خرید قسطی نوت 20 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/23 09:32:16

جدیدترین و جذاب‌ترین note سامسونگ به بازار آمده و است نظر تمامی طرفداران خود را به خود جلب کرده است. برای خرید اقساطی نوت s20 اولترا به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی نوت 20 اولترا


بزرگترین ستاره کهکشان سامسونگ

برند سامسونگ با استعدادترین تیم طراحی و سازنده را دارا می‌باشد و شما به طور حتم تاکنون یکی از محصولات این برند معروف را داشته‌اید. شاید برایتان جالب باشد که این برند معتبر در زمینه طراحی لوازم خانگی و کالای دیجیتالی نیز فعالیت‌های چشم گیری داشته است. با خرید نقدی یا اقساطی نوت 20 اولترا از قسطی کلاب یک خرید هیجان انگیز را تجربه کنید.

این برند استثنایی دارای سبد محصولاتی بی‌نظیری است و به اندازه‌ای قدرتمند شده است که با برند آیفون رقابت می‌کند. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از جدیدترین نوت‌های برند سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید نوت 20 اولترا دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ارزنده سایت بهره ببرید.

کهکشان نوت‌های سامسونگ

گوشی‌های هوشمند که با نوت شناخته می‌شوند، گوشی‌های هوشمندی می‌باشند که همراه با یک قلم دیجیتالی هستند و سبب می‌شوند شما حس جدیدی را با گوشی هوشمند خود تجربه کنید.

 نوت‌ها به طور معمول اندازه‌ای بزرگ‌تری نسبت به گوشی‌های هوشمند دارند و شما با داشتن یکی از نوت‌های سامسونگ، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. برای خرید اقساطی نوت 20 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

طراحی بی‌نظیر

با اینکه گوشی 20 اولترا دارای دو رنگ مشکی و نقره‌ای بود، ولی نوت 20 اولترا رنگ‌های فوق‌العاده خاصی دارد. رنگ برنزی مات که شبیه با ساتن است در این نوت سامسونگ به گونه‌ای به کار رفته است شما را مات و مبهوت می‌کند و هیچ گاه از مد نمی‌افتد. 

اندازه صفحه نمایشگر این نوت فوق‌العاده 17.5 اینچ می‌باشد و شما با داشتن این نوت استثنایی یک بوم بزرگ برای کار و یک صفحه عالی برای بازی خواهید داشت.

 ناگفته نماند که صفحه نمایشگر گلکسی نوت 20 17 سانتی متر و اندازه صفحه نمایشگر گلکسی نوت 20 اولترا 17.5 سانتی متر است. با خرید نقدی یا اقساطی نوت s20 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و تجربه یک خرید موفق آنلاین را به خود هدیه دهید.

استثنایی‌ترین قلم گلکسی

قلم دیجیتالی s pen ارتقا یافته برترین و جدیدترین قلم سامسونگ است که به صورت بی‌سابقه‌ای روان و عالی کار می‌کند و به گونه‌ای بروی صفحه نمایشگر می‌نویسد که انگار بروی کاغذ در حال نوشتن می‌باشید و هیچ مکث و مشکلی ندارد. 

اگر در حال نوشتن بروی نوت جدید سامسونگ می‌باشید و با زاویه می‌نویسید و یا دست خط بدی دارید با زدن یک ضربه با قلم به صفحه نمایشگر نوشته‌های شما صاف و خوانا می‌شوند و به راحتی در هر جایی ذخیره خواهند شد. 

ناگفته نماند که در این نوت استثنایی شما به راحتی می‌توانید نوشته‌های خود را به پاورپوینت یا پاورپوینت را به نوشته‌های معمولی تبدیل کنید. برای خرید اقساطی نوت 20 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استثنایی آنلاین را تجربه کنید.

همگام سازی فوق‌العاده با جدیدترین نوت ساموسنگ

نوت 20 اولترا دارای همگام سازی استثنایی با تبلت و کامپیوتر می‌باشد و شما به سادگی قادر خواهید بود نوشته‌ها و طراحی‌های خود را در تبلت و کامپیوتر نیز به ثبت برسانید و این اطلاعات را انتقال دهید. 

با این روش کامپیوتر و گوشی شما بایکدیگر به صورت یکپارچه کار خواهند کرد و اطلاعات شما در هر دو ذخیره خواهد شد. با خرید نقدی یا اقساطی نوت 20 اولترا از قسطی کلاب جذاب‌ترین نوت سامسونگ را از آن خود کنید.

خرید اقساطی نوت 20 اولترا از قسطی کلاب

شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی یا نقدی می‌توانید کالای مورد نظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

 برای دریافت اعتبار خرید اقساطی تنها کافی است یکی از روش‌های بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان را انتخاب کرده و مدارک خود را تکمیل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مچ بند هوشمند

خرید اقساطی مچ بند هوشمند
امروزه یکی از نیازهای اصلی هر فردی ساعت هوشمند است که در کنترل کردن برنامه‌های روزمره کمک بسیاری به شما کند. برای خرید اقساطی مچ بند هوشمند به بخش...

خرید قسطی apple watch7

خرید قسطی apple watch7
یکی از بهترین ساعت‌های برند اپل سری 7 است. برای خرید قسطی apple watch7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال ...