فروش اقساطي موتور برق

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:38:30

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید اقساطی موتور برق، مراجعه به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


فروش اقساطی موتور برق


بررسی انواع موتور برق به صورت تخصصی

یک موتور برق خانگی، برق خانه یا ساختمان شما را در موارد اضطراری تامین می‌کند. یک موتور برق خانگی موثر، چراغ‌ها، لوازم خانگی، سیستم‌های گرمایشی، تهویه مطبوع، وای‌فای و سایر ملزومات را روشن نگه می‌دارد. پس برای خرید قسطی موتور برق نیازمند در نظر گرفتن موارد متعددی هستید. 

موتور برق خانگی 

به دلیل اینکه این موتور برق‌ها بیشترین هزینه را دارند خرید اقساطی موتور برق خانگی پیشنهاد می‌شود و باید توسط یک متخصص نصب شوند. هنگامی که برق قطع می‌شود این نوع موتور برق‌ها به طور خودکار راه اندازی می‌شوند و معمولا برق بیشتری نسبت به چهار گزینه دیگر تامین می‌کنند. 

آنها دارای سنسور زمان تعمیر و نگه داری هستند. حتی برخی از این مدل موتور برق‌ها کار را از طریق ایمیل یا پیامک برای شما یا فروشنده خود انجام می‌‍دهند. سوخت مورد نیاز این موتور برق‌ها پروپان، که خطر ذخیره آن کمتر از بنزین است یا گاز طبیعی، که منبع انرژی نامحدودی را فراهم می‌کند.
این موتور برق‌ها راندمان 5000 تا 20000 وات را دارند. 

موتور برق‌های قابل حمل 

این موتور برق نسبت به موتور برق‌های خانگی هزینه کمتری دارند. پس خرید قسطی موتور برق قابل حمل بسیار مقرون به صرفه است. می‌توانید از موتور برق‌های قابل حمل در داخل یا خارج از ملک خود استفاده کنید، اما هرگز در فضای بسته استفاده نکنید. این مدل‌ها از بنزین به عنوان سوخت و می‌توانند به سرعت گاز کشنده مونوکسید کربن تولید کنند. همیشه یک موتور برق قابل حمل را حداقل 6 متر از خانه و تجهیزاتی مانند کندانسور کولر گازی مرکزی یا AC و پنجره راه اندازی کنید و اگزوز را از خانه یا هر سازه دیگری از جمله خانه همسایگان خود دور کنید. در زمان بارش بازان از یک سایبان برای محافظت از موتور برق خود استفاده کنید. این موتور برق‌ها راندمان 3000 تا 8500 وات دارند. 

موتور برق‌های اینورتر

از آنجایی که ساختمان موتور پیچیده تری دارند، پس خرید اقساطی موتور برق اینورتر به دلیل هزینه بیشتری نسبت به موتور برق‌های قابل حمل بسیار به صرفه است. موتور برق‌های اینورتر بسیار کم صداتر از موتور برق‌های قابل حمل هستند، زیرا به جای اینکه همیشه با قدرت کامل عملی انجام دهند، برای مطابقت با تقاضا، گاز را بالا و پایین می‌کنند. آنها سیستم‌های اگزوز پیچیده تری دارند که به کاهش نویز نیز کمک می‌کند. 

آنها نسبت به موتور برق‌های قابل حمل کارآمدتر و آلایندگی کمتری تولید می‌کنند. موتور برق‌های بزرگ اینورتر که می‌توانند بیش از 110 کیلوگرم وزن داشته باشند، 5000 وات(در 220 ولت)  برق تولید می‌کنند. این موتور برق‌ها راندمان 1500 تا 7600 وات دارند. 

موتور برق قابل حمل برقی یا خورشیدی

خرید قسطی موتور برق قابل حمل برقی یا خورشیدی بسیار به صرفه است چون این نوع موتور برق‌ها مانند یک باتری بزرگ و قابل شارژ هستند و از گاز یا پروپان به عنوان سوخت استفاده نمی‌کنند. آنها توسط یک باتری تغذیه می‌شوند که شما با وصل کردن به پریز برق یا پنل خورشیدی می‌توانید آن را شارژ کنید.

این موتور برق‌های قابل حمل عموما سنگین‌تر از موتور برق‌های اینورتر کوچک هستند. این دستگاه‌ها به دلیل نداشتن موتور بسیار بی صدا و مونوکسید کربن تولید نمی‌کنند، بنابراین می‌توانید از آنها در داخل خانه استفاده کنید. آنها به اندازه موتور برق‌های قابل حمل برق نداشته و شما نمی‌توانید آنها را بدون شارژ مجدد، چه با برق و چه با انرژی خورشیدی، در حال کار نگه دارید. این موتور برق‌ها راندمان 1200 تا 1500 وات دارند. 

خرید قسطی یا نقدی از قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های خرید اقساطی موتور برق است و به صورت خرید اقساطی در زمینه فروش موتور برق کار می‌کند. که این فروشگاه برای داشتن خرید آسان طرح فروش قسطی موتور برق را در فروشگاه خود جای داده است. شرایط خرید قسطی موتوربرق به دو روش لیزینگ و بای چک صورت می‌گیرد. در این فروشگاه اینترنتی نیز امکان خرید به صورت نقدی هم وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اره رومیزی ماکیتا

خرید اقساطی اره رومیزی ماکیتا
یکی از بهترین برندهای تولید کننده ابزارآلات برقی ماکیتا است. برای خرید اقساطی اره رومیزی ماکیتا به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری...

فروش قسطی موتور برق

فروش قسطی موتور برق
اگر تمایل به خرید قسطی موتور برق با شرایطی عالی را دارید به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب...