیمری

پشتیبانی از شارژ سریع: دارد (با قدرت 15 وات)

سنسورها: حسگر تشخیص شتاب، تشخیص اثر انگشت، حسگر مجاورتی و ژیروسکوپ

سایر قابلیت‌ها: پشتیبانی از هات اسپات، WIFI و بلوتوث (5.0)، پشتیبانی از تکنولوژی 5G، LTE، GSM و HSPA 

جمع بندی

پیش از اقدام به خرید قسطی گوشی A22، جمع بندی زیر، می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.

نقاط قوت: طراحی خوش دست و منسجم، عملکرد خوب باتری

نقاط ضعف: عدم داشتن هیچ یک از گواهی‌های IP، عدم استفاده از گوریلا گلس در پنل جلویی، عدم استریو بودن اسپیکرها 

شرایط اقساطی وب سایت قسطی کلاب

امروزه، با توجه به قیمت روزافزون گوشی‌های موبایل، بسیاری از ما قادر به پرداخت هزینه یک جا برای خرید این محصولات نمی‌باشیم. از این رو، یک وبسایت معتبر، تحت عنوان قسطی کلاب با شرایطی بسیار ویژه اقدام به فروش قسطی موبایل، سیم کارت، لوازم خانگی و صدها محصول کاربردی دیگر، نموده است. 

در نتیجه، اگر قصد خرید اقساطی گوشی A22 و یا هر کالای دیجیتال دیگری را دارید، می‌توانید با ثبت سفارش در این فروشگاه به صورت قسطی خرید انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ

خرید اقساطی لپ تاپ
انتخاب یک لپ تاپ کار راحتی نمی باشد برای این کار لازم است قبل از هر چیزی در مورد کاری که قرار است با لپ تاپ انجام دهید خوب فکر کنید یکی از نکات مهم..

خرید قسطی آیپد پرو2021

خرید قسطی آیپد پرو2021
یکی از بهترین و جدیدترین تبلت‌های دنیا بی شک متعلق به شرکت اپل است. برای خرید قسطی آیپد پرو2021 به بخش تبلت در دسته بندی کالای...