خرید اقساطی گوشی آیفون 13 مینی

تاریخ انتشار:
1403/3/1 04:52:32

آیفون 13 جدیدترین محصول شرکت اپل با قیمتی بالا و کیفیتی استثنایی به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 مینی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 13 مینی


معرفی گوشی آیفون 13 مینی

گوشی آیفون 13 مینی در تاریخ 14 سپتامبر سال 2021 میلادی به بازار‌های جهانی عرضه شده است و کمپانی اپل در ساخت این اسمارت فون زیبا و قدرتمند از نمایشگر Super Retina XDR OLED استفاده کرده است و این عامل باعث شده است تا افراد بسیاری برای خرید نقدی و خرید قسطی گوشی آیفون 13 مینی اقدام نمایند. تراکم پیکسلی نمایشگر این محصول در حدود 477 پیکسل در هر اینچ مربع می‌باشد و کمپانی اپل برای مراقبت بیشتر از این نمایشگر از محافظ گوریلا گلس 6 استفاده کرده است. 

این گوشی هوشمند زیبا دارای گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب می‌باشد و این عامل زمینه را برای افزایش خرید اقساطی موبایل آیفون 13 مینی توسط علاقه‌مندان فراهم کرده است. این کالای دیجیتال به همراه سیستم عامل IOS 15 به خریداران عرضه می‌شود و در ساخت آن از تراشه 5 نانومتری A15 Bionic استفاده شده است. 

پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای این محصول متشکل از 2 هسته از نوع Avalanche و 4 هسته از نوع Blizzard می‌باشد و این پردازنده سازگاری مناسبی را با پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای کمپانی اپل دارد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 مینی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این کالای دیجیتال در مدل‌های 128 گیگابایتی به همراه 4 گیگابایت رم، 256 گیگابایتی به همراه 4 گیگابایت رم و 512 گیگابایتی به همراه 4 گیگابایت رم به بازار عرضه شده است و خرید اقساطی موبایل آیفون 13 مینی با توجه به این ویژگی‌های سخت افزاری اقدام هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود. گوشی آیفون 13 مینی از طراحی بسیار زیبا و چشم‌نوازی برخوردار است. 

دوربین‌های گوشی آیفون 13 مینی

گوشی آیفون 13 مینی دارای 2 دوربین پشتی است که توانایی ثبت تصویر با کیفیت 12 مگاپیکسل را دارند و یکی از این دوربین‌ها دارای لنز 26 میلی‌متری از نوع واید می‌باشد و دوربین بعدی مجهز به یک لنز 13 میلی‌متری از نوع اولترا واید است.

 دوربین‌های پشتی این کالای دیجیتال به تکنولوژی‌های مختلفی همچون: فوکوس خودکار دوگانه با قابلیت تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال، قابلیت ضبط صدا‌های محیط به صورت استریو، HDR، Dolby Vision و فلش دوگانه LED مجهز هستند و این قابلیت‌ها زمینه را برای افزایش فروش قسطی گوشی آیفون 13 مینی فراهم کرده‌اند. همچنین، دوربین‌های پشتی این اسمارت فون زیبا قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم در ثانیه را دارند که در نوع خود بی نظیر محسوب می‌شود و باعث افزایش خرید اقساطی گوشی آیفون 13 مینی توسط مردم شده است. 

از طرفی، دوربین سلفی این محصول دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی می‌باشد و حسگر SL 3D آن قابلیت تشخیص عمق را به این دوربین اضافه کرده است. لازم به ذکر است که دوربین سلفی گوشی آیفون 13 مینی نیز توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم در ثانیه را دارد و به لرزشگیر الکترونیکی تصویر مجهز است. این کالای دیجیتال دارای گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب است.

باتری گوشی آیفون 13 مینی

این کالای دیجیتال دارای یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت نهایی 2438 میلی آمپر می‌باشد و به همراه یک شارژر سریع 20 وات به خریداران عرضه می‌شود. این شارژر می‌تواند در کم‌تر از 30 دقیقه باتری گوشی آیفون 13 مینی را به میزان 50 درصد شارژ کند که قابلیت خوبی برای این محصول در نظر گرفته می‌شود و این ویژگی خرید قسطی گوشی آیفون 13 مینی توسط علاقه‌مندان به محصولات کمپانی اپل را تحت تاثیر قرار داده است. 

از کجا برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 مینی اقدام کنیم؟

قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور شناخته می‌شود و خرید اقساطی موبایل از این مجموعه مزایای بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. 

قسطی کلاب تمامی کالاهای خود را با کم‌ترین سود و بهترین شرایط به فروش می‌رساند و خرید قسطی گوشی آیفون 13 مینی از این فروشگاه اینترنتی خاطره‌ی زیبایی را برای شما رقم خواهد زد. بنابراین، بهتر است که فرصت همکاری با بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور در زمینه فروش قسطی گوشی را از دست ندهید و همین امروز اسمارت فون مورد نظر خود را از قسطی کلاب خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی

خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی
اگر تمایل دارید خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی را انجام دهید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید اقساطی گوشي mi 11 ultra

خرید اقساطی گوشي mi 11 ultra
یکی از گوشی‌های بسیار زیبا و جذاب شیائومی مدل می 11 اولترا نام دارد. برای خرید اقساطی گوشي mi 11 ultra به بخش موبایل در دسته بندی...