خرید قسطی تبلت s7 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/21 02:25:31

تبلت‌های سامسونگ با جدیدترین متد روز طراحی و تولید شده‌اند و بسیار پرکاربرد هستند. برای خرید قسطی تبلت s7 سامسونگ به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی تبلت s7 سامسونگ


تبلت s7 سامسونگ؛ تبلتی ایده‌آل همراه با کاربردهای فراوان

تبلت s7 سامسونگ یکی از بهترین محصولات طراحی شده توسط شرکت سامسونگ بوده که این تبلت با سایز 11 اینچ به بازار آمده است. در شرایط فعلی با خرید اقساطی تبلت s7 سامسونگ می‌توان یک نسخه از این تبلت را به صورت کاملا مناسب خریداری نمود. 

امروزه تبلت‌ها در میان جوامع مختلف به یکی از محبوب‌ترین کالاهای دیجیتال تبدیل شده‌اند و همه روزه نمونه‌های جدیدی از این دستگاه روانه‌ بازارهای جهانی می‌شود. دلیل این موضوع امکانات و قابلیت‌های متنوعی بوده که با استفاده از تبلت در اختیار افراد قرار می‌گیرد. به عنوان مثال استفاده از یک تبلت شما می‌توانید بازی های مورد علاقه‌ خود را انجام داده یا به انجام اموری همچون طراحی بپردازید.

به طو کلی تبلت‌ها از تمامی امکانات گوشی‌های هوشمند برخوردار هستند؛ شاید بتوان تنها تفاوت تبلت با گوشی هوشمند را برخورداری از ابعاد بزرگ و باتری قدرتمند این کالای دیجیتال عنوان نمود. به همین جهت اگر به دنبال خرید یک تبلت مناسب برای انجام کار یا بازی هستید ما به شما s7 سامسونگ را پیشنهاد می‌دهیم.

سامسونگ این تبلت را در سال 2020 برای علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی طراحی نمود. وجود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب تبلت s7 سبب شد تا شمار زیادی از افراد این تبلت را برای خرید انتخاب نمایند. 

به همین منظور شما هم می‌توانید با خرید قسطی تبلت s7 سامسونگ، از امکانات و قابلیت‌های این محصول سامسونگ برخوردار شوید، همچنین با خرید اقساطی تبلت s7 سامسونگ، شما می‌توانید بخشی از هزینه‌ی آن را به صورت نقدی و بخش دیگر را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. 

تبلت s7 سامسونگ؛ تبلتی با نمایشگر بزرگ

یکی از نکاتی که در اولین برخورد با تبلت s7 سامسونگ به خوبی مشاهده می‌شود، نمایشگر بزرگ این تبلت است. سامسونگ این محصول خود را با نمایشگر 11 اینچی از نوع " LTPS TFT LCD لمسی خازنی " روانه‌ بازار کرده است.

این نمایشگر می‌تواند تمامی تصاویر خروجی را با رزولوشن 1600 در 2650  پیکسل همراه با تراکم 274 پیکسل در هر اینچ به نمایش بگذارد. اما نکته‌ای که موجب متمایز شدن نمایشگر این تبلت شده، نرخ نوسازی آن می‌باشد. بهتر است بدانید تبلت s7 سامسونگ از نرخ نوسازی 120 هرتزی تصاویر برخوردار می‌باشد. این موضوع برای کسانی که به دنبال انجام بازی‌های موبایل هستند می‌توانند بسیار کاربردی و مفید باشد.

تبلت s7 سامسونگ؛ تبلتی با سخت افزاری بهینه‌شده و قدرتمند

تبلت s7 سامسونگ علاوه بر نمایشگر فوق‌العاده‌ در خصوص جنبه‌های نرم افزاری و سخت افزاری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بهتر است بدانید تبلت s7 سامسونگ دارای سیستم عامل اندروید 10 بوده که از رابط کاربری OneUI 2.5 برخوردار می‌باشد. همچنین در طراحی این تبلت از تراشه توانمند " +Qualcomm SM8250 Snapdragon 865 " استفاده شده است. این تراشه از سرعت و عملکرد بسیار خوبی برخوردار بوده که بهره‌گیری از آن در طراحی s7 سامسونگ قدرت خوبی را به این تبلت بخشیده است. 

همچنین تبلت s7 سامسونگ مجهز به یک پردازنده‌ مرکزی 8 هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی از نوع Adreno 650 می‌باشد. شرکت سامسونگ این محصول خود را در سه مدل مختلف با میزان حافظه‌ 128، 256 و 512 گیگابایت و میزان حافظه‌ رم 6 و 8 گیگابایت روانه‌ بازار کرده است. ناگفته نماند که تبلت s7 سامسونگ مجهز به یک دوربین اصلی دوگانه با کیفیت‌های 13 و 5 مگاپیکسل و یک دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل می‌باشد.

خرید قسطی تبلت s7 سامسونگ با شرایط عالی از قسطی کلاب

در این مطلب تا حدی به ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری تبلت s7 سامسونگ پرداخته شد. به همین منظور اگر شما هم به دنبال خرید اقساطی تبلت s7 سامسونگ هستید می‌توانید این تبلت را با شرایطی ویژه از قسطی کلاب خریداری کنید. اگر به تازگی با فروشگاه قسطی کلاب آشنا شده‌اید باید بدانید که این فروشگاه یکی از معتبرترین مراکز فروش قسطی تبلت است. 

تمامی کالا های موجود در این فروشگاه به صورت نقدی نیز به فروش ‌می‌رسد. به عبارتی با مراجعه به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب امکان خرید اقساطی و نقدی کالا وجود خواهد داشت. بنابراین اگر تصمیمتان برای خرید قسطی تبلت s7 سامسونگ، نهایی شده پیشنهاد می‌شود همین الان به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید. جهت راهنمایی و مشاوره، شما عزیزان می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب سایت قسطی کلاب نسبت به انجام این امر اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ با چک

خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ با چک یا سفته الکترونیکی دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای..

خرید قسطی airpods pro با چک

خرید قسطی airpods pro با چک
اگر شما به دنبال داشتن یک هندزفری استثنایی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی airpods pro با چک از بخش هدفون در دسته بندی کالای...