خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/24 08:33:16

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 با چک را دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 با چک


بررسی گوشی SE 2022

گوشی آیفون SE در تاریخ 21 مارس 2016 برای اولین بار توسط شرکت اپل معرفی شد و در تاریخ 8 مارس 2022 از نسل سه این گوشی یعنی گوشی آیفون SE 2022 رونمایی شد. سخنگوی اپل مدعی شده که SE مخفف Special Edition و در واقع یک آیفون ویژه است. با توجه به اینکه قیمت گوشی آیفون SE نسبت به دیگر سری گوشی‌های آیفون دارای قیمت مناسبی است؛ با استقبال بی‌نظیری از سمت مشتریان روبرو شده است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های بی‌نظیر این گوشی خواهیم پرداخت. برای خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سیستم عامل انحصاری iOS

سیستم عامل موجود در گوشی آیفون SE 2022، مانند دیگر گوشی‌های آیفون، iOS است. از قابلیت‌های سیستم عامل iOS این است که مورد پشتیبانی و بهینه سازی مداوم قرار خواهد گرفت. به طوریکه سیستم عامل این گوشی در زمان ارائه iOS 15.3 بود و در حال حاضر به iOS 17 قابل ارتقا است. 

طراحی زیبای گوشی آیفون SE 2022

گوشی آیفون SE 2022 دارای طراحی شیشه‌ای و خوش دستی است. جنس جلو و پشت این گوشی از شیشه و جنس فریم از آلومینیوم می‌باشد. شیشه‌ای بودن جلو و عقب این گوشی باعث شده که در هنگام در دست گرفتن این گوشی حس خوبی را به مصرف کننده انتقال دهد. با خرید اقساطی گوشی آیفون se 2022 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

نمایشگر گوشی آیفون SE 2022 

گوشی آیفون SE 2022 دارای نمایشگر 7/4 اینچی بوده که این گوشی را به یک گوشی جمع و جور تبدیل کرده  نسبت نمایشگر به بدنه در آن 4/65 درصد است. این گوشی دارای رزولوشن خوب 750 در 1334 پیکسل می‌باشد. 

تراشه و CPU گوشی آیفون SE 2022 مناسب برای انجام امور حرفه‌ای

تراشه و پردازنده گوشی آیفون SE 2022 از بهترین‌های بازار می‌باشد. پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای بوده که 2 هسته 22/3 گیگاهرتز Avalanche و 4 هسته 82/1 گیگاهرتز  Blizzard است. پردازنده گرافیکی آن نیز یک پردازنده 5 هسته‌ای بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است.

در مجموع کیفیت بالای این تراشه‌ها در گوشی آیفون SE 2022 باعث شده که این گوشی تبدیل به یک گوشی بسیار عالی برای انجام برنامه‌های مهندسی همچنین انجام گیم‌های سنگین و با گرافیک بالا شود. پس به راحتی با این گوشی به انجام کارهای حرفه‌ای خود بپردازید و هر وقت مایل بودید با این گوشی بازی کنید. برای خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

رم و حافظه ذخیره سازی داخلی

گوشی آیفون SE 2022 دارای 4 گیگابایت رم می‌باشد، همچنین این گوشی با سه حافظه ذخیره سازی داخلی 64، 128 و 256 به بازار عرضه شده است. 

دوربین حرفه‌ای گوشی آیفون SE 2022

عملکرد مناسب دوربین‌ها در این گوشی، از نقاط قوت بارز این گوشی محسوب می‌شود. این گوشی دارای دوربین اصلی (واید) 12 مگاپیکسلی است. از قابلیت‌های دوربین عکاسی این گوشی می‌توان به فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر و لنز کانونی f/1.8 اشاره کرد. با خرید اقساطی گوشی آیفون se 2022 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

دوربین فیلم برداری در گوشی آیفون SE 2022 دارای وضوح تصویری استاندارد 4k است که تعداد پیکسل‌ها در آن چهار برابر فرمت 1080p می‌باشد، بنابراین این گوشی از لحاظ کیفیت فیلم برداری، گوشی قدرت مندی محسوب می‌‍شود. علاوه بر آن فیلم برداری HDR، لرزش گیر اپتیکال تصویر و ضبط صدای استریو را شامل می‌شود. از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت (جلوی گوشی)، بلندگوهای استریو (دوگانه) با صدای فوق العاده و اتصال شبکه 5G اشاره کرد. 

خرید قسطی گوشی آیفون SE 2022

با توجه به شرایط اقتصادی گاهی اوقات امکان خرید نقدی برای ما وجود ندارد. علاوه بر آن برخی از افراد تمایل دارند که از گوشی‌های برند آیفون استفاده کنند؛ اما قیمت گوشی آیفون مانع از انجام این کار شده است. در چنین مواقعی خرید اقساطی می‌تواند راه حل مناسبی باشد. خرید اقساطی گوشی آیفون SE 2022 به آسانی هر چه تمام‌تر، هم اکنون در سایت قسطی کلاب قابل انجام است.

برای خرید قسطی گوشی آیفون SE 2022 بعد از انتخاب گوشی آیفون SE 2022 از سایت در قسمت کالای دیجیتال و اضافه نمودن آن به سبد خرید و انتخاب نوع طرح قسطی آن مبادرت به خرید قسطی آن نمایید. جزئیات مربوط به شرایط فروش اقساطی در صفحه خرید قابل دسترسی است. در صورت موجود نبودن کالا می‌توانید از طریق درخواست کالای ناموجود، در صفحه مربوط به آن کالا، اقدام نمایید. با خرید قسطی آیفون SE 2022 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مک بوک ایر m2

خرید قسطی مک بوک ایر m2
یکی از مدل‌های جذاب و پرفروش مک بوک اپل مدل M2 می‌باشد. برای خرید قسطی مک بوک ایر m2 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید لپ تاپ اچ پي

خرید لپ تاپ اچ پي
لپ تاپ اچ پي با قیمتی عالی و کیفیتی استثنایی در بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب به فروش می‌رسد و شما برای خرید اقساطی لپ تاپ....