خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:04:01

بهترین برند لپ تاپ در بازار ایران متعلق به برند ایسوس است. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس چکی


لپ‌تاپ ایسوس

شرکت ایسوس یکی از معروف‌ترین برندهای تولید‌کننده انواع مختلف لوازم کامپیوتر و لپ‌تاپ در جهان محسوب  می‌شود. لپ‌تاپ‌های تولید شده توسط برند تایوانی ایسوس از قدرت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده، بطوریکه نظر تمامی مصرف‌کنندگان کالاهای دیجیتال در حوزه تکنولوژی را به خود جلب می‌نماید.

این شرکت انواع مختلفی از لپ‌تاپ‌ها را با مشخصات فنی متفاوتی تولید کرده تا بتواند کاربران را با هر توان مالی ترغیب به خریداری و استفاده از محصولات خود کند. به همین جهت در این مقاله به معرفی مدل‌های مختلف لپ‌تاپ‌های این شرکت و بیان شرایط خرید قسطی لپ تاپ ایسوس می‌پردازیم. 

مشخصات فنی لپ‌تاپ‌های ایسوس

شرکت ایسوس همه ساله هنگام تولید این کالای دیجیتال از جدیدترین پردازنده‌های اینتل و AMD استفاده می‌کند. پردازنده‌های Core i3، Core i5، Core i7 و Core i9 را می‌توان به عنوان نمونه‌های به کار رفته در لپ‌تاپ‌های برند ایسوس نام برد. در همین راستا کلیه افراد با توجه به نیازی که دارند، می‌توانند با مقایسه ویژگی‌های فنی این پردازنده‌ها، کالای دیجیتال مورد نظر خود را از مدل‌های متنوع این برند تهیه نمایند. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایشی که این شرکت برای لپ‌تاپ‌های خود در نظر گرفته است از مدل‌های IPS، OLED یا لمسی می‌باشد. هرچند تمامی این صفحه‌ها از وضوح تصویر متفاوتی برخوردار هستند اما کیفیت بسیار بالایی داشته و تجربه وضوح تصویر به صورت Full HD ،2K یا 4K را در هنگام استفاده در اختیار کاربران قرار می‌دهند. یکی از قابلیت‌های منحصر به فردی که ایسوس در محصولات خود قرار داده، استفاده از دو مانیتور با کیفیت در برخی از مدل‌ها مانند ASUS Zenbook Pro 14 Duo می‌باشد. معمولاً مانیتور دومی که برای این لپ‌تاپ‌ها در نظر گرفته شده، به صورت لمسی بوده و با قلم می‌توان از آن استفاده کرد.

شرکت ایسوس همواره بهترین و بالاترین ورژن پردازنده کارت گرافیک را بر روی این کالای دیجیتال استفاده می‌کند. پردازنده گرافیکی NVIDIA و AMD در سری‌های 3000 و 4000 نمونه‌‌ای از کارت گرافیک‌هایی هستند که بر روی لپ‌تاپ‌های ایسوس قرار دارند. این شرکت روی تولیدات جدید خود از حافظه SSD استفاده کرده به همین دلیل این محصولات از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند. با خرید قسطی لپ تاپ ایسوس از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

معرفی انواع لپ‌تاپ‌های ایسوس

در ادامه به بررسی ویژگی‌های انواع مختلف لپ‌تاپ‌های ایسوس می‌پردازیم تا کسانی که به دنبال خرید این کالای دیجیتال هستند، بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

لپ‌تاپ پرو آرت ایسوس

پردازنده‌هایی که در این لپ‌تاپ استفاده شده است، سبب گردیده این مدل قابلیت فنی بالایی برای ویرایش، طراحی عکس و کارهای گرافیکی داشته باشد. به همین دلیل برای مهندسین و کسانی که کارهای سنگین گرافیکی انجام می‌دهند بسیار مناسب می‌باشد.

کالای دیجیتال اکسپرت بوک ایسوس

این لپ‌تاپ وزن سبک، حمل و نقل آسان و باتری بسیار قوی دارد و به راحتی برای ساعت‌ها می‌توان از آن استفاده نمود. این کالای دیجیتال به گونه طراحی گردیده که افراد بسیاری برای کاربردهای گوناگون می‌توانند از آن استفاده کنند.

لپ‌تاپ ایسوس Vivobook

این لپ‌تاپ‌ها دارای ظاهری بسیار زیبا و طراحی سبک بوده به همین دلیل، جهت انجام کارهای اداری و تجاری گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب محسوب می‌شوند. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لپ‌تاپ ایسوس ROG

لپ تاپ ROG سخت‌افزار و پردازنده‌های بسیار قوی دارد و انتخاب اکثر گیمرها برای کارهای سنگین گرافیکی می‌باشد. همچنین این کالای دیجیتال دارای ظاهری جذاب و صفحه کلیدی بسیار با کیفیت است.

کالای دیجیتال ایسوس Zenbook

این محصول دارای ظاهری زیبا، طراحی شیک، وزنی سبک با قطر بسیار کم است. بنابراین باید در نگهداری از آن دقت بسیاری به خرج داد. با خرید قسطی لپ تاپ ایسوس از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

لپ‌تاپ ایسوس Tuf gaming

این مدل کالای دیجیتال به جدیدترین نرم افزارهای مجهز بوده و قابلیت پشتیبانی از سخت افرارهای قدرتمندی را دارد. به همین دلیل گزینه مناسبی برای گیمرها جهت انجام بازی‌های مختلف ویدئویی با کیفیت تصویر بالا، محسوب می‌شود.

لپ‌تاپ ایسوس x 515

این مدل کالای دیجیتال ایسوس دارای پردازندهCore i7 ، کارت گرافیک MX330 و 16 گیگابایت رم می‌باشد؛ همچنین قیمت مناسبی داشته و به حافظه SSD مجهز است. بنابراین اکثر کاربران هنگام انتخاب لپ‌تاپ، این مدل را خریداری می‌کنند.

شرایط خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس

با توجه به اینکه لپ‌تاپ‌های ایسوس از قدرت گرافیکی و پردازنده بالایی برخوردار بوده، به راحتی می‌توان بر روی آنها انواع مختلف نرم‌افزارهای کامپیوتری را نصب کرد و برای کارهای مختلف گرافیکی اداری و تجاری مناسب هستند، کاربران زیادی برای خرید این کالای دیجیتال تمایل به انتخاب از برند ایسوس دارند. از طرفی با توجه به نوسانات بالای نرخ ارز، به دنبال شرکت‌های معتبری هستند تا بتوانند این محصول را با شرایط خرید اقساطی تهیه نمایند. در همین راستا می‌توانید لپ‌تاپ مورد نظر خود را از مجموعه قسطی کلاب که سال‌ها است در زمینه فروش قسطی و نقدی انواع مختلف کالاهای دیجیتال و هوشمند فعالیت می‌کند خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ
اگر تمایل به خرید گوشی a25 سامسونگ با شرایطی استثنایی دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

فروش اقساطی لب تاب

فروش اقساطی لب تاب
در زندگی مدرن امروز ، ابزارها و سایل بسیاری طراحی و تولید شده اند که روز به روز پیشرفته تر شده و قابلیت های جدید تر به آنها افزوده می شوند.یکی از....