خرید قسطی کامپیوتر lenovo

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:39:50

انتخاب یک کامپیوتر مناسب و مدرن بسیار تصمیم آسانی است، البته در صورتی که شما برند لنوو را انتخاب کنید. برای خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر lenovo به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی کامپیوتر lenovo

بررسی برند Lenovo   

جالبه بدانید که برند لنوو جزو چهار شرکت برتر کالای دیجیتال دنیا است. در حالیکه باور اکثریت جامعه بر این می‌باشد که لنوو برندی پیش پا افتاده و معمولی است، اما آمارها برخلاف باور عموم مردم و حاکی از کارکرد خوب این برند در عرصه جهانی می‎باشد.

امروز قصد داریم که شما را با جدیدترین کامپیومتر لمسی Lenovo، یعنی مدل پرو 20 آشنا کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید. برای خرید اقساطی کامپیوتر lenovo با ما همراه باشید. 

ارزیابی محصولات لنوو 

امروزه بیشترین محصولاتی که از برند لنوو شناخته شده است، لپ تاپ و تبلت می‌باشد که شاید کمتر کسی باشد که بداند این برند موفق، کامپیوترهای لمسی هم وارد بازار کرده است که تا الان به خوبی عمل کرده‌اند. 

این کامپیوترهای لمسی مختص استفاده در خانه و مکان‌های اداری هستند که با داشتن حافظه یک ترابایتی، فضای بسیار خوبی را برای انجام کارهای طراحی، تدوین و سایر فعالیت‌های سنگین فراهم می‌کند. ناگفته نماند که برای خرید اقساطی کامپیوتر lenovo به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این کامپیوترهای لمسی علاوه بر داشتن قابلیت تاچ بر روی صفحه نمایشگر، all in one نیز می‌باشند. شاید بپرسید که این اصطلاح را به چه نوع دستگاه‌هایی می‌دهند؟ 

باید بدانید که این اصطلاح مختص همه محصولاتی است که همه قطعه‌های موجود برای کارکرد خود را در قسمت پشتی مانیتور دارند. صفحه نمایشگر لمسی کامپیوترهای all in one به طور معمول با کیفیت HP FULL می‌باشد و رزولوشن‌های بالایی در حد HD ,QHD ,4K دارند. 

ابعاد این نوع کامپیوتر از 19.5 تا 27 اینچ است و دارای بلندگو استاندارد و وبکم هستند. از همه مهم‌تر کامپیوترهای ALL IN ONE به فضای اشغال کمتری نسبت به کامپیوترهای معمولی نیاز دارند. با خرید اقساطی کامپیوتر lenovo از قسطی کلاب یک خرید موفق را تجربه کنید.

این کامپیوترهای همه‌کاره که جایگزین کامپیوترهای سنتی یا همان pc‌ دسکتاپ شده‌اند، مشکلات عدیده سیستم‌های دسکتاپی نظیر تولید گرما هنگام زیاد بودن کامپیوترهای مورداستفاده، تامین انرژی مصرفی، فضای مورد نیاز بیشتر، هزینه‌ نگهداری و و موارد دیگر را ندارند.

این مشکلات سیستم‌های سنتی بودند که کمپانی‌هایی همچون MSI به فکر افتادند تا تمام اجزای مورد نیاز سیستم را در یک جایگاه ظریف و بدون نیاز به سیستم ارتباطی بین صفحه نمایشگر و بدنه قرار داده و کار کاربران را بسیار راحت کنند. 

این کار باعث شد تا نسل جدیدی از کامپیوترها وارد بازار شوند که به اصطلاح ALL IN ONE نام گرفتند. در این مطلب سعی داریم تا به معرفی جدیدترین محصول all in one شرکت لنوو یعنی پرو 20 و نحوه خرید اقساطی کامپیوتر lenovo بپردازیم. 

کامپیوتر صفحه نمایشگر لمسی پرو 20 لنوو 

به تازگی شرکت لنوو از جدیدترین محصول کامپیوتر لمسی و همه‌کاره خود یعنی پرو 20 رونمایی کرده‌ است. این محصول از جدیدترین محصولات کمپانی msi است که برای انواع کاربری‌های خانگی، اداری و فروشگاهی به کار می‌رود.

تمام این ویژگی‌ها باعث شده تا خرید این محصول نسبت به مبلغ خریدش بسیار مقرون به صرفه باشد که در اینجا سعی داریم تا به یک سری از مشخصات این کالای دیجیتال بپردازیم و نحوه خرید اقساطی کامپیوتر lenovo شرح دهیم. 

مشخصات محصول 

_ مدل صفحه نمایشگر: LED backlit TFT LCD با اندازه ۱۹٫۵ اینچ
_ ابعاد کلی محصول: ۵۱۳ ×۳۹۲ ×۸۷ میلی‌متر
_ حافظه داخلی: ۱ ترابایت به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ssd
_ حافظه رم: 8 گیگابایت از نوع DDR4
_ پردازنده Intel core i3 6100 3MB Cache
_ سری پردازنده: core i5
_ دقت صفحه نمایش 900 × 1600  

خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر لنوو

این محصول را می‌توان به دو صورت حضوری و غیر حضوری خریداری کرد که بهتر است به سبب شرایط موجود کرونا و سخت بودن شرایط خرید و رفت و آمد و راحتی کار، خرید غیر حضوری را انتخاب کنید. با خرید غیر حضوری و در منزل، می‌توانید به راحتی مشخصات کالا را یکجا و در کنار هم ببینید و به راحتی خرید خود را انجام دهید. 

خرید اقساطی کامپیوتر lenovo مدل پرو 20 از سایت قسطی کلاب 

سایت اینترنتی قسطی کلاب، یک سایت فروش انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی‌ است که شرایط فروش محصولات به صورت قسطی را برای همگان فراهم کرده ‌است.

بهتر است که بدانید با ورود به سایت قسطی کلاب و ثبت نام، می‌توانید به راحتی درخواست اعتبار دهید و تا سقف 30 میلیون تومان خرید کنید. نکته بسیار حائز اهمیت در خرید قسطی از محصولات قسطی کلاب، بازپرداخت بلند مدت آن است که از سه ماه تا دوازده ماه مهلت پرداخت اقساط را خواهید داشت.

این امر می‌تواند خیال شما را تا حد بسیار زیادی از پرداخت قسط راحت کند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی کامپیوتر lenovo به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ساعت هوشمند اپل

خرید اقساطی ساعت هوشمند اپل
مهمترین و اصلی ترین ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند اپل طراحی زیبا و خصوصیات منحصر به فرد آنها است. اپل همیشه در ساخت محصولات ...

خرید قسطی گوشی redmi note 11 se

خرید قسطی گوشی redmi note 11 se
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی redmi note 11 se دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...