خرید اقساطی گوشی m21

تاریخ انتشار:
1403/2/23 20:00:43

گوشی‌های سری M سامسونگ دارای تنوع و کیفیتی عالی می‌باشد. شما می‌توانید با شرایطی استثنایی خرید اقساطی گوشی m21 را از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب انجام دهید.


خرید اقساطی گوشی m21


با گوشی‌های سری M سامسونگ بیشتر آشنا شوید!

گوشی‌های هوشمند برند سامسونگ شهرت بی‌نظیری در سراسر دنیا یافته‌اند و می‌توان گفت فردی در دنیا نیست که نام برند سامسونگ را نشنیده باشد. اکنون قصد داریم در مورد یکی از سری‌های تولید شده توسط برند سامسونگ با نام M اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. گوشی جذاب و با کیفیت m21 از کیفیت بالا ولی در عین حال قیمتی مقرون به صرفه برخوردار است.

اگر قصد خرید تلفن همراه هوشمند برند سامسونگ را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با ویژگی‌های گوشی m21 آشنا شوید و بتوانید از طریق سایت قسطی کلاب خرید اقساطی گوشی m21 را انجام دهید. از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم.

صفحه نمایشگر متناسب و با کیفیت

صفخه نمایشگر گوشی m21 دارای اندازه بسیار عالی و نرمال 6.4 اینچی است که از فناوری Infinity-U برخوردار می‌باشد. این گوشی جذاب دارای تکنولوژی Super AMOLED FHD+‎ است. شما با وجود این فناوری جزییات عالی و رنگبندی استثنایی را مشاهده خواهید کرد و عکس‌ها و فیلم‌ها در این صفحه نمایشگر با کیفیت بالایی می‌باشد. با خرید قسطی گوشی m21 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

طراحی پیچیده ولی در عین حال ساده!

گوشی جذاب و زیبای m21 دارای رنگبندی مشکی، سبز یا آبی می‌باشد. ترکیب رنگی این تلفن همراه بسیار چشم نواز است و شما می‌توانید با توجه به خواسته و سلیقه خود یکی از این رنگ‌های جذاب را خریداری نمایید. گوشی جذاب m21 دارای طراحی ماژول مستطیل شکل است و می‌تواند نمایانگر یک گوشی میان رده باشد. طراحی براق و زیبای این طراحی نظر همه افراد را به خود جلب می‌کند و می‌توانید انتخابی مناسب برای شما باشد. با خرید قسطی گوشی m21 از سایت قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه نمایید.

بررسی دوربین‌های سه گانه گوشی m21

حال قصد داریم به بررسی ماژول دوربین گوشی m21 بپردازیم. این گوشی دارای سه لنز دوربین می‌باشد که دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل است. همچنین لنزهای دیگر این گوشی 5 مگاپیکسل عمق سنج و 8 مگاپیکسل اولترا واید می‌باشد. این گوشی جذاب دارای ویژگی عکاسی با زاویه 123 درجه یا عکاسی فوق عریض است و عکس‌های فوق حرفه‌ای را برای شما ثبت خواهد کرد. ناگفته نماند که دوربین سلفی این گوشی برابر با 20 مگاپیکسل است و در کل کیفیت بالایی دارد. بنابراین برای خرید اقساطی گوشی m21 تامل نکنید و هرچه سریع‌تر خرید خود را از سایت قسطی کلاب انجام دهید.

سخت افزاری با قدرت بالا و سرعتی بی‌نظیر!

گوسب m21 دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای قدرتمند می‌باشد که بسیار سرعت بالایی دارد. مقدار RAM موجود در این گوشی برابر با 4 است و حافظه داخلی موجود در این تلفن همراه برابر با 64 گیگابایت می‌باشد. البته شما با افزودن یک micro SD می‌توانید تا 512 گیگابایت ارتقای خاظه داشته باشید. پس با خرید اقساطی گوشی m21 از سایت قسطی کلاب یک خرید پرسود را تجربه کنید.

بررسی باتری گوشی m21

گوشی پرفروش m21 همانند بقیه گوشی‌های سری M دارای باتری قدرتمندی با ظرفیت 6000 میلی آمپر بر ساعت می‌باشد. این گوشی استثنایی با شارژر 15 واتی توانایی همراهی شما در تمام طول روز را دارید و با نگه داری و مصرف بهینه شارژ جز بهترین گوشی‌های سامسونگ است. برای خرید قسطی گوشی m21 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب و شرایط فروش اقساطی کالاهای روز دنیا

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در کشور است که دارای مشتریان بسیاری می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی لوازم خانگی، موبایل، کالای دیجیتال و کنسول بازی دارید، وبسایت قسطی کلاب بهترین گزینه برای خرید است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a32

خرید اقساطی گوشی a32
یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2021 مدل گلکسی a32 است. برای خرید اقساطی گوشی a32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی s23 ultra

خرید اقساطی گوشی s23 ultra
جدیدترین گوشی سامسونگ با کیفیتی باورنکردنی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra به بخش موبایل در دسته بندی...