خرید اقساطی لباس شویی بست

تاریخ انتشار:
1403/2/26 07:27:51

با خرید اقساطی لباس شویی بست از بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.


خرید اقساطی لباس شویی بست


ویژگی‌های شاخص ماشین لباسشویی بست 

سیستم شستشوی سریع، فناوری نانو سیلور، درام لانه زنبوری و بدنه ضد لرزش، خریداران را به خرید قسطی لباس شویی بست ترغیب و تشویق می‌نماید. ماشین‌های لباسشویی برند BOST در ظرفیت‌های مختلف 5، 6 و 7 کیلوگرم تولید و به مصرف کنندگان عرضه می‌گردد. ظرفیت‌های متنوع این محصول تولید داخل، نیازهای خانواده‌های کم جمعیت، متوسط و پرجمعیت را به خوبی برآورده می‌سازد. 

طراحی منحصر به فرد و زیبا، از جذابیت‌های خرید اقساطی لباس شویی بست به حساب می‌آید. طراحی این محصول مطابق با متدهای روز دنیا صورت می گیرد. لباسشویی‌های برند bost به صورت درب از جلو طراحی و روانه بازار مصرف کننده می‌شوند. کاهش چرخه مصرف انرژی، خارج کردن رطوبت در هنگام انجام چرخش و قیمت مناسب، از مهم ترین مزایای ماشین لباسشویی درب از جلو به شمار می‌رود.

برخورداری از 15 برنامه شستشوی متنوع، از امتیازات برجسته خرید قسطی لباس شویی بست محسوب می‌شود. با اعمال هر کدام از برنامه‌های مخصوص دستگاه امکان شستشوی انواع البسه پشمی، جین، کتان و پارچه‌ها، به راحتی فراهم می‌گردد. برنامه‌های شستشوی دستگاه متناسب با جنس و نوع پارچه و لباس طراحی شده‌اند. بر این اساس، برای شستشوی البسه مختلف دمای آب و دور موتور مخصوصی اعمال می‌گردد. این امر مانع از آسیب دیدن به بافت و الیاف لباس‌ها می شود. به منظور راحتی بیشتر کاربران، منوی دستگاه به دو زبان انگلیسی و فارسی طراحی شده است. 

سایر ویژگی‌های لباسشویی BOST

مجهز شدن به موتور دایرکت درایو بدون تسمه، از دیگر مشخصات فروش قسطی ماشین لباسشویی bost تلقی می‌گردد. این نوع از موتورها به صورت مستقیم به دیگ شستشوی دستگاه متصل گردیده است. این ویژگی قدرت بیشتر، اصطکاک و مصرف کمتر و کاهش لرزش بدنه لباسشویی را به دنبال دارد. همچنین، در مواقع بروز ایراد در ساختار، موتورهای بدون تسمه به راحتی تعمیر یا تعویض می‌شوند.

در ساختار لباسشویی بست از فناوری بدنه ضد لرزش Body guard استفاده شده است. وجود این تکنولوژی منحصر به فرد، کاهش لرزش و ارتعاش بدنه دستگاه را رقم زده است. همچنین، صدای تولیدی لباسشویی هنگام کارکرد و در حالت عادی حدود 52 db و در موقع خشک کن حدود 69 دسیبل ارزیابی شده است. این امر حکایت از سطح صدای پایین و مناسب لباسشویی در هنگام انجام فرآیند شستشو دارد. برای خرید اقساطی لباس شویی بست به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مجهز شدن به تکنولوژی نانو سیلور و فناوری شستشو با بخار را باید از نقاط قوت Bost Washing machine برشمرد. فناوری نانو سیلور باکتری‌ها و میکروب‌های موجود بر سطح البسه را از بین می‌برد. همچنین، تکنولوژی شستشو با بخار، ضمن افزایش کیفیت شستشو، موجب افزایش طول عمر البسه و پارچه‌ها می شود. ضمنا، لباسشویی بست از ویژگی متمایز امکان تنظیم دمای آب بهره می‌برد. 

این قابلیت برای شستشوی انواع پتو و پرده مورد استفاده واقع می‌شود. علاوه بر این، امکان تنظیم دور خشک کن به صورت دستی و اتوماتیک برای کاربران فراهم شده است. برخورداری از درام لانه زنبوری (Hexa Drum)، سیستم عیب یاب اتوماتیک، لوله ورودی مخصوص آب گرم و سرد، نمایشگر LED، برنامه شستشوی اقتصادی (ECO)، قابلیت شستشوی سریع البسه و مصرف بهینه انرژی، ویژگی‌های لباسشویی بست را کامل می‌کند. 

نحوه خرید قسطی لباس شویی بست

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، طرح خرید اقساطی لباس شویی بست را برای خریداران، به مرحله اجرا گذاشته است. در این طرح مدل‌های مختلف لباسشویی bost با قیمت مناسب و بر پایه روش آنلاین به متقاضیان عرضه می‌گردد. ضمنا، در این فروشگاه آنلاین علاوه بر طرح‌های فروش اقساطی، امکان خرید نقدی انواع برندهای لوازم خانگی برای مشتریان پیش بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی پنکه سانی

خرید نقدی پنکه سانی
وجود یک پنکه باکیفیت و عالی در هر خانه و محیط کاری ضروری و لازم است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی پنکه سانی هستید به بخش...

خرید قسطی یخچال ساید بای ساید

خرید قسطی یخچال ساید بای ساید
با پیشرفت فناوری ما شاهد تولید انواع یخچال ها می باشیم، شما برحسب نیاز خود می توانید از هر کدام از این مدل ها ...