خرید قسطی mi band 5

تاریخ انتشار:
1403/2/30 21:35:22

گجت‌های پوشیدنی شیائومی جز بهترین محصولات این برند معروف می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی mi band 5 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی mi band 5

ساعت هوشمند شیائومی مدل mi band 5

ساعت هوشمند mi band 5 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند می‌باشد که توسط برند شیائومی تولید شده است. شیائومی، یک شرکت چینی بوده که در تولید محصولات مختلف فعالیت می‌کند. محصولات شرکت شیائومی، طبق تکنولوژی و فناوری روز دنیا ساخته شدند و کیفیت بالایی دارند. 

به همین دلیل، این شرکت چینی توانسته در طی سال‌های فعالیت خود که نسبت به سایر رقبا سال‌های کوتاه‌تری می‌باشد؛ به یکی از مطرح‌ترین برندهای بازار تبدیل شود. ساعت‌های هوشمند شیائومی، علاوه بر این که از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ دارای قیمت مناسبی نیز می‌باشند. این برند محصولاتی با امکانات بالا را تولید می‌کند که بسیار اقتصادی نیز می‌باشد.

محصولات تولید شده توسط شیائومی، نسبت به محصولات تولید شده توسط سایر برندها، قیمت مناسبی دارد. به همین دلیل باید گفت اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید؛ می‌توانید ساعت هوشمند شیائومی را به صورت نقدی و با قیمت پایین تری، از ساعت‌های هوشمند برندهایی چون اپل و سامسونگ خریداری کنید. با خرید قسطی mi band 5 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات و امکانات ساعت هوشمند شیائومی mi band 5

کسانی که قصد خرید اقساطی mi band 5 را دارند باید با مشخصات و امکانات این ساعت آشنایی داشته باشند. ساعت هوشمند شیائومی دارای صفحه لمسی می‌باشد و فرم نمایشگر آن به صورت بیضی است. این ساعت، دارای بند سیلیکونی بوده و نوع قفل آن سگکی ساده می‌باشد. اندازه ساعت صفحه ساعت شیائومی 1.1 اینچ است.

صفحه نمایش آن کیفیت بالایی دارد. ساعت هوشمند شیائومی mi band 5 فاقد gps می‌باشد؛ اما دارای حسگرهای شمارشگر ضربان قلب، شتاب سنج و همچنین ژیروسکوپ می‌باشد‌.

این مدل ساعت هوشمند شیائومی با موبایل‌‎هایی که سیستم عامل اندروید یا ios  دارند؛ سازگاری کامل دارد. یکی از مهم ترین قابلیت‌های این ساعت اعلان پیامک‌های دریافتی و همچنین تماس‌های دریافتی می‌باشد. 

این ساعت، قابلیت اعلان پیام‌های شبکه‌های اجتماعی، مانند تلگرام یا اینستاگرام را دارد. علاوه بر اعلان پیام‌ها، ساعت هوشمند شیائومی قابلیت نمایش پیام متنی را نیز دارد. برای خرید قسطی mi band 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند شیائومی می‌باشد. یکی دیگر از مشخصات ساعت هوشمند شیائومی، امکان کنترل پخش موسیقی می‌باشد. همچنین ساعت هوشمند شیائومی، قابلیت شمارش گام‌ها و همچنین محاسبه مسافت طی شده را دارا می باشد. این ساعت امکان پایش وضعیت خواب را  نیز دارد. باتری ساعت هوشمند شیائومی از نوع لیتیوم پلیمری بوده و ظرفیت آن 125 میلی آمپر می‌باشد که قابلیت شارژ دارد.

همچنین این ساعت، دارای بلوتوث نسخه 5 حافظه داخلی با ظرفیت 16 گیگابایت و همچنین دارای اپلیکیشن‌های اختصاصی و همچنین یازده حالت فعالیت گوناگون می‌باشد. مچ بند هوشمند شیائومی ضد آب نیز می‌باشد.‌ برای خرید اقساطی mi band 5 با قیمتی مناسب به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

چگونگی خرید قسطی mi band 5

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی mi band 5 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید از شرکت‌های طرف قرارداد این سایت اعتبار دریافت کنید و ساعت خود را خریداری نمایید. البته باید توجه داشته باشید که خرید نقدی ساعت، به دلیل قیمت مناسبی که دارد می‌تواند گزینه بهتری باشد و همچنین باید گفت خرید نقدی پروسه کوتاه‌تری از خرید اقساطی مچ بند هوشمند شیائومی دارد.

سایت قسطی کلاب علاوه بر این که اقدام به فروش قسطی ساعت هوشمند شیائومی می‌کند؛ کار فروش اقساطی سایر کالای دیجیتال را نیز انجام می‌دهد.‌ در نتیجه شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی و نقدی از این سایت خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی قطعات کامپیوتر

فروش اقساطی قطعات کامپیوتر
کامپیوتر وسیله ای است که توانسته است در دهه های اخیر زندگی مردم را تحت تاثیر قرار دهد امروزه بسیاری از کارها توسط کامپیوتر انجام می شود...

هدفون اقساطی بیتس

هدفون اقساطی بیتس
با خرید هدفون اقساطی بیتس شما چنان در فضای موسیقی در حال پخش قرار می گیرید که انگار در سالن کنسرت و در حال گوش سپردن به اجرای زنده موسیقی مورد..