خرید اقساطی ماشین ظرفشویی کندی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 09:58:29

ماشین ظرفشویی جز پرمصرف‌ترین لوازم یک آشپزخانه محسوب می‌شود که وجود آن در هر خانه‌ای ضروری است. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی کندی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی کندی

تاریخچه شرکت کندی 

سال 1945 که دنیا به شدت در حال تغییر و تحول بود، برند نام آشنا کندی، توسط دو برادر با نام مستعار فوماگالی راه‌اندازی شد. این دو برادر توانستند اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک را در تاریخ ایتالیا به ثبت برسانند و محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد در سرتاسر دنیا بوجود بیاورند. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی کندی به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.

شرکت کندی توانست انواع لوازم خانگی نظیر ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و جاروبرقی و تمامی وسایل لوکس خانگی توکار را با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار کند. این شرکت موفق لوازم خانگی توانست سالانه 10 هزار مدل لوازم خانگی را در سراسر جهان وارد بازار و سهم قابل توجهی از خریداران را متوجه خود کند.

این مجموعه بزرگ توانست در سال 1395 به طور رسمی با نام تجاری کندی در ایران شروع به فعالیت کند و با عرضه کالاهای با کیفیت و خدمات پس از فروش، رضایت سهم زیادی از مشتریان ایرانی را به ‌دست آورد. برای آشنایی با نحوه خرید اقساطی ماشین ظرفشویی کندی با ما همراه باشید. 

معرفی برند کندی 

امروزه وجود ماشین ظرفشویی در هر آشپزخانه‌ای لازم و ضروری است. ماشین ظرفشویی شرکت کندی، یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولید ماشین ظرفشویی می‌باشد که سابقه بسیار بالایی در تولید ماشین‌های ظرفشویی با کیفیت دارد. در ادامه قصد داریم تا شما را با نحوه خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی کندی آشنا کنیم. 

ویژگی محصولات ماشین ظرفشویی کندی 

شستشوی با کیفیت ظروف در کمترین زمان ممکن و با صدای بسیار کم، برند کندی را از سایر برندهای بازار دنیا تمییز می‌دهد. محصولات کندی با بالاترین کیفیت در دنیا، نیازهای شما را تا حد بسیار زیادی برآورده می‌کند. 

در ادامه این مقاله، قصد داریم تا شما را با جدیدترین مدل ظرفشویی این شرکت یعنی مدل CDP-1D64 که محصولی فوق‌العاده از معتبرترین برند لوازم خانگی کندی است، آشنا کنیم و به نحوه خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی کندی بپردازیم. این نوع از ماشین ظرفشویی در دسته ماشین ظرفشویی مبله قرار می‌گیرد و برای یک مهمانی ۱۶ نفره به راحتی قابل استفاده می‌باشد. 

جزییات ماشین لباسشویی کندی مدل CDP-1D64   

_ برنامه شستشوی اقتصادی و سرعتی Eco/Express
_ دارای 3 سبد
_ آلارم پایان شستشو
_ قفل  Aqua
_ متوسط میزان مصرف آب در هر شستشو 10 لیتر
_ دارای برنامه آبکشی مجدد
_ نمایشگر میزان نمک
_ شستشو با تاخیر، تا 23 ساعت
_ دارای سیستم جلوگیری از نشت آب 

برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی کندی تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. این ماشین ظرفشویی با بهره‌گیری از ۱۰ برنامه شستشو توانسته است تا حد زیادی نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند.

یکی از بزرگترین مزیت‌های این ماشین، قابلیت شستشو با تاخیر ۲۳ ساعته است که اگر شما مایل باشید تا ظرف‌ها را خارج از زمان ‍‍پیک مصرف بشورید، این خبر بسیار خوبی برای شما است. 

خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی candy 

بدیهی است که خرید محصولی به این حد باکیفیت و بادوام که ساخت برندی معتبر چون کندی می‌باشد، قیمت را تا حد زیادی بالا می‌برد که اگر شرایط خرید آن را به صورت یک جا ندارید، راهکار ما به شما خرید این محصول به صورت اقساطی است. 

خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی کندی از سایت قسطی کلاب 

شما می توانید با خرید نقدی‌ ماشین ظرفشویی کندی از سایت قسطی کلاب، لذت یک خرید عالی را داشته باشید که برای این منظور، با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انجام ثبت‌نام همچنین گرفتن اعتبار، می‌توانید تا سقف 30 میلیون تومان از کالاهای این سایت را خریداری کنید. 

خرید از سایت قسطی کلاب بسیار به صرفه است و نیاز به مراجعه حضوری شما ندارد. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی کندی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و لذت یک خرید راحت و بی‌دغدغه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

مایکروویو فلر

مایکروویو فلر
مایکروویو یکی از مهم‌ترین وسایل آشپزخانه می‌باشد که وجود آن در خانه کمک بزرگی به شما خواهد کرد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو فلر ...

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی سام

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی سام
برند سام یکی از برترین برندهای ایرانی موفق است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی سام به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی...