خرید اتو فیلیپس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:39:42

داشتن یک اتوی مناسب و باکیفیت در هر خانه‌ای ضروری است. برای خرید نقدی یا اقساطی اتو فیلیپس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اتو فیلیپس


بهترین اتوی سال 2020 

با وجود این ‌که اتو کردن زیاد کار لذت‌بخشی نیست، ولی اگر مجبورید که تا جای ممکن خیلی تند و سریع اتو بزنید، بهتر است تا از یک اتو بخار بزرگ استفاده کنید. امروزه اتو برای کمک به بانوان در منازل به کار می‎‌رود.

اتوهای شیک و قدرتمندی که با تعداد زیادی دکمه آراسته شده است و لازم نیست تا شما توضیحشان را بدانید چون اتو جای شما همه کارها را انجام می‌دهد. خرید نقدی یا اقساطی اتو فیلیپس را در قسطی کلاب انجام دهید. 

ژنراتور بخار 

بخار دشمن چین و چروک است، پس هر چه بخار بیشتری اعمال کنید، کار اتو کردن آسان‌تر، سریع‌تر و کاراتر خواهد شد. برخلاف اتوی استاندارد، ژنراتور بخار از واحدی شامل مخزن آب، دیگ بخار و پمپ تشکیل شده است که از طریق شلنگ لاستیکی طویلی به یک آهن سبک متصل شده است. 

جداسازی قطعات به مولدهای بخار اجازه می‌دهد تا حجم زیادی بخار با فشار بالا را به طور مداوم تولید کند و در اکثر موارد، بخار بسیار قدرتمندی برای پارچه‌های مشکل‌دار و پر از چین تشکیل می‌شود.

 ژنراتورهای بخار به مراتب بیشتر از اتو، بخار تولید می‌کنند و قیمت بالاتری نیز دارند. سه دقیقه طول می‌کشد تا گرم شوند. با خرید نقدی یا اقساطی اتو فیلیپس صاحب یک اتوی پیشرفته شوید. 

پایه آن‌ها پرحجم و سنگین است. در حالت ایده‌آل نیاز است تا در صفحه مخصوص ژنراتور بخار قرار گیرند. در زمانی‌ که بخار از واحد اصلی به اتو پمپاژ می‌شود، صدای وز وز ایجاد می‌شود. 

بنابراین اگر به طور دائم با لباسشویی سر و کار دارید، زندگی شما با یک ژنراتور بخار بسیار ساده می‌شود، ولی اگر استفاده کمی دارید، یک اتو بخار استاندارد، انتخاب مناسب‌تری است. با خرید نقدی یا اقساطی اتو فیلیپس یک کالای باکیفیت بخرید. 

چگونه بهترین اتو را برای خود خریداری کنید؟ 

اگر لباس‌های زیادی اتو می‌کنید، پرداخت هزینه بیشتر برای بخار بیشتر، منطقی است. اگر در یک منطقه با آب سخت زندگی می‌کنید و از آب تصفیه شده یا تقطیر شده، استفاده می‌نمایید و یا در جستجوی اتویی با عملکردی مناسب برای دفع ناخالصی‌های آب هستید، به دنبال اتویی با یکی از بزرگترین مخازن آب ممکن باشید. 

اتوی مدرن با فن‌آوری سنجش خودکار نیز یک انتخاب خارق‌العاده است. این به این معنا است که لازم نیست نگران تنظیم دما برای پارچه‌های مختلف باشید.

اگر در مورد برداشتن چین و چروک جدی هستید، اما نمی‌خواهید ساعت‌های خسته‌کننده زیادی را به آن اختصاص دهید، یک مولد بخار می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. 

مولدهای بخار گران‌تر و حجیم هستند و زمان طولانی‌تری برای گرم‌کردن آن‌ها لازم است، اما از آنجا که بیشتر کارها توسط بخار انجام می‌شود و نه بازوی شما، برای اتو کردن لباس‌های شسته شده ایده‌آل هستند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی اتو فیلیپس در سایت قسطی کلاب فراهم شده است. 

مدل PHILIPS GC5039/30 AZUR ELITE 

مشخصه‌های این مدل عبارت از درجه حرارت، تولید بخار خودکار، قدرت نیروی 3000 وات، ظرفیت مخزن 350 میلی‌لیتر، بخار مداوم 75 گرم بر دقیقه، افزایش فشار 260 گرم می‌باشد. 

این اتو عملکردی عالی دارد. تکنولوژی اتو کردن بدون خطر سوخت دارد و برای استفاده آسان است. Azure Elite دارای سه حالت بخارDynamiQ ،Max و Ionic می‌باشد. 

DynamiQ از سنسور حرکتی برای تشخیص حرکت اتو استفاده می‌کند و به محض اینکه متوقف شود، بخار را کرده و تا دوباره اتو حرکت می‌کند، از سر گرفته می‌شود و این باعث صرفه‌جویی آب مخزن 350 میلی لیتری می‌شود.

Ionic، ترکیبی متناوب و غنی از یون‌های نقره‌ای را برای اتو کردن بهداشتی، فراهم می‌کند. سیستم برطرف‌کردن ناخالصی، دسته راحت و کابل سه متری، نشانه‌های یک اتوی کارآمد می‌باشد. 

خرید نقدی یا اقساطی اتو فیلیپس 

این فروشگاه الکترونیکی، با ارائه بهترین محصولات، اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کرده و همیشه با قراردادن تخفیف‌های باورنکردنی، حسن نیت خود را به مشتریان وفادارش نشان داده است. همین حالا با خرید نقدی یا اقساطی اتو فیلیپس در دنیای مدرن قدم گذارید.      

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب بدین صورت است که با انتخاب محصول مورد نظر گزینه خرید اقساطی را انتخاب کرده و یکی از روش‌های خرید از بای چک یا خرید از لیزینگ را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباسشویی امرسان

خرید قسطی ماشین لباسشویی امرسان
ماشین لباسشویی امرسان با تنوعی بالا و رنگبندی بی‌نظیر به ایرانیان عزیز ارائه شده است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی امرسان به بخش ...

لیست لوازم خانگی ال جی

لیست لوازم خانگی ال جی
محصولات ال جی دارای تنوع بالایی است که در این مقاله سعی داریم، لیست لوازم خانگی ال جی را به طور کامل به شما ارائه دهیم. برای خرید نقدی و اقساطی...