خرید اقساطی موبایل POCO M4

تاریخ انتشار:
1403/2/17 07:44:04

گوشی‌های برند شیائومی جز پرطرفدارترین محصولات چینی هستند. برای خرید اقساطی موبایل POCO M4 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موبایل POCO M4


معرفی گوشی POCO M4

امروزه با بررسی بازار گوشی‌های هوشمند، گزینه‌های مناسب و با کیفیت تری را خواهید دید. شما می‌توانید با خرید قسطی موبایل POCO M4 امکانات گوشی‌های هوشمندی که دارای قیمت بالا هستند را در گوشی خود داشته باشید. این گوشی از سری گوشی‌هایی است که در درجه بسیار بالایی از لحاظ کیفیت قرار گرفته است. جالب است بدانید که کیفیت تصویر این گوشی یکی از مهم ترین دلایل پر طرفدار بودن آن است.

قیمت پایین این گوشی‌ها باعث شده است تا این برند، بازار موبایل را در دست بگیرد. به همین دلیل، این گوشی خریداران بسیاری را در سراسر دنیا به خود اختصاص داد. افرادی هم که توانایی خرید نقدی ندارند می‌توانند نسبت به خرید اقساطی موبایل POCO M4 اقدام کنند. در ادامه این موضوع، می‌خواهیم به بررسی بیشتر این گوشی موبایل بپردازیم. همراه ما باشید. 

بررسی مشخصات ظاهری گوشی POCO M4

با خرید قسطی موبایل POCO M4 از امکانات ویژه‌ای که می‌خواهیم در ادامه نام ببریم بهره مند شوید. این موبایل یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های برند شیائومی در میان گوشی‌های بازار است. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک نازک ساخته شده است. استفاده از پلاستیک در طراحی بدنه گوشی سبب می‌شود تا وزن آن به شدت کاهش یابد. دوربین عقب این موبایل بسیار پیشرفته تر از دوربین‌های سایر موبایل‌های هم رده خود است. 

البته یکی از مشکلات این موبایل، دوربین بزرگ و بیرون زده آن است. اندازه دوربین به حدی می‌باشد که کاملا چشم گیر است. استفاده از جک سه و نیم میلیمتری نیز یکی دیگر از مزایای این موبایل است. یکی از بهترین ویژگی‌های این موبایل این است که میکروفون جانبی دارد. این میکروفون باعث حذف نویز و صدای اضافی در مکالمه می‌شود. 

نگاهی به صفحه نمایش گوشی پوکو M4

کیفیت زیبا و بالای این کالای دیجیتال، از قوی‌ترین نقاط قوت آن می‌باشد. تمام تصاویری که در این گوشی می‌بینید با رنگ طبیعی خودشان نمایش داده می‌شوند. دلیل آن نیز استفاده از مانیتور IPS می‌باشد. سایز صفحه نمایش این موبایل زیبا، 6.6 اینچ می‌باشد.

این سایز یکی از معمول ترین سایزهای موجود در بازار است. این گوشی موبایل پر طرفدار، توانایی نمایش تصاویر HDR را با بالا ترین کیفیت دارد. البته لازم به ذکر است که بدانید، این موبایل از لحاظ نمایش نور دارای نقاط ضعفی است. دلیل این پدیده نیز استفاده از مانیتورهای IPS می‌باشد. 

شما می‌توانید به راحتی با خرید اقساطی موبایل POCO M4 صاحب تمام این امکانات خوب و حرفه‌ای باشید. در حالت کلی، صفحه نمایش این موبایل می‌تواند تمام تصاویر را با کیفیت بالا نشان دهد. ولی اگر بخواهید جزئیات بیشتری ببینید باید از صفحه دیگری مشاهده کنید. فروش قسطی گوشی شیائومی یک فرصت عالی برای خرید گوشی با کیفیت می‌باشد.

خرید قسطی موبایل POCO M4 از فروشگاه قسطی کلاب

ممکن است که بسیاری از افراد توانایی کافی برای خرید موبایل poco m4 را به صورت نقد نداشته باشند. برند شیائومی علاوه بر ارائه امکانات ویژه بر روی موبایل‌ها، طرح‌های فروش ویژه‌ای نیز ارائه داده است . مثلا، خرید اقساطی موبایل POCO M4 به دلیل ارزان بودن و بیشتر بودن امکانات، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

پس همان طور که گفتیم، قیمت پایین و کیفیت بالا، اصلی ترین دلیل فروش زیاد این موبایل است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب سعی کرده است تا شرایط ویژه‌ای را برای افراد مختلف ارائه دهد. سقف اعتبار خرید اقساطی گوشی یا هر چیزی، 50 میلیون تومان می‌باشد. البته شرایط ویژه‌ای نیز برای تمام کالاها در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با خرید گوشی poco m4 بسیاری از امکانات حرفه‌ای را بر روی موبایل خود داشته باشید. همین موضوع نیز باعث افزایش جذابیت این موبایل شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی se 2022 اپل

خرید اقساطی گوشی se 2022 اپل
برند اپل جز برترین برندهای آمریکایی است که محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید اقساطی گوشی se 2022 اپل به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید گوشی redmi note 8 pro

خرید گوشی redmi note 8 pro
خرید تلفن همراه مناسب نیازمند تحقیق و بررسی فراوانی می‌باشد. پیشنهاد ما به شما خرید گوشی redmi note 8 pro است. برای خرید نقدی یا اقساطی...