خرید اقساطی گوشی s12 ultra شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 08:19:59

یکی از بهترین مدل‌های گوشی شیائومی بی شک مدل s12 اولترا می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی s12 ultra شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی s12 ultra شیائومی


گوشی s12 ultra شیائومی

گوشی Xiaomi S12 Ultra، یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند جدید موجود در بازار است. این گوشی دارای صفحه نمایش”67” اینچیOLED، برای ارائه نمایش با کیفیت است. برای محافظت از این صفحه نمایش زیبا،”Corning Gorilla Glass 5” برای جلوگیری از ایجاد خط و خش در طول زمان، استفاده شده است. همچنین گوشی Xiaomi S12 Ultra، دارای یک دوربین چهارگانه در پشت خود است. برای خرید قسطی گوشی s12 ultra شیائومی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این دوربین‌ها شامل دوربین اصلی”50” مگاپیکسلی، لنز فوق عریض “48” مگاپیکسلی و لنز تله فوتو “48” مگاپیکسلی هستند. این کالای دیجیتال، دارای”8” گیگابایت رم و “256” گیگابایت حافظه داخلی است که برای انجام همزمان چند کار، بسیار ایده آل است. همچنین گوشی s12 ultra شیائومی، از دستیار هوش مصنوعی برای اجرای دستورات صوتی پشتیبانی می‌کند. در کنار همه این مشخصات، یک باتری”4800” میلی آمپری در دستگاه وجود دارد. به لطف فناوری شارژ سریع “67” واتی دستگاه، تنها در “43” دقیقه تا “100” درصد شارژ می‌شود! 

قدرت پردازش گوشی s12 ultra شیائومی

تراشه Qualcomm SM8450 Snapdragon 8+ Gen 1 در قلب گوشی Xiaomi S12 Ultra، قدرت پردازشی بسیار جلوتر از رقبای خود را ارائه می‌دهد. این پردازشگر، عملکردی فوق‌العاده روان و قدرتمند را برای بازی و انجام چند کار همزمان، ارائه می‌دهد. علاوه بر این، رم “8” گیگابایتی و حافظه داخلی “256” گیگابایتی را ارائه می‌کند که هر دو برای نیازهای بیشتر کاربران، کافی هستند. برای خرید اقساطی گوشی s12 ultra شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ترکیب این مولفه‌ها، گوشی Xiaomi S12 Ultra  را به یکی از توانمندترین دستگاه‌های موجود در بازار امروز تبدیل کرده است. این کالای دیجیتال، به شما امکان می‌دهد حتی بازی‌های گرافیکی فشرده را بدون هیچ افت کیفیتی اجرا کنید. علاوه براین، به لطف عمر باتری قابل توجه آن، می‌توانید در تمام طول روز، بدون نگرانی در مورد شارژ گوشی، با آن بازی کنید! 

عملکرد دوربین

دوربین اصلی “50” مگاپیکسلی شیائومی اس 12 اولترا، قادر به ثبت تصاویر خیره کننده با جزئیات و وضوح باورنکردنی است. این سنسور می‌تواند مقدار زیادی نور را جذب کند و به شما امکان می‌دهد تا هنگام عکاسی در شرایط کم نور، بهترین جزئیات را ثبت کنید. همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند تشخیص صحنه، به وسیله هوش مصنوعی است که می‌تواند به طور خودکار تنظیمات را برای سناریوهای مختلف تنظیم کند. علاوه بر این، دارای تکنولوژی OIS (تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر) است که به کاهش تاری ناشی از لرزش دست، هنگام گرفتن عکس یا فیلم کمک می‌کند. با خرید قسطی گوشی s12 ultra شیائومی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین “48” مگاپیکسلی فوق عریض گوشی، به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به جا به جایی بیش از حد، بیشتر از همیشه از محیط خود عکس بگیرند. میدان دید وسیع‌تر، گوشی را، برای عکاسی از منظره یا عکس‌های گروهی که همه باید بدون افت کیفیت در کادر قرار بگیرند، عالی می‌کند. علاوه بر این، این گوشی لنز دیافراگم چشمگیری را ارائه می‌کند تا در گرفتن عکس‌های زیبا، حتی در محیط‌های تاریک‌تر مشکلی نداشته باشید!

در نهایت، یک لنز تله فوتو “48” مگاپیکسلی وجود دارد که عکاسان را قادر می‌سازد تا بدون نگرانی در مورد از دست دادن وضوح یا جزئیات عکاسی کنند. همچنین به دلیل قابلیت زوم اپتیکال “5” برابر، کاربران می‌توانند روی سوژه‌های دور زوم کنند. علاوه براین، این لنز دارای فناوری فوکوس خودکار است، که فوکوس سریع و دقیق را تضمین می‌کند! 

نرم افزار و تجربه کاربری

سیستم13 MIUI گوشی شیائومی اس 12 اولترا، استفاده از آن را، برای کاربران ساده می‌کند. همچنین گزینه‌های سفارشی‌ سازی زیادی را ارائه می‌دهد، تا بتوانید دستگاه را مطابق با سلیقه خود، مانند تغییر تم یا افزودن ویجت‌های جدید، تنظیم کنید. علاوه بر این، به کارگیری دستیار هوش مصنوعی، به شما امکان می‌دهد تا هنگام استفاده از برنامه‌های خاص، از دستورات صوتی استفاده کنید.

دستیار هوش مصنوعی گوشی s12 ultra شیائومی، با ارائه انواع خدمات مفید، استفاده از دستگاه را از بسیاری جهات آسان‌تر می‌کند. برای مثال، می‌تواند با یادآوری قرار ملاقات‌های مهم به کاربران، به برنامه‌ریزی کارآمدتر وظایف روزانه کمک کند. همچنین می‌توان از آن برای خرید آنلاین و همچنین یافتن رستوران‌های نزدیک بر اساس ترجیحات کاربر استفاده کرد. دستیار هوش مصنوعی همچنین به مدیریت اعلان‌ها کمک می‌کند و انجام چند کار بین برنامه‌های مختلف را بدون نیاز به جابجایی مداوم بسیار ساده‌تر می‌کند. در نهایت، فناوری تشخیص چهره گوشی s12 ultraشیائومی، تضمین می‌کند که فقط افراد مجاز می‌توانند به داده‌‌های ذخیره ‌شده در تلفن دسترسی داشته باشند. برای خرید اقساطی گوشی s12 ultra شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قیمت گوشی s12 ultra شیائومی

اگر تا اینجا به خرید این گوشی علاقه مند شده‌اید، بهتر است بدانید که در سایت قسطی کلاب، شرایط خرید قسطی گوشی s12 ultra شیائومی فراهم شده است. جهت اطلاع از شرایط فروش اقساطی موبایل شیائومی اس 12 اولترا، کافی است به قسمت خرید اقساطی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. سایت قسطی کلاب، شرایطی را فراهم کرده که مشتریان، به جای خرید نقدی کالا، این گوشی هوشمند جذاب را به صورت خرید اقساطی تهیه کنند. شما می‌توانید در قسمت طرح‌های فروش اقساطی، با توجه به بودجه و شرایط خاص خود، یک طرح را انتخاب نموده و با خرید اقساطی گوشی s12 ultra شیائومی لذت یک خرید بی‌نظیر و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

آنلاین خرید کنید، قسطی پرداخت کنید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s23 fe چکی

خرید اقساطی گوشی s23 fe چکی
برای خرید اقساطی گوشی s23 fe به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید قسطی شارژر بی سیم سامسونگ

خرید قسطی شارژر بی سیم سامسونگ
اگر از استفاده از کابل های شارژ برای شارژ کردن باطری موبایل خود خسته شده اید، بهتر است شارژر های بی سیم سامسونگ را امتحان کنید. قسطی کلاب در بخش...