خرید اقساطی هنذفری هایلو

تاریخ انتشار:
1403/2/14 19:36:14

هدفون‌های جدید شیائومی با نام اختصاری هایلو روانه بازار شده‌اند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی هنذفری هایلو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی هنذفری هایلو

معرفی جدیدترین هنذفری شیائومی

در روزهای اخیر بی‌شک نام هنذفری هایلو را بسیار شنیده‌اید، هنذفری هایلو یکی از محصولات جدید برند شیائومی است که در روزهای ابتدایی عرضه به بازار با فروش بالایی مواجه شد. 

این هنذفری به دلیل کیفیت بالا و قیمتی ارزان با سرعت بالایی به شهرت رسید و هم اکنون فروش فراوانی داشته است. در این مقاله قصد داریم در مورد هنذفری هایلو مدل T19 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهید. بنابراین اگر تمایل به خرید اقساطی هنذفری هایلو دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما بمانید.

ساقه‌های جذاب و دوستداشتنی شیائومی

شاید شما هم جز افرادی باشید که از گره خوردن سیم هنذفری خود خسته شده‌اید و تمایل دارید هنذفری جمع و جور و مناسبی داشته باشید، هنذفری هایلو بهترین گزینه است. با وجود اینکه برند سامسونگ و اپل هنذفری‌های بی‌سیم مدرن و باکیفیتی دارند، ولی به دلیل قیمت بالای آن‌ها امکان خرید برای همه وجود ندارد. اما برند شیائومی با طراحی هنذفری هایلو با قیمتی مناسب توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. 

هنذفری هایلو با طراحی ساقه مانند در داخل لاله گوش قرار می‌گیرید و قابلیت اتصال به دستگاه‌های اندرویدی و iOS را دارد. برای خرید هنذفری هایلو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

هنذفری هایلو سبک و راحت!

هنذفری هایلو دارای وزن سبک و مناسبی است. این هدفون بی‌سیم دارای وزنی برابر با 4 گرم در هر گوشی دارد و بهترین گزینه برای خرید است. از دیگر ویژگی‌های این هنذفری می‌توان به نوار نقره‌ای در میان ساقه آن نام برد که نمایی جذاب به این هدفون بی‌سیم بخشیده است. البته وجود سیلیکون‌ها در بالشتک In-ear سبب راحتی بیشتر و خذف نویزهای اضافی خواهد شد. لازم به ذکر است که اعمال تمام فعالیت‌ها به صورت لمسی می‌باشد و شما با لمس هر قسمت هنذفری یک دستور خاص صادر خواهید کرد. با خرید اقساطی هنذفری هایلو از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

بررسی صوتی هنذفری Haylou T19

هنذفری جذاب و با کیفیت شیائومی از سیستم صوتی فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشد. این هنذفری دارای صدایی شفاف، رسا و واضح است و نویزهای اضافی را خذف می‌کند، البته این هدفون بی‌سیم دارای میکرون با کیفیتی نیز می‌باشد. با خرید قسطی هنذفری هایلو یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

باتری با قدرت 600 میلی آمپر!

هنذفری هایلو دارای یک باتری قدرتمند با ظرفیت 600 میلی آمپر بر ساعت برای کیس شارژ و 40 میلی آمپر ساعت برای هر گوشی می‌باشد که در کل ظرفیت بالایی است و می‌تواند تا 5 ساعت برای شما قابل استفاده باشد. از دیگر مزایای این هدفون بی سیم شیائومی می‌توان به شارژ از طریق پورت Type-C اشاره کرد، البته هنذفری‌ها داخل کیس شارژ می‌شوند و این اتصال به صورت مستقیم است. برای خرید قسطی هنذفری هایلو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی هنذفری هایلو

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در کشور است که به فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل، کالای دیجیتال و کنسول بازی می‌پردازد. شما‌ می‌توانید با ارائه چک یا سفته و بدون ضامن به خرید اقساطی از قسطی کلاب بپردازید. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی و مطلع شدن از موجودی کالاها به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.

 خرید قسطی هنذفری هایلو بهترین خرید شما خواهد بود. ناگفته نماند که شما می‌توانید جدیدترین محصولات روز دنیا با برندهای خارجی و ایرانی را از قسطی کلاب خریداری نمایید و اگر کالای مورد نظر شما در سایت موجود نبود، در بخش ثبت کالای ناموجود درخواست خود را ثبت نمایید. از همراهی شما دوستان عزیز سپاسگزاریم.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت با سفته

خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت با سفته
در زندگی امروزی استفاده از وسایل مرتبط با تکنولوژی روز برای همگان بسیار لازم و ضروری می باشد. لذا استفاده از گوشی موبایل دیگر تنها جنبه تجملی و ...

خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ با چک
کی از گوشی‌های میان رده سامسونگ با امکانات پرچمداران بی شک مدل a73 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ با چک به بخش...