خرید قسطی گوشی آیفون 14 بدون ضامن

تاریخ انتشار:
1403/2/14 03:19:18

یکی از بهترین محصولات برند اپل گوشی آیفون 14 است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 بدون ضامن به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 14 بدون ضامن

ویژگی‌های گوشی آیفون 14 

خرید قسطی گوشی آیفون 14 به یکی از دغدغه‌های افراد علاقه‌مند به تکنولوژی‌های جدید، تبدیل شده است. با ورود آیفون 14 به بازار، انقلاب بزرگی در نسل جدید گوشی‌ها اتفاق افتاده است و خیلی از افراد مشتاق هستند که این غول بزرگ بازار گوشی را خریداری کنند. 

گوشی آیفون 14 از نظر کیفیت دوربین، بهبود پیدا کرده و از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در این گوشی دیده می‌شود. بدین صورت که دیافراگم لنز اصلی به f/1.5 تبدیل شده و کیفیت عکس‌ها در شب بهتر است. دوربین نسخه‌های قبلی آیفون در رقابت با گوشی‌های اندرویدی خیلی قدرتمند نبودند، اما آیفون 14، این بار در مقایسه با اندروید، دوربین بهتری را ارائه کرده است. افراد حرفه‌ای می‌توانند از سنسورهای دو گانه آیفون، نهایت استفاده را کرده و عکس‌هایی با کیفیتِ عالی ثبت کنند.

صفحه نمایش آیفون 14 خیلی تغییر چندانی با آیفون 13 ندارد. اسکرول در صفحه نمایش آیفون 14 خیلی روان‌تر از نسخه‌های قبلی است. اما تغییر جالبی که اتفاق افتاده، غنی‌تر شدنِ رنگ‌هاست. شما برای مشاهده صفحه نمایش در زیر نور خورشید، با مشکل کمتری روبه‌رو خواهید شد و می‌توانید عکس‌ها را با جزئیات بیشتری مشاهده کنید. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 بدون ضامن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های گوشی آیفون 14

امکان جالبی که در این گوشی می‌بینید، اتصال به ماهواره‌هاست. زمانی که هیچ دسترسی به اینترنت و سیم‌کارت ندارید، از طریق اتصال به شبکه ماهواره‌ای می‌توانید درخواست کمک کنید. یک ویژگی مهم دیگری که در این نسل از گوشی‌ها می‌بینید، میزان نگهداری شارژ باتری است! شما یک بار گوشی آیفون را شارژ می‌کنید و تا انتهای شب، فقط بیست درصد از شارژ باتری‌تان کم می‌شود. اگر از حالت کم مصرف نیز استفاده کنید، این مقدار خیلی کمتر خواهد شد.

استاندارد IP68 در این گوشی باعث می‌شود که شاهد مقاومت بالای گوشی در برابر گرد و غبار و آب باشیم. از نظر ضخامت، نسبت به آیفون 13، یک صدم اینچ ضخیم‌تر بوده، ولی از نظر وزن، دو گرم سبک‌تر است. اتلاف گرما در این مدل گوشی، خیلی کارآمدتر شده و تعمیر آن به‌دلیل جدا بودنِ محفظه آلومینیومی و شیشه پشت گوشی راحت‌تر شده است. اسپیکرها صداهای بلند و باکیفیتی را تولید می‌کنند که دیگر نیازی به اسپیکرهای اضافی نیست. پس با این ویژگی‌های جذاب، طبیعی است که دنبال فروشگاه‌هایی باشید که فروش قسطی آیفون 14 را دارند. 

حذف اسلات سیم‌کارت در آیفون 14 واقعیت دارد؟

شواهد نشان داده که شرکت اپل، صفحه اسلات سیم‌کارت را در گوشی آیفون 14 حذف کرده است. اما این اتفاق فقط در عرضه این کالای دیجیتال در ایالات متحده افتاده است. بنابراین گوشی‌های آیفونِ نسل جدیدی که به ایران وارد می‌شوند، فاقد این ویژگی هستند. با حذف اسلات سیم‌کارت، از eSIM استفاده می‌شود. شرکت اپل برای بهبود وضعیت ضد آب بودن این گوشی، اسلات‌ها را حذف کرده است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 بدون ضامن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرایط خرید اقساطی گوشی آیفون 14

خرید گوشی آیفون 14 ممکن است برای همه، امکان‌پذیر نباشد. اما خرید اقساطی گوشی آیفون 14 باعث می‌شود که با هر بودجه‌بندی بتوانید این کالای دیجیتال را خریداری کنید. اگر در اینترنت سرچ کنید، فروشگاه‌های مختلفی در بازار اینترنتی وجود دارند که شرایط خرید اقساطی را برای شما مهیا می‌کنند. 

خرید قسطی گوشی آیفون 14

خرید اقساطی از قسطی کلاب اماکن‌پذیر است و شما به‌راحتی می‌توانید از سایت قسطی کلاب، گوشی آیفون 14 را خریداری کنید. با ثبت نام در قسطی کلاب می‌توانید هم به‌صورت نقدی خرید کنید و هم به‌صورت اقساطی با شرایط بسیار مناسب، این کار را انجام دهید. در هر زمان از شبانه‌روز می‌توانید شرایط مختلف قسطی کلاب را مطالعه کرده و طبق آن یکی از پکیج‌ها را انتخاب کنید. قسطی کلاب، باکیفیت‌ترین محصولات دیجیتال را برای شما ارائه می‌کند و می‌توانید بدون هیچ دردسری، فرآیند خرید خود را انجام می‌دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس چکی

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک..

تبلت قسطی لنوو

تبلت قسطی لنوو
لنوو یکی از معتبرترین برند ها در تولید کالای دیجیتال مانند تبلت است که طرفداران زیادی نیز میان دوستداران دنیای دیجیتال دارد. برای مشاهده و خرید...