خرید قسطی گوشی mi note 10 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/1 01:37:18

برند شیائومی جز پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین کمپانی‌های چینی است که در سال‌های اخیر فروش بی‌نظیری را تجربه کرده است. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی mi note 10 شیائومی دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی mi note 10 شیائومی


شیائومی می‌ نوت ۱۰ یک دنیای بزرگ است! 

با اولین دوربین پنج‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی جهان، مانند یک اسطوره حماسی کلیک کنید! 

این گوشی فوق‌العاده خصوصیاتی مانند حسگر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش پاسخ‌گو، صفحه نمایش ۶.۴۷ اینچی، سه بعدی و خمیده، دوربین‌های پنجگانه‌ای شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، قابلیت استفاده از NFC در كاربرد چند منظوره، شارژ سریع ۳۰ واتی که همراه جعبه محصول عرضه می‌گردد و باتری ماندگار كه ظرفیتی ۵۲۶۰ آمپرساعت دارد.

 با خرید نقدی یا اقساطی گوشی mi note 10 شیائومی بدرخشید! 

به عصر دوربین پنجگانه خوش آمدید! 

با سیستم تصویربرداری تمام سناریو آشنا شوید. دوربین‌های این گوشی هوشمند تا ۱۰ برابر بزرگنمایی دارند. دوربین پرتره ۱۲ مگاپیکسلی است و دارای فوکوس خودکار دوگانه است. بزرگنمایی نوری آن دو برابر است. در این گوشی از اولین دوربین بزرگ ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. 

واضح و دقیق از تصاویر عکس می‌گیرد. با لنز این دوربین و لذت واقعی را تجربه نمایید!

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارای رزولوشن 9024*12302 است و با داشتن حسگر تصویر فوق‌العاده بزرگ در سایز ۱.۳۳ و رزولیشن 4k از شما عکس می‌گیرد. دوربین تله ۵ مگاپیکسلی به شما اجازه می‌دهد تا جزئیات بیشتری را ببینید.

 دوربین تله فوتو تا ۱۰ برابر بزرگنمایی ترکیبی چهار محوری دارد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در حالت پرتره، با کیفیت مطلوب و همراه با لنزهای دوگانه عكس می‌گیرد و با افزایش دقت و تمرکز، فوکوس خودکار و دقیق لیزری و نوری حتی در محیط‌های تیره نیز حرفه‌ای عمل می‌كند!

دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دارای زاویه دید فوق‌العاده گسترده و شفاف است و با ۱۱۷ درجه زاویه دید عریض یک تصویر پانوراما تولید می‌كند. عکس‌های ماکروی حماسی بگیرید، دنیای میکرو را با دوربینهای ماکرو کشف كنید! با خرید اقساطی گوشی mi note 10 شیائومی یک عكاس حرفه‌ای شوید!

حالت ویلاگ و حالت شب

با حالت جدید ویلاگ، هر کسی می‌تواند زندگی شخصی خود را ثبت نماید. این دوربین‌ها از ترکیب چند فریم پشتیبانی می‌کنند و سبب می‌شوند تا بدون هیچ نگرانی در تاریکی شب عکس بگیرید!

با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، وضوح فوق‌العاده بالا را با جزئیاتی دقیق مانند موها و مژه‌ها ضبط کنید، درحالی‌که، امكان ویرایش تصاویر باکیفیت خود را دارید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی mi note 10 شیائومی زیبایی‌ها را ببینید!

نهایت تجربه زیبایی شناختی

با صفحه نمایش خمیده سه بعدی که در جلو از جنس شیشه و در عقب از جنس پلاستیک گوریلا است، به زیبایی برسید! دارای کنتراست بالای ویدیویی و صفحه نمایشFull HD است. هر چیزی را با آن واضح‌تر می‌بینید. دارای حالت خواندن در نور آبی است.

سنسور اثر انگشت صفحه نمایش

این فن‌آوری فوق‌العاده و جدید، موجب بازکردن سریع قفل صفحه می‌باشد. تجربه باز کردن قفل را در نور روشن با انگشتان در دماهای پایین انجام دهید. با خرید اقساطی گوشی mi note 10 شیائومی امنیت را تجربه كنید!

با گوشی mi note 10 شیائومی زندگی آسان‌تر می‌شود!

با طراحی فوق‌العاده شیک و جدید که شامل یک صفحه نمایش فوق‌العاده است. LED، این ‌بار پویاتر شده و هنگام دریافت اعلان چراغ چشمک زنی دارد. 

همه قالب‌های اسناد را ببینید و فایل‌هایتان را با سرعت بالایی به اشتراک بگذارید. دیگر نیازی به کامپیوتر برای چاپ عکس‌ها ندارید، به صورت بی‌سیم عکس‌های خود را چاپ كنید. 

خرید اقساطی گوشی mi note 10 شیائومی 

این گوشی فوق‌العاده شیائومی را از قسطی‌کلاب تهیه نمایید و با استفاده از تسهیلاتی که این فروشگاه بی‌نظیر اینترنتی برای خرید قسطی یا نقدی دارد، این کالای ارزشمند را تهیه نمایید.

برای استفاده از خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از روش‌های موجود در سایت اقدام فرمایید. برای مثال در خرید اقساطی از بای‌چک، توانایی پرداخت تا سقف اقساط ۲۴ ماه را دارید! 

پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی گوشی mi note 10 شیائومی از این سایت است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

تبلت سامسونگ قسطی

تبلت سامسونگ قسطی
تبلت‌های سامسونگ از تکنولوژی ویژه‌ای برخوردار می‌باشند، اگر تمایل به خرید اقساطی تبلت سامسونگ دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت ...

خرید لپ تاپ قسطی بدون پیش پرداخت

خرید لپ تاپ قسطی بدون پیش پرداخت
امروزه با پیشرفت تکنولوژی لپ تاپ ها به یکی از وسایل ضروری زندگی ما تبدیل شده اند شیوه انتخاب لپ تاپ در تمام دنیا یکسان است اولین چیزی که برای...