خرید قسطی آیپد پرو 2022 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/6 09:29:47

شما می‌توانید برای خرید قسطی آیپد پرو 2022 با چک به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی آیپد پرو 2022 با چک


مقدمه

خرید قسطی آیپد پرو 2022 حتی در سال 2024 هم می‌تواند جذاب باشد. زیرا که محصولات شرکت آیفون همیشه چندین سال جلوتر از محصولات مشابه خود هستند. در بازار کالای دیجیتال محصولات سال‌های گذشته این شرکت هم طرفداران خاص خود را دارند. به همین دلیل است که شرکت اپل هم تا چندین سال ساپورت محصولات قدیمی خود را از لحاظ نرم‌افزاری انجام می‌دهد. 

بررسی فنی و تخصصی تبلت آیپد پرو 2022

با خرید اقساطی آیپد پرو 2022 از فناوری‌های زیر بهره مند خواهید شد:

این تبلت با کیفیت قابلیت استفاده از یک سیم‌کارت را داشته و در 18 اکتبر 2022 به بازار‌های جهانی عرضه شده است. سیستم عامل آیپد پرو 2022 در زمان عرضه به صورت اورجینال iPadOS 16.1 می‌باشد. این سیستم عامل به دلیل همان موضوع پشتیبانی محصولات قابلیت ارتقا نیز خواهد داشت. طراحی این گجت به صورتی است که ابعاد آن برابر 280.6 در 214.9 در 6.4 میلی‌متر و وزن آن در مدل وای‌فای 68 گرم و در مدل سیم‌کارت خور برابر 658 گرم می‌باشد.

با خرید قسطی آیپد پرو 2022 از یک بدنه از جنس آلومینیوم با مقاومت بالا و زیبایی خاص بهره‌مند خواهید شد. آیپد پرو 2022 در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری طراحی و به بازار عرضه شده است. اندازه صفحه‌نمایش این گجت 12.9 اینچی و از نوع Liquid Retina XDR mini-LED LCD بوده و این مانیتور قادر است تا رزولوشنی برابر 2048 در 2732 پیکسل را برای کاربر خود فراهم سازد.

خرید اقساطی آیپد پرو 2022 باعث خواهد شد تا در بخش سخت‌افزاری از یک تراشه اصلی 8 هسته‌ای از نوع Apple M2 استفاده نمایید. تراشه گرافیکی آیپد پرو 2022 یا همان GPU یک تراشه 10 هسته‌ای از مدل Apple GPU است. ترکیب این دو تراشه قادر است تا قدرت و سرعت بسیار مناسبی را برای این دستگاه به ارمغان آورد. آیپد پرو 2022 در مدل‌های 128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 1 ترابایت / 16 گیگابایت رم و 2 ترابایت / 16 گیگابایت رم در بازار موجود می‌باشد. بدیهی است که قیمت این محصولات با هم متفاوت خواهد بود. 

از دیگر ویژگی‌های این دیوایس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد!

در بخش امکانات عکاسی این تبلت در پنل پشتی از یک دوربین دو لنز با قدرت‌های 12 و 10 مگاپیکسل با قابلیت فیلم‌برداری 4K استفاده می‌کند.
دوربین سلفی آیپد پرو 2022 از نوع تک لنز با قدرت 12 مگل‌پیسکل و با قابلیت فیلم‌برداری HDR است. با خرید قسطی آیپد پرو 2022 از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10758 میلی‌آمپر ساعت با قابلیت پشتیبانی از فناوری فست شارژ می‌توانید استفاده نمایید. سوکت اتصال آیپد پرو 2022 از نوع USB Type-C 4.0 و با قابلیت Thunderbolt 4 و DisplayPort می‌باشد. در بخش امکانات صوتی این تبلت با توجه به سایز خود از یک اسپیکر چهارگانه استریو استفاده می‌نماید.

این محصول از تکنولوژی سنسور‌های تشخیص چهره سه‌بعدی، حسگر شتاب‌سنج، سنسور ژیروسکوپ و فشارسنج هوا استفاده می‌کند. آیپد پرو 2022 در بخش فناوری‌های کانکتیویتی از مواردی مانند: شبکه وای‌فای از نوع Dual Band و Wi-Fi Hotspot و بلوتوث با ورژن 5.3، GPS، و جدیدترین فناوری اینترنت همراه یعنی 5G استفاده می‌نماید. این تبلت در دو مدل اصلی وای‌فای یعنی بدون قابلیت استفاده از سیم کارت و مدل 5G یعنی با قابلیت استفاده از سیم کارت تولید و به بازار عرضه شده است. 

بهترین مرکز برای انجام خرید اقساطی کجا می‌باشد؟

برای خرید اقساطی آیپد پرو 2022 و سایر محصولات دیجیتال برند‌های مطرح به قسطی کلاب مراجعه نمایید. این مجموعه بزرگترین فروشگاه در زمینه فروش قسطی خرید محصولات دیجیتال، لوازم‌خانگی، لوازم‌جانبی و حتی خودرو می‌باشد. خرید اقساطی و خرید نقدی به صورت آنلاین از این سایت به راحتی قابل انجام است. 

در انجام خرید آنلاین به دلیل انجام سوء‌استفاده های فراوان در سال‌های اخیر بحث اعتماد بسیار مهم می‌باشد. این فروشگاه بزرگ آنلاین با توجه به دریافت انواع مجوز‌های لازم برای تجارت الکترونیک از جمله: نماد اعتماد الکترونیک و سامانه پرداخت امن مجموعه‌ای مطمئن برای این نوع خرید می‌باشد. از ویژگی‌هایی که قسطی کلاب را از سایر فروشگاه‌ها متمایز می‌کند می‌توان به تضمین اصل بود کالا، تضمین قیمت، تضمین سلامت کالا و پشتیبانی بعد از فروش و ارسال در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. همچنین شرایط فروش اقساطی این مجموعه بسیار آسان و شفاف بوده و شرایط آن در سایت این مجموعه قرار داده شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپ تاپ قسطی لنوو

خرید لپ تاپ قسطی لنوو
لپ‌تاپ‌های لنوو با طراحی بی‌نظیر و کیفیتی عالی با قیمتی بسیار مناسب در سایت قسطی کلاب به فروش می‌رسند. برای خرید اقساطی لپ تاپ لنوو ...

خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو مکس

خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو مکس
جدیدترین گوشی کمپانی اپل مدل آیفون 12 می‌باشد که بسیار زیبا و کاربردی طراحی شده است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو مکس به...