خرید قسطی tab s8 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/21 03:25:48

تبلت یکی از وسایل مهم و کاربردی در دنیا است که برند سامسونگ در تولید آن بسیار موفق عمل کرده است. برای خرید قسطی tab s8 ultra به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی tab s8 ultra


مجهز به نمایشگر 14.6 اینچ Super AMOLED 

تبلت مدل گلکسی tab s8 ultra برند سامسونگ در تاریخ 9 فوریه معرفی و در تاریخ 30 آوریل 2022 به بازارهای جهانی عرضه گردید. قابلیت‌های فنی بی‌نظیر، نمایشگر 14.6 اینچی سوپر امولد و پردازنده بهینه، ویژگی‌های مهم خرید قسطی tab s8 ultra سامسونگ را نمایان می‌سازد. این مدل تبلت شرکت سامسونگ در رنگ بندی خاکستری تولید و در اختیار خریداران قرار گرفته است.  

برخورداری از صفحه نمایش 14 اینچ نوع سوپر امولد، یکی از ویژگی‌های مهم خرید اقساطی tab s8 ultra را شامل می‌شود. نمایشگر باکیفیت دستگاه تصاویر و محتوای تصویری را با رزولوشن 1848×2960 پیکسل به تصویر می‌کشد. نرخ بروز رسانی 120 هرتز، در کنار نمایش 240 پیکسل در هر اینچ، موید کیفیت و وضوح بسیار بالای این تبلت می‌باشد. دستگاه Galaxy tab s8 ultra شرکت سامسونگ به نوعی از پرچمداران این کمپانی مطرح به حساب می‌آید. بهره مندی این محصول از مشخصات و قابلیت‌های فنی قدرتمند، به خوبی این ادعا را به اثبات می‌رساند. ضمنا، نمایشگر تبلت توسط محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5، محافظت می‌شود.

عملکرد دوربین تب اس 8 اولترا

سامسونگ گلکسی تب اس 8 اولترا در بخش سنسورهای دوربین نیز بسیار خوب و موفق عمل کرده است. در قاب پشتی تبلت یک سنسور اصلی با کیفیت 13 مگاپیکسل قرار گرفته است. این سنسور از نوع عریض یا wide می‌باشد. دوربین دیگر دستگاه از یک سنسور با رزولوشن 6 مگاپیکسل و از نوع Ultrawide یا عریض بهره می‌برد. این مدل تبلت سامسونگ به دو دوربین سلفی 12 مگاپیکسل با لنزهای عریض و فوق عریض مجهز شده است. ضمنا، دوربین تبلت توانایی فیلم برداری با کیفیت 4k و 1080 پیکسل و سرعت 30fps را دارد. برای خرید قسطی tab s8 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سخت افزار و نرم افزار Galaxy Tab S8 Ultra

تبلت سامسونگ سری تب اس هشت اولترا به تراشه چهار نانومتری Qualcomm SM450 Snapdragon 8 Gen 1 مجهز شده است. پردازنده دستگاه اجرای برنامه‌های نرم افزاری و اپلیکیشن‌های کاربردی را سریع و روان و پایدار و بدون لگ انجام می‌دهد. همچنین، پردازش فایل‌ها و محتواهای گرافیکی توسط پردازنده نوع Adreno 370 صورت می‌گیرد. این مدل گجت هوشمند با رابط کاربری One UI 4.1 و سیستم عامل اندروید 12 به کاربران ارائه می‌گردد. با خرید اقساطی tab s8 ultra از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

باتری باکیفیت

برخورداری از باتری باکیفیت و دارای طول عمر بالا، از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی تبلت سامسونگ tab s8 ultra به حساب می‌آید. کمپانی سامسونگ برای این مدل از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری و ظرفیت 11200 میلی آمپر بهره برده است. باتری دستگاه توسط یک شارژر سریع 45 واتی به صورت کامل شارژ می‌شود. گفته می‌شود که فول شارژ شدن باتری تبلت اس 8 اولترا در مدت زمانی حدود 83 دقیقه صورت می‌گیرد.

گفتنی است که دستگاه Samsung Galaxy Tab S8 Ultra با حافظه داخلی 128 گیگا بایت و رم 8، حافظه 256 و رم 12 و حافظه داخلی 512 و رم 16 گیگابایت موجود است. علاوه بر این، تبلت سری گلکسی تب اس 8 اولترا به قلم کاربردی و هوشمند S pen مجهز گردیده است. برای خرید قسطی tab s8 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نحوه خرید اقساطی tab s8 ultra

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب در جهت جلب اعتماد و رضایت خریداران، اقدام به ارائه طرح خرید اقساطی تبلت‌های هوشمند سامسونگ نموده است. در این طرح تبلت مدل tab s8 ultra سامسونگ با قیمت مقرون به صرفه و به صورت غیر حضوری به خریداران عرضه می‌شود. ضمنا، در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان خرید انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی نیز برای متقاضیان فراهم شده است.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت ایسوس

خرید اقساطی تبلت ایسوس
ASUS در حقیقت از 4 کلمه آخر کلمه Pegasus یا پگاز در زبان یونانی گرفته شده است که مفهوم آن اسب بالدار جاودانی می­ باشد. این موجود افسانه ­ای ...

خرید ساعت هوشمند شیائومی اقساطی

خرید ساعت هوشمند شیائومی اقساطی
ساعت‌های هوشمند یکی از برترین تکنولوژی‌های دنیا است که به تازگی استفاده از آن همه گیر شده است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند ...