خرید اقساطی می‌بند 6 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/1 09:54:54

گجت‌های پوشیدنی شیائومی بسیار پرفروش هستند. برای خرید اقساطی می‌بند 6 شیائومی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی می‌بند 6 شیائومی



می بند 6 شیائومی

می بند 6 محصول جدیدی از برند شیائومی است که طرفداران زیادی دارد. این محصول یک مچ بند هوشمند است و از قابلیت‌های خاصی برخوردار است. بدون شک خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی یکی از اتفاق‌های خوب برای شما خواهد بود، اگر طرفدار آن باشید. این محصول در عرصه مچ بندهای هوشمند شیائومی عملکرد بسیار عالی را به نمایش گذاشته است.

طبق گفته کمپانی شیائومی: این محصول برای استفاده همگانی طراحی و تولید شده است؛ با این حال این مچ بند توانسته است بین ورزشکاران بیش از دیگران به محبوبیت برسد. شما می‌توانید در تمرینات ورزشی یا پیاده‌روی روزانه خود از آن استفاده کنید؛ میزان ضربان قلب، کالری و قدم‌هایی که رفته‌اید را بر روی صفحه نمایش آن ببینید. برای خرید اقساطی می‌بند 6 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

معرفی شیائومی می بند 6

نوع کاربری استفاده روزمره و ورزشی
نوع صفحه نمایش AMOLED
فرم صفحه نمایش بیضی
اندازه صفحه نمایش 1.56 اینچ
تعداد رنگ با رزولوشن 486x152
تراکم پیکسل 326 پیکسل بر اینچ
GPS ندارد
بلوتوث با نسخه 5.0
سازگاری با iOS نسخه 10 و بالاتر و اندروید نسخه 5 و بالاتر
دارای سنسور شتاب سنج، تشخیص اکسیژن خون SpO2 و سنسور ضربان قلب PPG
مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 50 متر
با حافظه داخلی 32 مگابایت و حافظه RAM 2 مگابایت
نوع و مشخصات پردازنده اصلی CPU
نوع باتری لیتیوم پلیمری با قابلیت تعویض توسط کاربر و ظرفیت 125 میلی آمپر ساعت
عمر باتری در حالت نرمال 14 روز
از دیگر مشخصات شیائومی می بند 6؛
هشدار تماس و پیامک‌های دریافتی
هشدار شبکه‌های اجتماعی
قابلیت نمایش پیام‌های متنی
امکان مشاهده تماس‌های دریافتی
قابلیت پاسخ یا رد تماس دریافتی
امکان کنترل پخش موسیقی
قابلیت کنترل دوربین گوشی هوشمند
گام شمار، محاسبه و ذخیره مسافت طی شده
محاسبهی کالری مصرف شده با قابلیت تعیین اهداف روزانه
امکان ثبت فعالیتهای مختلف ورزشی از جمله دویدن، دوچرخه سواری و ورزش‌های هوآزی
امکان ثبت وضعیت و سلامتی خواب، امکان تنظیم آلارم خواب
هشدار عدم تحرک، استرس و دوره پریود زنانه
پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا 

طراحی و کیفیت ساخت می بند 6 شیائومی

می بند 6 شیائومی به خاطر ویژگی‌های خاصی که دارد به یک مچ بند تندرستی معروف شده است. اگر شما هم به سلامتی خود اهمیت می‌دهید می‌توانید با خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی این مچ بند زیبا را برای خود داشته باشید. این مچ‌بند داری تنوع رنگی زیبایی است و شما می‌توانید با لباس‌های خود آن را هماهنگ کنید. بسته‌بندی این محصول شامل مچ بند هوشمند، یک شارژر و کتاب راهنما است. این محصول بسیار سبک است و نیاز اصلی یک فرد نیمه حرف‌های را برطرف می‌کند. امکان استفاده از این مچ‌بند در طول شبانه روز از آن وجود دارد؛ شما می‌توانید روی آن هشدار بیداری خود را تنظیم کنید. این محصول کیفیت سلامتی و خواب شما را نشان خواهد داد و به خاطر همین قابلیت‌های متنوعی که دارد، آن را به یک محصول محبوب تبدیل کرده است. 

شرایط خرید اقساطی می‌بند 6 شیائومی

در سایت قسطی کلاب شما می‌توانید امکان مقایسه محصولات را با یکدیگر داشته باشید، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم بعد از تحلیل و بررسی به خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی اقدام کنید. این محصول گروه سنی خاصی ندارد و به عنوان یک کالای دیجیتال می‌تواند برای هدیه به کسانی که دوستشان داریم نیز مناسب باشد.

این فروشگاه اینترنتی، ارائه دهنده می بند 6 شیائومی امکان خرید به صورت نقدی و خرید قسطی را برای شما مهیا ساخته است. فروش قسطی به صورت آنلاین، یک شرایط بسیار فوق العاده برای دوستداران این محصول خواهد بود. خرید اقساطی می‌بند 6 شیائومی به تمام کسانی که دنبال یک گجت هوشمند هستند توصیه می‌شود.

قسطی کلاب، برای فروش اینترنتی خود با ارائه طرح‌های مختلف اقتصادی و مناسب، خرید اقساطی برای کارمندان، بازنشستگان و صاحبان مشاغل آزاد را آسان کرده است. تمامی سفارشات این فروشگاه با ضمانت سلامت به شما مشتریان گرامی تقدیم می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هدفون قسطی

خرید هدفون قسطی
برای شنیدن صدایی رسا و واضح باید از هدفونی خوب و با کیفیت استفاده کنید. برای مقابله با قیمت بالای هدفون های موجود در بازار نیز می توانید به بخش...

خرید قسطي هارد اکسترنال

خرید قسطي هارد اکسترنال
هارد اکسترنال ای دیتا یکی از بهترین هاردهای دنیا است که با امنیت بالایی طراحی و تولید شده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی هارد...