خرید قسطی تلویزیون 75 اینچ اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/23 14:40:56

اگر قصد خرید یک تلویزیون بزرگ و با کیفیت را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تلویزیون 75 اینچ اسنوا از بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب می‌باشد.


خرید قسطی تلویزیون 75 اینچ اسنوا


تلویزیون 75 اینچ اسنوا

تلویزیون پنجره آگاهی و لذت در هر خانه‌ای است. نوع، اندازه، کیفیت و قیمت این محصول دارای اهمیت می‌باشد. همچنین محل خرید نیز از موارد مهم در هنگام تهیه تلویزیون است. در هنگام انتخاب این وسیله ضروری باید به نکات گوناگونی مانند سایز، برند، کیفیت و قیمت توجه کنید. در این مقاله ما به موضوع خرید قسطی تلویزیون 75 اینچ اسنوا می‌پردازیم. در ادامه بیشتر با شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان یا همان اسنوا آشنا می‌شوید. همچنین به بررسی ویژگی‌های تلویزیون 75 اینچی این برند می‌پردازیم. برای دریافت اطلاعات در ارتباط با خرید قسطی این محصول با ادامه مقاله همراه ما باشید. 

معرفی ویژگی‌ها و امکانات تلویزیون 75 اینچ اسنوا

تلویزیون در دسته لوازم خانگی قرار می‌گیرد. در هنگام خرید تلویزیون باید به ویژگی‌های گوناگونی توجه کنید. ما در اینجا سعی کرده‌ایم تا چندین مورد مهم که در هنگام خرید تلویزیون باید به آن توجه کنید را به صورت موردی بیان کنیم.

•ابعاد دستگاه: ارتفاع 970، ضخامت 85 و عرض 1684 آن سانتی متر می‌باشد.
•این محصول دارای باتری، راهنمای نصب باتری و پایه، ریموت کنترل است.
•این تلویزیون LED می‌باشد و تکنولوژی HDR 10 را دارا می‌باشد.
•از ویژگی‌های بازر این محصول این است که دارای امکان خرید قسطی و خدمات پس از فروش می‌باشد. شما می‌توانید با خیال راحت این محصول را خریداری کنید و به دلیل گارانتی 2 ساله آن نگران هیچ چیزی نباشید.
•اطلاعات ضروری و تخصصی محصول شامل رزولوشن: 8.3 میلیون پیکسل، ساختار پنا: IPS کیفیت پنل: A+، کیفیت تصویر ULTRA HD(4K) می‌باشد.
•از دیگر نکات مهم میزان مصرف برق محصول است. این تلویزیون در حالت آماده به کار و روشن به ترتیب 0.5 و 220 وات برق مصرف می‌کند.
•این دستگاه دارای ورودی USB، HDMI، کامپوننت و آنتن می‌باشد. همچنین قابلیت اتصال بی سیم خروجی هدفون و MHL موبایل را دارا می‌باشد.

بررسی ویژگی‌های جانبی تلویزیون 75 اینچ اسنوا

شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان یا همان اسنوا یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران است. این شرکت دست به تولید انواع لوازم خانگی زده است. تلویزیون 75 اینچ اسنوا یکی از این محصولات است. در بخش قبل به بیان مشخصات این محصول پرداختیم. در این بخش قصد داریم تا شما را بیشتر با ویژگی‌های جانبی آن آشنا کنیم که کاربردی تر هستند. یکی از این ویژگی‌ها، حافظه این دستگاه می‌باشد.

این محصول دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1.5 گیگ رم می‌باشد. شما می‌توانید از این حافظه برای ضبط برنامه‌های مورد علاقه تان استفاده کنید. تلویزیون 75 اینچ اسنوا همچنین دارای سیستم عامل اندروید می‌باشد و این مسئله کار را برای شما راحت کرده است. پس با خرید این محصول شما دارای یک تلویزیون هوشمند می‌شوید. 

خرید قسطی تلویزیون 75 اینچ اسنوا از سایت قسطی کلاب

در هنگام خرید بسیاری از محصولات شما می‌توانید با توجه به بودجه و وضعیت مالی تان یکی از دو راه نقدی و یا خرید قسطی را انتخاب کنید. سایت قسطی کلاب یکی از سایت‌های مطمئن در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون 75 اینچ اسنوا به این سایت مراجعه کنید و این محصول را با ضمانت و تمام امکانات خریداری نمایید. شرایط فروش اقساطی این سایت آسان گیرانه و مناسب برای همه افراد می‌باشد. پس دیگر نگران مسائل برای خرید لوازم خانگی نباشید. فقط کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید. امیدواریم مطالب این مقاله مفید واقع شده باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي ماشین ظرفشویي ال جي

خرید قسطي ماشین ظرفشویي ال جي
در دنیای امروز بهترین و اساسی‌ترین وسیله آشپزخانه ماشین ظرفشویی می‌باشد که بسیار پرکاربرد است. برای خرید اقساطي ماشین ظرفشویي ال ...

خرید قسطی ابمیوه گیری دلمونتی

خرید قسطی ابمیوه گیری دلمونتی
برند دلمونتی یکی از بهترین و پر فروش‌ترین ابمیوه گیری‌های دنیا را طراحی و تولید می‌کند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ابمیوه گیری دلمونتی...