خرید اقساطی ماشین لباسشویی بست

تاریخ انتشار:
1403/2/17 09:58:53

برند بست برندی معتبر و مشهور است که محصولات با کیفیت دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی بست به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ماشین لباسشویی بست


ماشین لباسشویی بست

امروزه ماشین لباسشویی جز لوازم خانگی اساسی به شمار می‌رود. با خرید ماشین لباسشویی خوب، می‌توانید خیلی بهتر و تمیزتر لباس‌های خود را بشویید و همچنین در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کنید و اوقات خود را به جای شستن لباس، به کارهای مهم تری اختصاص دهید. همچنین با خرید آن، سلامت همسران خود را تامین کنید. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی بست به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

امروزه خرید ماشین لباسشویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون باید مدت زمان زیادی دوام بیاورد. انواع مختلفی از آن در فروشگاه‌های لوازم خانگی پیدا می‌شود. با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل‌های آن، یعنی بست آشنا کنیم. شرکت بست سعی دارد همیشه بهترین و با کیفیت ترین محصولات لوازم خانگی را به بازار عرضه کند و رضایت مشتریان عزیز را به دست آورد.

لوازم خانگی اصل

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید اقساطی ماشین لباسشویی بست باید به آن دقت شود، اصل یا تقلبی بودن آن است. امروزه ممکن است انواع تقلبی آن با برچسب و لوگوهای معتبر در بازار پیدا شود که باید هنگام خرید خیلی مواظب باشید. طول عمر محصولات تقلبی پایین است و خیلی زود بدون دلیل خراب می‌شوند. شما می‌توانید با خرید از سایت قسطی کلاب از اصل بودن محصولات مطمئن باشید و دیگر نگران این موضوع نباشید. 

مشخصات ماشین لباسشویی بست

ظرفیت ماشین لباسشویی، بر اساس وزن لباس‌های خشکی که در آن ریخته می‌شود، تعیین می‌شود. باید مواظب باشید که بیشتر از آن وزن را داخل ماشین لباسشویی نگذارید چون لباس‌ها به خوبی شسته نمی‌شوند و همچنین طول عمر لباسشویی کاهش می‌یابد. 

شرکت بست انواع مختلفی از آن را در ظرفیت‌های 5، 6، 7 و حتی 9.6 کیلوگرمی تولید می‌کند که مخصوص خانواده‌های پرجمعیت است. همگی ماشین لباسشویی‌های بست، موتور تسمه‌ای دارند. دور موتور در 5 کیلوگرمی‌ها، 800 دور در دقیقه است و در بقیه آن‌ها، 1000 دور در دقیقه است که باعث شستشوی بهتر لباس‌ها می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این لوازم خانگی، وجود برنامه‌های شستشوی متنوع است. این محصول بی‌نظیر، دارای 15 برنامه شستشو است که برای انواع جنس‌های مختلف طراحی شده و طیف بسیار گسترده‌ای از لباس‌ها را در بر می‌گیرد. با انتخاب برنامه مناسب، از خراب شدن لباس‌هایتان جلوگیری کنید و از دغدغه آن خلاص شوید. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی بست به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

یکی از ایرادهای لوازم خانگی‌های قدیمی، لرزش و سر و صدای زیاد آن‌ها می‌باشد. ماشین لباسشویی بست این مشکل را برطرف کرده است. در این نوع لباسشویی از بدنه ضد لرزش استفاده شده است و لرزش‌های آن را می‌گیرد و همین باعث شده که بدون لرزش باشد. همچنین صدای آن 52 دسی بل است که صدای پایینی است و موجب اذیت شما نمی‌شود. 

پایین ترین مقدار مصرف انرژی در آنها، A است که باعث صرفه جویی زیاد در مصرف انرژی می‌شود. همچنین این لباسشویی امکانات ویژه‌ای از جمله سیستم بالانس البسه، سیستم عیب یاب خودکار، هیتر سرامیکی، کاهش چروک لباس‌ها حین شستشو و سیستم قفل ایمنی دارد.

خرید اقساطی ماشین لباسشویی بست

مهم ترین نکته‌ای که احتمالا موقع خرید اقساطی ماشین لباسشویی بست به آن توجه کنید، قیمت آن است. معمولا قیمت آن‌ها کمی بالا است ولی دیگر لازم نیست نگران آن باشید. سایت قسطی کلاب این مشکل را برای شما حل کرده است. برای خرید اقساطی محصولات لوازم خانگی، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. در قسطی کلاب می‌توانید با پرداخت نقدی بسیار کم نسبت به سایت‌های دیگر، محصول دلخواه خود را بخرید. 

در قسطی کلاب حتی بدون ضامن، تنها با داشتن یک دسته چک، می‌توانید نسبت به خرید اقساطی اقدام کنید. برای مشاهده انواع ماشین لباسشویی بست و شرایط فروش قسطی به سایت www.ghesticlub.com مراجعه کنید. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی بست به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی سماور برقی

خرید اقساطی سماور برقی
یکی از پرطرفدارترین لوازم خانگی‌ در بین جوانان بی شک سماور برقی است. برای خرید اقساطی سماور برقی به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی...

مایکروویو ال جی

مایکروویو ال جی
برند ال جی یکی از محبوب‌ترین برندهای دنیا می‌باشد که در ایران طرفداران فراوانی دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو ال جی به بخش لوازم خانگی...