خرید قسطی هیتر برقی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 14:12:39

هیتر برقی جز محصولات پرفروش در زمستان است. اگر تمایل به خرید قسطی هیتر برقی دارید به بخش تجهیزات گرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی هیتر برقی


هیتر برقی

در سال 1879 ادیسون با استفاده از یک رشته فیلامنت کربنی اقدام به تولید روشنایی کرد. در این بین متوجه شد که علاوه بر تولید روشنایی گرما نیز تولید می‌کند. بدین شکل بود که اولین المنت‌های برقی توسط توماس ادیسون اختراع گردید. در دوره‌های بعد و همزمان با نیاز بشر به زندگی آسان تر هیترهای برقی اختراع شد که بسیار کاربردی بودند. این بخاری‌ها سبک بوده و به راحتی حمل و نقل می‌شدند و بسیار محبوب و پر فروش شدند. در سالیان بعد و همزمان با جنگ‌های جهانی و کمبود نفت در دنیا این بخاری‌ها نقش اصلی گرمایشی مردم را ایفا کردند. برای خرید قسطی هیتر برقی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اجزای سازنده هیتر برقی

بخاری‌های برقی همانند دیگر لوازم خانگی یکی از ضروریات منزل می‌باشد. در شرایط کنونی که زمستان‌های سختی را پیش رو داریم و به دلیل افت فشار و یا قطع ناگهانی گاز وجود یک بخاری برقی بسیار لازم و حیاتی می‌باشد. یک هیتر برقی از المنتی ساخته شده که از جنس آجر نسوز یا سرامیک است. مقاومت‌های مفتولی از جنس نیکل کرم یا آلومینیوم کرم به دور المنت پیچیده شده است. این مقاومت‌ها دارای توان‌های مختلفی هستند که انرژی الکتریکی را گرفته و به گرما تبدیل می‌کنند. یکی دیگر از اجزا سازنده عایق بین بدنه و المنت می‌باشد که از جنس چینی است و از عایق حرارتی خوبی برخوردار است. برای خرید اقساطی هیتر برقی به سایت قسطی کلبا مراجعه نمایید.

بدنه، سیم رابط و کلید نیز از دیگر اجزای این وسیله می‌باشد که هرکدام با عملکرد مناسب سبب گرمایش خواهند شد. به دلیل حرارت زیاد بدنه این بخاری‌ها از جنس فلز ساخته می‌شود که در برابر حرارت زیاد دوام داشته باشد. تعداد کلیدهای بخاری بسته به تعداد المنت‌ها می‌باشد که بر روی بدنه تعبیه شده است. سیم رابط از جنس مسی است که با الیاف نخی پوشیده شده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی می‌باشد. 

لوازم خانگی در منزل از هر برند و شرکتی که باشد دارای کارایی و درجه کیفی مختلفی است. هیترهای برقی نیز دارای نمونه‌های مختلفی هستند که از جمله آنها می‌توان به هیترهای برقی تابشی، فن دار و کانوکتور اشاره کرد. هیتر تابشی از چند المنت تشکیل شده که پشت آن آلومینیوم وجود دارد. این آلومینیوم انرژی گرمایشی را تقویت کرده و افراد و اجسام مقابل خود را گرم می‌کند. با خرید قسطی هیتر برقی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

این نوع بخاری از نوع بی صدا می‌باشد. هیترهای فن دار با ایجاد صدا هستند و انرژی گرمایشی را در فضا به گردش در می‌آورند. این نوع از هیترها در صورت گرم شدن بیش از حد به صورت اتومات خاموش می‌شوند. هیترهای کانوکتور ترکیبی از هر دو هیتر تابشی و فن دار است و بدون صدا می‌باشد. این هیترها حتی اگر فن خاموش باشد باز هم توانایی روشن ماندن را دارند.

ایمنی هیترهای برقی

هیترهای برقی همانند دیگر لوازم خانگی دارای توان‌های متفاوتی هستند. توان حرارتی این دستگاه‌ها از 600 تا 3000 وات متغیر می‌باشد. هر چه توان دستگاه بالاتر باشد حرارت بالاتری خواهد داشت. بر همین اساس به ابعاد محیط مورد استفاده و توان دستگاه توجه خاص و دقیقی داشته باشید. به دلیل ابعاد کوچک این دستگاه‌ها و واژگونی سریع آن در محیطی قرار بگیرند که دسترسی کمی داشته باشد. همچنین از نمونه‌هایی استفاده کنید که تدابیر لازم برای خاموش شدن دستگاه در هنگام واژگونی را فراهم کرده باشد. 

خرید اقساطی هیتر برقی

جهت خرید قسطی هیتر برقی سایت‌های زیادی وجود دارد که همواره تلاش کرده‌اند محصولی با کیفیت به دست شما برسد. این هیترهای برقی به صورت نقدی نیز در بازار و سایر فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد اما برخی افراد سعی در خرید اقساطی دارند. خرید اقساطی همیشه یک روش مقرون به صرفه برای تهیه لوازم خانگی مورد نیاز می‌باشد.

سایت قسطی کلاب یکی از سایت‌های مطمئن در زمینه فروش قسطی لوازم خانگی بوده است. شما با خرید اقساطی هیتر برقی هم از مزایای فروش این سایت بهره خواهید برد هم کالای مورد نیاز خود را خریداری نموده‌اید. این سایت با فروش اقساطی محصولات خود از 3 تا 12 ماه توانسته نظر مخاطبان خود را جلب کند. جهت آشنایی بیشتر با این محصول و شرایط فروش قسطی با همکاران در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید بهترین مارک لوازم خانگی

خرید بهترین مارک لوازم خانگی
با توجه به تنوع زیاد برندهای تولید کننده لوازم خانگی در دنیا انتخاب یک برند تصمیم سختی است. برای خرید نقدی یا اقساطی بهترین مارک لوازم خانگی به ...

خرید اقساطی یخچال فریزر هافنبرگ

خرید اقساطی یخچال فریزر هافنبرگ
خریدن وسایل خانگی که دارای ابعاد بزرگی هستند همیشه مشکل بوده است چون برای خرید آن ها هم باید پول زیادی را یکجا پرداخت کرد و هم باید از لحاظ کیفیت ...