فروش گوشی اپل از دم قسط

تاریخ انتشار:
1403/1/28 23:20:20

اپل یک برند تولید کننده گوشی های باکیفیت و عالی است که تولیدات خود را در بازار های جهانی عرضه کرده است. گوشی های هوشمند اپل قابلیت های کاربردی زیادی دارند و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند. برای فروش گوشی اپل از دم قسط به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش گوشی اپل از دم قسط


گوشی اپل قسطی

فروش گوشی اپل از دم قسط یکی از ویژه ترین فرصت ها برای خرید گوشی های این برند محبوب و با کیفیت است. در این طرح شما به صورت قسطی، می توانید تمامی انواع مدل های گوشی اپل را به صورت تمام اقساطی از ما خریداری نموده و لذت یک خرید خوب با شرایط فروش ویژه را تجربه نمایید.

ویژگی های گوشی اپل

گوشی های اپل در انواع مدل های خود نسبت به سایر برند ها دارای ویژگی های کیفی و کاربردی بسیار زیادی می باشند و به همین دلیل است که فروش گوشی اپل در سراسر دنیا بسیار گسترده است. برخی از برجسته ترین ویژگی های برتر گوشی های اپل را با هم بررسی می کنیم:

  • قدرت پردازنده: گوشی اپل در تمامی انواع نسبت به هم رده های خود قدرت پردازش بالاتری دارد. پردازنده های چند هسته ای این گوشی ها از انواع بسیار قدرتمند و با کیفیت بالا مانند FUSION هستند. پردازنده های به کار رفته در گوشی های اپل، با عملکرد بسیار سریع تر و هسته های با راندمان بالا، سرعت گوشی شما را بالاتر برده و توانایی اجرای برنامه های سنگین را به طور کامل برای گوشی شما فراهم می کند.
  • طراحی: از دید ظاهری، شما اگر یک گوشی اپل را در کنار سایر برند ها و بدون مارک مورد نظر قرار دهید، باز هم طراحی ظاهری آن آنقدر با کیفیت و متفاوت است که در میان تمامی گوشی ها به چشم خواهد آمد. بدنه آلومینیومی گوشی های اپل در انواع مختلف آن با سطح صاف و مسطح و همچنین طرح های ساده اما بسیار زیبا در لبه ها و رویه گوشی، زیباترین طراحی و ساخت را داراست.
  • صفحه نمایش: صفحه نمایش گوشی های اپل با فناوری فول تاچ و همچنین پشتیبانی از لمس سه بعدی در میان گوشی های هم رده با کیفیت ترین و بی رقیب است.
  • حافظه داخلی: بسیاری عدم پشتیبانی از حافظه خارجی را یکی از نقایص اپل می دانند. اما گوشی های اپل با حافظه داخلی بسیار بالا، شما را از کارت حافظه خارجی بی نیاز می سازند و ضمنا با این کار، هیچ گونه حافظه خارجی با احتمال ویروسی بودن و یا آسیب زننده بودن، حتی اجازه ورود به گوشی شما را هم ندارد.


فروش گوشی اپل از دم قسط


  • باتری: اپل همواره در مدل های بالاتر خود شارژدهی باتری قوی تری نسبت به مدل های قبلی خود دارد. یعنی شما هر چه مدل بالاتری از اپل را بررسی کنید، می بینید که شارژدهی باتری به میزان قابل توجهی بالا رفته است.
  • دوربین: گوشی های اپل در مقایسه با سایر برند ها بی شک از قدرت دوربین بالاتری برخوردار هستند. مثلا شما می توانید چند نمونه از گوشی های سایر برند ها را در کنار گوشی آیفون قرار دهید. با مقایسه متوجه می شوید، حتی گوشی های با مگاپیکسل برابر یا بیشتر از آیفون نیز کیفیت تصویر آیفون و وضوح آن را ندارند. گوشی های آیفون مجهز به لرزش گیر های حرفه ای تصویر، لنز های چند تیکه، فلاش با چراغ LED و همچنین پردازنده سیگنال تصویر ISP بسیار قوی هستند.

ویژگی های که در بالای متن گفته شد، تنها بخشی از تفاوت های مهم و کلی آیفون با سایر گوشی ها است. در جزئیات و سایر پارامتر های تخصصی و نرم افزاری نیز آیفون تفاوت های کیفی زیادی با سایر گوشی ها دارد. و همین تفاوت هاست که استقبال از فروش گوشی اپل را در سراسر جهان گسترده کرده است.

 فروش گوشی اپل به صورت اقساطی

با توجه به تمام مطالب گفته شده، طبیعی است این گوشی ها در مقایسه با سایر برندها دارای کیفیت بیشتر و بالاتری باشند. اما همین عامل قیمت باعث می شود تا بسیاری از خرید گوشی آیفون منصرف شوند. 

خبر خوب اینجاست که قسطی کلاب تحت شرایط ویژه اقدام به فروش گوشی اپل به صورت قسطی می کند. با این شرایط ویژه شما می توانید هر کدام از گوشی های اپل را با کمترین پیش پرداخت و به صورت از دم قسط، خریداری کنید. 

با این کار شما هزینه خرید یک جای آیفون را که یا توانایی آن را نداشته اید و یا به شما فشار مالی تحمیل می کرد را به قسط های قابل پرداخت در طول چندین ماه تقسیم کرده اید. این یعنی عملا بدون فشار مالی و با شرکت در طرح فروش گوشی اپل، بهترین گوشی ممکن را تهیه کرده اید.

قسطی کلاب با فراهم کردن امکان خرید قسطی انواع گوشی های اپل در سایت خود، شرایط را برای داشتن بهترین برند گوشی موجود در بازار برای تمام کاربران خود فراهم کرده است. 

 نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان است که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 صورت است. خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی m23

خرید قسطی گوشی m23
یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش سری M سامسونگ مدل m23 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی m23 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی s23 fe

خرید قسطی گوشی s23 fe
گوشی جدید سامسونگ با امکانات عالی روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی s23 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...