خرید اقساطی گوشی s21 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 13:31:39

یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های ساسمونگ مدل گلکسی S21 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی s21 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید اقساطی گوشی s21 سامسونگ


بررسی گوشی s21 سامسونگ

اگر قصد خرید قسطی گوشی s21 سامسونگ را دارید باید بدانید این موبایل را نمی‌توان جز گوشی‌های اقتصادی سامسونگ به حساب آورد. s21 قیمت بیشتری از موبایل‌های رده a گلکسی دارد. 

گلکسی  s21 در سال 2021 جایگزین گلکسی s20 شد. این موبایل که یکی از پرچمداران شرکت کره‌ای سامسونگ است توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. اما با این وجود در کنار مزیت‌های فراوان خود از نظر بعضی ویژگی‌ها مانند موبایل‌های رده پایین‌تر سامسونگ می‌باشد. به طور مثال ظرفیت باتری گوشی گلکسی s21 سامسونگ تنها چهار هزار میلی آمپر است که این ظرفیت پایین باتری، در گوشی‌های رده پایین تر نیز دیده می‌شود. 

در نتیجه باید بگوییم که اگر شما زیاد از موبایل خود استفاده می‌کنید و تمایل دارید موبایل شما بتواند مدت زیادی شارژ نگه دارد. گلکسی s21 نمی‌تواند اولین گزینه شما برای خرید موبایل باشد بلکه باید موبایلی را انتخاب کنید که ظرفیت باتری آن بیشتر باشد. برای خرید اقساطی گوشی s21 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین گوشی گلکسی s21 از سه لنز تشکیل شده است یک لنز این موبایل 64 مگاپیکسل بوده و دو لنز  دیگر 12 مگاپیکسلی هستند. دوربین ‌سلفی نیز دارای یک لنز 10 مگاپیکسلی است.

ویژگی‌ها و مشخصات گوشی سامسونگ

قبل از خرید قسطی گوشی s21 سامسونگ باید با مشخصات و ویژگی‌های موبایل آشنا شوید ‏s21 سامسونگ دارای نمایشگری لمسی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ می‌باشد. این نمایشگر مجهز به فناوری محافظت از چشم بوده و نرخ نوسازی آن 120 هرتز می‌باشد. نمایشگر سامسونگ دارای اندازه‌ای برابر با 6.9 اینچ  می باشد و تراکم پیکسل آنددر هر اینچ برابر با 418 است. 

وزن این موبایل 171 گرم می‌باشد که نسبت به بسیاری از نسخه‌های سامسونگ، وزن کمتری دارد گوشی s21 با این وزن کم خود می‌تواند انتخابی مناسب برای افرادی باشد که دست آن‌ها به دلیل این که بسیار موبایل در دست می‌گیرند مناسب است. پشت موبایل گلکسی s21 سامسونگ از جنس پلاستیک بوده و جلوی آن شیشه‌ای می‌باشد. 

اما فریم موبایل از جنس آلومینیوم بوده و با سایر بخش‌ها متفاوت است. سامسونگ گلکسی s21 دارای تراشه اسنپدراگون و یک پردازنده 8 هسته‌ای قوی می‌باشد. تراشه و پردازنده‌ای که در موبایل به کار رفته  است سبب می‌شود تا سرعت عملکرد موبایل بسیار بالا باشد و بتواند برنامه‌های مختلف را بدون مشکل اجرا کند.

 یکی از مسائلی که می‌تواند از نظر بعضی‌ها، ویژگی منفی برای گوشی s21 سامسونگ محسوب شود؛ این است که موبایل دارای درگاه حافظه نمی‌باشد سامسونگ s21 در دو مدل عرضه شده است. برای خرید اقساطی گوشی s21 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یک مدل این گوشی دارای رم 8 گیگابایت و حافظه 256 گیگابایت بوده، مدل دیگر نیز رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی دارد. سامسونگ s21 دارای سیستم کامل اندروید 11 بوده و اسپیکری با قابلیت پخش صدای استریو دارد، اما باید گفت این موبایل بر خلاف بسیاری از موبایل‌های سامسونگ فاقد جک سه و نیم میلی متری می‌باشد. 

چگونگی خرید قسطی گوشی s21 سامسونگ

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی گوشی s21 سامسونگ را برای شما فراهم کرده است. شما برای خرید اقساطی گوشی می‌توانید میزان اعتباری که نیاز دارید را از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب دریافت کنید و با اعتبار خود گوشی مورد نظرتان را خریداری کنید و سپس اقساط خود را به این شرکت‌ها بپردازید.

البته باید گفت شما می‌توانید خرید خود را به صورت نقدی و بدون واسطه از سایت قسطی کلاب انجام دهید. این سایت علاوه بر فروش قسطی موبایل سامسونگ کار فروش انواع کالای دیجیتال را انجام می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ لنوو سفته ای

خرید قسطی لپ تاپ لنوو سفته ای
اگر قصد خرید قسطی لپ تاپ لنوو با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش لپ تاپ لنوو در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی اپل واچ سری6

خرید اقساطی اپل واچ سری6
یکی از گجت‌های پوشیدنی پر فروش در کل دنیا مدل اپل واچ می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچ سری6 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...