خرید اقساطی ایکس باکس سري ایکس

تاریخ انتشار:
1403/2/26 06:48:28

شرکت مایکروسافت بکی از بهترین برندها در طراحی و تولید نرم افزار و کنسول بازی است. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ایکس باکس سري ایکس


کنسول مایکروسافت

امروزه کنسول‌های بازی به یکی از پرفروش‌ترین محصولات دیجیتال تبدیل شده‌اند. از این رو هر ساله کمپانی‌های مطرح و قدرتمند دست به تولید محصولات جدیدتر و پیشرفته‌تری می‌زنند تا بتوانند مشتریان خود را راضی کنند. در این بین، دو شرکت معتبر سونی و مایکروسافت، دو برند مطرح در این حوزه بوده که هر سال رقابت تنگاتنگی در عرصه کنسول‌های بازی با یکدیگر دارند. 

شرکت مایکروسافت نیز به تازگی کنسول‌های نسل جدید خود را وارد بازار کرده است. برای خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس می‌توانید به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کرده و از شرایط و مزایای آن مطلع شوید. 

کنسول بازی xbox  

همان گونه که می‌دانید، کنسول‌های شرکت مایکروسافت با نام ایکس باکس تولید می‌شوند. اگر بخواهیم یکی از مشهورترین ایکس باکس‌ها را نام ببریم، ایکس باکس 360 در صدر این جدول خواهد بود. این کنسول توانست به خوبی بازار را در دست گرفته و فروش خوبی را تجربه کرد. بعد از این موفقیت چشمگیر، شرکت مایکروسافت اقدام به تولید نسل جدید کنسول‌ها کرد. بعد از ایکس باکس 360 نوبت به ایکس باکس وان رسید. 

بر اساس سیاست‌های شرکت مایکروسافت، این کنسول قرار بود تا باری دیگر فروش موفقیت آمیز کنسول نسل قبل خود را تکرار کند. اما با وجود مشکلاتی که یکی از آن‌ها قیمت گذاری اشتباه برای کنسول بود، می‌توان ایکس باکس وان را یک شکست بزرگ دانست. با خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

از آنجا که بزرگ ترین رقیب این محصول، پلی استیشن 4 سونی محسوب می‌شد، با توجه به فروش و استقبال خوب مخاطبین از کنسول برند سونی، می‌توان گفت که مایکروسافت در این رقابت هم بازنده بود.

اما پس از گذشت سال‌ها و در سال 2020 میلادی، مجموعه مایکروسافت در رقابت با کنسول جدید سونی، یعنی همان پلی استیشن 5، محصول جدید خود را روانه بازار کرد. ایکس باکس سری ایکس، نسل جدید کنسول‌های مایکروسافت بوده که به نوعی قصد دارد که موفقیت ایکس باکس 360 سابق را تکرار کند.

همان طور که می‌دانید در این راه یکی از رقیبان سر سخت این کنسول، پلی استیشن 5 می‌باشد که با واسطه تجربه بسیار زیاد شرکت سونی در حوزه کنسول‌های بازی، می‌توان گفت که مایکروسافت کار بسیار سختی برای پایان دادن به سلطه محصولات سونی در پیش دارد. در ادامه به بررسی مختصر کنسول جدید مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس خواهیم پرداخت. برای خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

xbox series x 

همان طور که گفته شد، این محصول در سال 2020 به صورت جهانی و رسمی عرضه شده است. ابعاد آن 151 × 151 × 301 میلی‌متر بوده و از وزن تقریبی 4.45 کیلوگرم بهره می‌برد. پردازنده اصلی به کار رفته در این کنسول بسیار با کیفیت و قدرتمند بوده و از نوع پردازنده شخصی‌سازی شده Zen 2 با هشت هسته و فرکانس 3.8 GHz است. با خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

در کنار آن نیز یک پردازنده گرافیکی شخصی‌سازی‌ شده RDNA 2 با فرکانس 1.825 GHz استفاده شده که عملکرد پردازشی آن را بهبود می‌بخشد. یکی دیگر از مهمترین بخش‌ها در هر کنسول بازی، میزان حافظه رم آن بوده که در مورد این کنسول به خصوص، این مقدار یک عدد رم 16 گیگابایت GDDR6 می‌باشد.

شرایط خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس از قسطی کلاب

اگر با مشاهده مشخصات کنسول جدید مایکروسافت به خرید آن علاقه مند شده‌اید، خوب است بدانید که وبسایت قسطی کلاب، برای شما قابلیت خرید قسطی کنسول مایکروسافت را به راحتی هر چه تمام تر فراهم کرده تا بتوانید محصولات حوزه بازی سرگرمی را برای خود و آشنایان خریداری کنید. 

البته لازم به ذکر است که در کنار خرید اقساطی کنسول بازی مایکروسافت، شما می‌توانید هزینه محصولات مورد نظر خود را به صورت نقدی پرداخت کنید. با توجه به خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس، شما می‌توانید برای آگاهی از شرایط خرید اقساطی به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی دوچرخه ترینکس

خرید اقساطی دوچرخه ترینکس
در سال های اخیر ما شاهد استفاده گسترده از دوچرخه توسط کودکان و بزرگسالان می باشیم. با توجه به استفاده فراگیر از دوچرخه ما شاهد این هستیم که انواع ...

ps4 اقساطی

ps4 اقساطی
فروش کنسول اقساطی امروزه نه فقط در ایران بلکه در تمام دنیا رایج شده است. چرا این اتفاق رخ داده است؟ چراکه فروش کنسول...