خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/10 12:57:33

گوشی آیفون 13 پرومکس را می‌توان یکی از بهترین محصولات برند اپل نامید. برای خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس با چک


راهنمای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس

در این مقاله قرار است راجع به خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس برای شما صحبت کنیم. آیفون 13 پرومکس یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند شرکت اپل است که در سپتامبر 2021 معرفی شد. این گوشی در سه مدل آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرومکس و آیفون 13 عرضه شده است. آیفون 13 پرومکس بزرگ‌ترین و گران‌ترین مدل این سری است که دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED، پردازنده A15 Bionic، دوربین سه گانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی و باتری بزرگ است.

آیفون 13 پرومکس یک گوشی هوشمند با کارایی بالا و قابلیت‌های منحصر به فرد است که برای کاربران خاص و حرفه‌ای طراحی شده است. این گوشی با داشتن صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، تراشه قدرتمند و دوربین فوق‌العاده، تجربه‌ای لذت بخش و خلاقانه را برای کاربران فراهم می‌کند. البته، قیمت بالا و محدود بودن تعداد سیم کارت‌های قابل استفاده، ممکن است برخی از کاربران را از خرید آن باز دارد. در نهایت، اگر شما به دنبال گوشی هوشمند با طراحی زیبا و عملکرد برجسته هستید و هزینه بالا برای شما مشکل نیست، آیفون 13 پرومکس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. برای خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

چرا گوشی آیفون 13 پرومکس؟ 

آیفون 13 پرومکس گوشی بسیار قدرتمند و پیشرفته‌ای است که دارای ویژگی‌های جذابی است. این گوشی برای کاربرانی که به دنبال بهترین گوشی هوشمند موجود در بازار هستند، گزینه بسیار خوبی است. در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم آن می‌پردازیم.

صفحه نمایش آیفون 13 پرومکس از نوع OLED است. این صفحه نمایش از HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و دارای نرخ نوسازی 120 هرتز است که باعث می‌شود انیمیشن‌ها و بازی‌ها روان‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند. پردازنده آیفون 13 پرومکس A15 Bionic است که یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین پردازنده گوشی‌های هوشمند است. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این پردازنده 50 درصد سریعتر از A14 Bionic است. دوربین آیفون 13 پرومکس یکی از نقاط قوت این گوشی است. این گوشی دارای سه دوربین با سنسورهای 12 مگاپیکسلی است که شامل یک سنسور عریض، یک سنسور فوق عریض و یک سنسور تله فوتو می‌باشد. باتری آیفون 13 پرومکس بزرگ ترین باتری در بین گوشی‌های سری آیفون 13 است. این باتری دارای ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعت است و می‌تواند تا 28 ساعت ویدیو پخش کند.

تا اینجا ویژگی‌های مهم این گوشی برای شما بازگو شد. در ادامه باید این نکته را هم متذکر شد که هزینه خرید این گوشی به صورت نقدی بسیار بالا است و ممکن است افراد توانایی خرید آن را نداشته باشند که ما به شما خرید اقساطی را پیشنهاد می‌کنیم. 

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب

همانطور که گفته شد هزینه خرید این گوشی بالا است و باید به سراغ خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس رفت. یکی از سایت‌های معتبر و بزرگ برای خرید و فروش قسطی اجناس و کالای دیجیتال قسطی کلاب است. سایت قسطی کلاب با داشتن شرایط متنوع نسبت به بقیه سایت‌ها مرجعی مناسب برای خرید قسطی می‌باشد. 

در این سایت شما با توجه به پیش پرداخت و نوع ضمانت خود می‌توانید مدل‌های متفاوتی از بازپرداخت اقساط را مشاهده کنید و با توجه به شرایط مناسب‌ترین طرح بازپرداخت را انتخاب کرده و موبایل خود را در منزل تحویل بگیرید. در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در پرداخت یا تحویل کالا می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما رفع کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هدفون وی مودا

خرید هدفون وی مودا
داشتن یک هدفون مناسب و عالی در محیط کار و زندگی بسیار لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی هدفون وی مودا به بخش کالای دیجیتال در ...

خرید لپ تاپ قسطی

خرید لپ تاپ قسطی
اگر به اطراف خود نگاه کنید خواهید دید که از کوچک تا بزرگ به نوعی درگیر استفاده از وسایل دیجیتال هستند. در سال های اخیر ما شاهد...