خرید قسطی آیفون 15 با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:57:57

برای خرید قسطی آیفون 15 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی آیفون 15 با سفته


بررسی گوشی آیفون 15

با خرید قسطی آیفون 15، یکی از بروزترین محصولات دیجیتال در اختیار شما قرار می‌گیرد. این گوشی محصول سپتامبر 2023 است و مدت زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد، اما محبوبیت ویژه ای در میان کاربران پیدا کرده است. این کالای دیجیتال، در ابتدای عرضه با قیمتی حدود 800 دلار راهی بازار شده است. برند اپل یکی از برندهای پرطرفدار در بین مصرف کنندگان تلفن‌های همراه است. 

در ایران با رفع مشکل رجیستری این برند، رفته رفته بر  تقاضای آن افزوده شده است. شکل آیرودینامیکی محصولات اپل از گذشته تاکنون مورد توجه خریداران بوده است. انحنای لحاظ شده در طراحی این گوشی، بر زیبایی و جذابیت این محصول افزوده است. این موضوع باعث شده است تا استفاده از آن در داخل جیب یا کیف کاربران به سهولت انجام پذیرد. ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه در مدل‌های مختلف از 128 تا 512 گیگابایت در نظر گرفته شده است. مقدار رم در این گوشی 6 گیگابایت بوده و سرعت پردازش فوق العاده‌ای را برای این محصول به ارمغان آورده است. برای خرید اقساطی آیفون 15 با سفته الکترونیکی به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نمای جذاب آیفون 15

این دستگاه از نظیر بسیاری از انواع کالای دیجیتال ساخت شرکت اپل، از سیستم عامل ios برخوردار است. نسخه این سیستم عامل برای آیفون 15، ios17 در نظر گرفته شده است. معمولا در بسیاری از گوشی‌های این شرکت سیستم‌های عامل امکان ارتقا به نسخه‌های بالاتر در دارند. با خرید قسطی آیفون 15، شما از داشتن یک گوشی نسبتا سبک لذت خواهید برد. وزن این مدل از گوشی‌های آیفون 171 گرم است، که در مقایسه با محصولات مشابه وزن ایده آلی محسوب می‌شود. 

این کالا با داشتن ابعاد 147.6 در 71.6 در 7.8 میلی‌متر، یک گوشی با ابعاد منطقی به شمار می‌آید. اندازه‌های یاد شده به کاربر این امکان را می‌دهد تا آن را به راحتی در دست بگیرد. قرار گرفتن این محصول در جیب نیز با توجه به ابعاد کم، بسیار راحت خواهد بود. تولید کننده این دستگاه، گوشی‌های مذکور را در رنگ‌های متنوع و جذاب تولید نموده است. استفاده از رنگ‌های مشکی، آبی، سبز، زرد و صورتی خریداران با سلایق گوناگون را جذب خود نموده است.

دوربین‌های قدرتمند آیفون 15

این کالای دیجیتال، با داشتن صفحه پشتی از جنس شیشه گوریلا گلس، مطلوبیت خاصی را برای مصرف کنندگان به همراه داشته است. این صفحه نسبت به مدل‌های قبلی کمی مات‌تر است. با کاهش میزان براقی این صفحه، بخش پشتی این گوشی نسبت به قبل، زیبایی بیشتری پیدا نموده است. به علاوه این کیفیت باعث می‌شود از سر خوردن گوشی هنگام استفاده جلوگیری گردد. با خرید اقساطی آیفون 15 شما می‌توانید از داشتن یک دستگاه با صفحه نمایش با کیفیت لذت ببرید. صفحه نمایش این گوشی از جنس شیشه سرامیک شیلد است.ابعاد نمایشگر این دستگاه ۱۶.۱ اینچ است. سایز مطلوب این صفحه نمایش به کاربر این امکان را می‌دهد تا متون مختلف را با راحتی بیشتری مطالعه نماید. همچنین دیدن تصاویر و ویدئوها با توجه به اندازه صفحه نمایش یاد شده، سهولت بیشتری پیدا می‌نماید.   

زیبایی خاص آیفون 15

با خرید قسطی آیفون 15 شما می‌توانید از داشتن یک تلفن همراه با صفحه نمایش با کیفیت لذت ببرید. صفحه نمایشگر این محصول از نوع Super Retina XDR OLED است. این تکنولوژی از پیشرفته ترین فناوری‌های استفاده شده در تولید صفحه نمایش در گوشی‌های موبایل است. تراکم پیکسلی صفحه مذکور در حدود 461 پیکسل در اینچ است. بدین ترتیب تصویر خروجی موبایل مذکور دارای وضوح خیره کننده ای است. رزولوشن نمایشگر مذکور 1179 در 2556 پیکسل است. لذا تصویری شفاف و واضح را به کاربر هدیه می‌دهد. نسبت تصویر در این گوشی 9 به 19.5 در نظر گرفته شده است. به علاوه نسبت اندازه نمایشگر به بدنه این گوشی 86.4 درصد است. بدین معنا که تولید کننده از حداکثر فضای باکس موبایل برای ارائه تصویر برتر استفاده نموده است.  

نحوه خرید اقساطی آیفون 15 از قسطی کلاب

تسهیلات خرید اقساطی، این دستگاه و سایر انواع کالای دیجیتال در این وبسایت عرضه شده است.  اگر به این پورتال این شرکت مراجعه کنید، می‌توانید روش‌های پرداختی متنوعی را تجربه نمایید. در بخش پرداخت وجه، روش‌های گوناگون انتقال وجه، مانند: طرح  "بایچک"، "لیزینگ پارسیان"، "طرح پایا" را مشاهده نمایید. امکان استفاده از تسهیلات فروش قسطی طیف وسیعی از محصولات در این وبسایت فراهم شده است. علاوه بر تسهیلات یاد شده، امکان عقد قراردادهای سازمانی نیز از محبوبیت‌های این پورتال به شمار می‌آید. شرکت‌ها و سازمان‌ها می توانند با تنظیم قرارداد از مزایای خرید کلی برخوردار گردند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت s5e سامسونگ

خرید قسطی تبلت s5e سامسونگ
تبلت‌های سامسونگ با تنوع بی‌نظیر و طراحی‌های متفاوت تولید شده‌اند و از قیمتی مناسب برخوردار هستند. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت s5e...

خرید اقساطی گوشي a32

خرید اقساطی گوشي a32
گوشی a32 سامسونگ جز خوش قیمت‌ترین محصولات این کمپانی کره‌ای می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...