خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/22 08:41:35

برند جی پلاس یکی از برترین برندهای ایرانی موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس


جدیدترین جاروشارژی جی پلاس

خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس و تمامی لوازم خانگی دیگر در این شرایط اقتصادی و وضعیت گرانی‌ها و تغییرات روزانه قیمت‌ها حتما به نفع خریدار خواهد بود. مخصوصا خرید برندهایی مانند: جی پلاس که از زمان ورود به ایران توانسته جایگاهی مناسب را برای خود به دست آورد. مشخصات جارو دستی جی پلاس و رابطه آن با میزان خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس:

1. این جارو دستی که در واقع از دسته جاروبرقی‌ها می‌باشد شارژی بوده و هنگام کار کردن نیازی به اتصال به برق ندارد.
2.این جارو در مدت 4 ساعت به شارژ کامل می‌رسد. بعد از این شارژ کامل می‌تواند حداکثر به مدت 40 دقیقه کار انجام دهد. حداکثر توان این دستگاه هنگام کار 120W می‌باشد.
3.این جارو از نوع ایستاده بوده و استفاده از آن برای مصارف خانگی و تجاری و رستوران‌ها پیشنهاد می‌شود. همچنین در مکان‌هایی که نیاز است تا از این جارو به صورت دستی استفاده شود نیز می‌توان از شکل دستی این دستگاه استفاده کرد.
4.با خرید قسطی جارو شارژی جی پلاس از یک موتور از نوع BLDC با قدرتی برابر 420 وات بهره مند خواهید شد. این موتور برای مصرف در نظر گرفته شده برای این دستگاه بسیار مناسب می‌باشد.
5.یکی از مهمترین ویژگی‌های این لوازم خانگی مدرن استفاده از سنسورهای نسل جدید می‌باشد. یکی از سنسورهایی که در این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است سنسور مادون قرمز برای تشخیص گرد وخاک می‌باشد. این فناوری باعث می‌شود تا ریزترین آلودگی‌ها توسط این دستگاه شناسایی و تمیز گردد.
6.سنسور دیگری که در این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد سنسوری است که سرعت موتور را تنظیم می‌نماید.
7.با خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس از یک دستگاه با تکنولوژی به روز استفاده می‌کنید که دارای یک مانیتور از نوع LED می‌باشد. در این صفحه نمایش انواع اطلاعات مربوط به دستگاه از جمله میزان شارژ و وضعیت دستگاه را می‌تواند ببینید.
8.وزن این لوازم خانگی برابر 205 کیلوگرم می‌باشد که با توجه به ایستاده بودن این گجت به نظر مناسب می‌رسد.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.در بخش فیلتر این جاور دستی دارای یک فیلتر چندگانه می‌باشد که این فیلتر دارای قابلیت شستشو نیز می‌باشد.
2.این دستگاه دارای انواع برس برای مکان‌ها و مصارف خاص می‌باشد. یکی از این برس‌ها مجهز به موتور شستشوی غلطک می‌باشد.
3.در بخش پروب این دستگاه یک لامپ LED تعبیه شده است که برای استفاده در مکان‌های تاریک بسیار مناسب می‌باشد. 

کدام فروشگاه برای خرید آنلاین و خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس و سایر لوازم خانگی مناسب است؟

امروزه خرید نقدی برای اکثر افراد جامعه مقدور نمی‌باشد. به همین دلیل افراد و خانواده‌ها رو به خرید اقساطی آورده‌اند. با توجه به افزایش درخواست، تبلیغات فروش قسطی نیز در بین فروشگاه‌های آنلاین افزایش یافته است. در این بین سایت‌ها و فروشگاه‌های نامعتبر و فیکی هم وجود دارند که از این احتیاج کاربران سو استفاده می‌نمایند. 

به همین دلیل باید در خرید قسطی انواع محصولات به ویژه به صورت آنلاین دقت نماییم. باید از فروشگاهی خرید کنیم که علاوه بر مطمئن بودن اجناس اورجینال و اصل را داشته باشد. ما به شما سایت قسطی کلاب را پیشنهاد می‌کنیم. در این سایت شما می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید به صورت قسط با شرایط بسیار آسان و با اطمینان خاطر خریداری نمایید. این سایت یکی از بهترین‌ها در این زمینه می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال و فریزر دیپوینت با چک

خرید اقساطی یخچال و فریزر دیپوینت با چک
برند دیپوینت یکی از بهترین برندهای ایرانی در حوزه لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر دیپوینت با چک به بخش...

فروش قسطی لوازم خانگی اسنوا با چک

فروش قسطی لوازم خانگی اسنوا با چک
برند اسنوا جز برترین برندهای ایرانی موفق در کشور است. برای خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه...