خرید قسطی گوشی poco x5 pro با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/15 09:52:30

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco x5 pro با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی poco x5 pro با سفته


قیمت مناسب گوشی poco x5 pro شیائومی

با خرید قسطی گوشی poco x5 pro  از برند شیائومی یک موبایل اقتصادی را تهیه خواهید نمود. انتخاب بر اساس خلاقیت در طراحی موبایل یا توجه به کیفیت محصول، دوربین و پردازنده انجام می‌شود. شیائومی در سال‌های اخیر به دلیل افزایش تنوع در محصولات و قیمت مناسب رشد فروش را تجربه نموده است. این موبایل علی رغم وجود برندهای شناخته شده قدیمی در بازار به دلیل قیمت میان‌رده‌ای که دارد، مورد توجه بوده است.

گوشی poco x5 pro همانند گوشی‌های دیگر برند شیائومی توانسته با قدرت، کیفیت خود را از زمان تولید تا کنون حفظ نماید. این گوشی در مقایسه با گوشی‌های میان‌رده، دارای فروش بالاتری است و جایگاه قابل توجهی در بازار موبایل بدست آورده است. علاوه بر قیمت مقرون به صرفه امکاناتی که برای موبایل‌های شیائومی در نظر گرفته شده  نظر مخاطبین را به خود جلب نموده است. با توجه به قیمت مناسب این محصول، امکان خرید نقدی  poco x5 برای بسیاری از مشتریان فراهم‌ می‌باشد.

علیرغم میان‌رده بودن این گوشی و قیمت مناسب آن شرایط خرید اقساطی گوشی poco x5 pro  نیز فراهم شده ‌است. با توجه به امکاناتی مانند دوربین خوب، شارژدهی عالی، قدرت سخت افزاری مناسب و صفحه نمایش قدرتمند که این موبایل دارد، دارای قیمت قابل قبولی نیز می‌باشد. 

قبل از خرید قسطی گوشی poco x5 pro آن را تخصصی بررسی کنید!

قبل از خرید گوشی poco x5 pro بهتر است اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های این گوشی داشته باشید. اولین نکته ای که در مورد این کالای دیجیتال به آن توجه می‌شود، طراحی و جنس بدنه است. کاور پشتی و بدنه این  موبایل از جنس پلاستیک مرغوب است. زمانی که این گوشی را در دست می‌گیرید به دلیل کیفیت بالای پلاستیک اصلا متوجه جنس آن نخواهید شد. مونتاژ گوشی هم بسیار حرفه ای انجام شده که در بالا بردن کیفیت نهایی تاثیر گذار است. وزن و قطر گوشی از مدل‌های قبلی کمتر شده و این خصوصیت موجب شده تا بسیار ساده‌تر آن را در دست نگهدارید.

از مهمترین دلایل افزایش فروش قسطی و تقاضای بالای این محصول ویژگی‌های منحصر بفرد آن می‌باشد. بیرون‌زدگی دوربین این گوشی به دلیل بزرگ بودن سنسور آن نسبت به مدل قبلی است، ولی به دلیل قرار گرفتن در قسمت بالایی و پشت گوشی، در دست مشکلی ایجاد نمی‌کند. 

قسمت چپ فریم گوشی هیچ المانی قرار نگرفته و در قسمت راست دکمه روشن، خاموش و کم و زیاد کردن صدا قرار گرفته و محل اثر انگشت نیز می‌باشد. در قسمت پایینی گوشی محلی برای میکروفن و اسپیکر است. در بالای گوشی جک سه و نیم میلیمتری، اسپیکر دوم و میکروفن قرار است. این گوشی در برابر ضربه و رطوبت مقاومت بسیار عالی دارد و به تست‌های مربوطه به خوبی جواب داده است.

پوکو ایکس 5 پرو دارای چه صفحه نمایشی است؟

با خرید اقساطی شیائومی پوکو x5 پرو موبایلی با صفحه نمایش 6.67 اینچی امولد تهیه خواهید کرد. با خرید این موبایل محصولی با قدرت تفکیک 2400 در1080 خواهید داشت. عمق رنگی که توسط این صفحه نمایش پشتیبانی می‌شود، 10 بیت است. این موبایل نسبت به نسل قبلی خود از استاندارد دالبی ویژن اچ دی آر پلاس 10 پشتیبانی می‌کند. پیشنهادهای رنگی بسیار زیاد با دقت بالا برای این صفحه نمایش تعریف شده است.

با خرید اقساطی گوشی poco x5 pro  صاحب محصولی با تاچ لمسی و نرخ نمونه برداری 240 هرتز خواهید شد. چیپ ست نسل جدید این مدل شیائومی نسبت به قدیم بسیار عالی شده است. سی پی یو بکار رفته در این گوشی پردازش قوی دارد و با مدل‌های قوی در بازار رقابت می‌کند. باتری پنج  هزار میلی آمپری و آداپتور 67 واتی دارد و ماندگاری باتری مناسب و قابل قبول است.

قسطی کلاب بزرگترین مرکز خرید قسطی گوشی poco x5 pro

موبایل پوکو ایکس 5 یکی از بهترین گوشی‌های برند شیائومی است. برای خرید اقساطی این‌گوشی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط بسیار عالی فراهم نموده است. قسطی کلاب با داشتن سال‌ها تجربه در فروش قسطی انواع کالاها به ویژه موبایل ساده ترین روش را برای تهیه انواع وسایل ایجاد نموده است. شرایط پرداخت قسطی با توجه به توانایی خریدار می باشد. با خرید اقساطی گوشی poco x5 pro بهترین خرید اینترنتی را تجربه خواهید نمود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی تبلت اچ پی

خرید نقدی تبلت اچ پی
تبلت اچ پی یکی از بهترین تبلت‌های دنیا می‌باشد که از کیفیت بی‌نظیری برخوردار است. برای خرید اقساطی تبلت اچ پی به بخش...

خرید اقساطی گوشی ایفون se 2022

خرید اقساطی گوشی ایفون se 2022
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه آیفون با کاربری عالی مدل se 2022 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ایفون se 2022 به بخش موبایل در دسته...