خرید اقساطی یخچال سام

تاریخ انتشار:
1403/2/23 20:16:20

برند سام جز جدیدترین برندهای ایرانی است که محصولات باکیفیت دارد. برای خرید اقساطی یخچال سام به بخش یخچال فریزر دردسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال سام


مهم‌ترین مشخصات یخچال فریزر سام 

یخچال فریزر سام (Sam Refrigerator) از جمله محصولات باکیفیت و بادوام تولید داخل به شمار می‌رود. مجهز شدن به سیستم مصرف اقتصادی، سیستم نوفراست و سیستم هوای سرد یکپارچه، برخی از مشخصات خرید قسطی یخچال سام را شامل می‌شود. از عمده ترین محصولات این شرکت می‌توان به یخچال فریزر ساید بای ساید و یخچال دوقلو، اشاره نمود. در ساختار یخچال‌های برند سام از بهترین قطعات و تجهیزات استفاده شده است. 

مجهز شدن به سیستم خنک کنندگی دوگانه (Twin Cooling)، از ویژگی‌های شاخص خرید اقساطی یخچال سام محسوب می‌شود. این سیستم هوای خنک قسمت فریزر و یخچال را جدا می‌کند. این امر ضمن جلوگیری از ورود هوای فریزر، موجب حفظ رطوبت هوای داخلی یخچال می‌شود. همچنین، نوار طراحی شده برای دور درب یخچال بسیار باکیفیت و مقاوم است. علاوه بر این، نوار دور درب دستگاه ضد باکتری و قابل شستشو است.

یخچال فریزرهای برند sam به سیستم سرمایش سریع مجهز شده است. سیستم سرمایش سریع در ساختار بسیاری از یخچال فریزرهای جدید به کار رفته است. در پرتو وجود این سیستم، دمای یخچال در کوتاه ترین بازه زمانی به میزان مورد نظر می رسد. این ویژگی برای نگهداری و سرمایش سریع گوشت و مرغ و جلوگیری از فاسد شدن آنها کمک شایانی می نماید.

بهره مندی از فناوری جریان هوای چندگانه، از دیگر ویژگی‌های برجسته خرید قسطی یخچال سام تلقی می‌گردد. در یخچال‌های مجهز به سیستم Multi air flow، برای هر طبقه، مجاری هوا در نظر گرفته می‌شود. هوای خنک توسط این دریچه‌ها به صورت یکپارچه و یکنواخت در فضای داخلی یخچال جریان پیدا می‌کند. در نتیجه این امر مواد غذایی داخل یخچال برای بازه زمانی طولانی تری تازه باقی می‌مانند. 

دیگر ویژگی‌های یخچال فریزر SAM

مصرف بهینه انرژی و برق، از امتیازات بارز خرید اقساطی یخچال سام به حساب می‌آید. این محصول با دارا بودن رتبه انرژی A، در ردیف یخچال فریزرهای بسیار کم مصرف طبقه بندی می‌شود. این ویژگی در کاهش هزینه‌های اقتصادی و جانبی مصرف کننده، تاثیر مستقیم برجای می‌گذارد. علاوه بر این، یخچال فریزر برند سام دارای سیستم نوفراست یا ضد برفک می‌باشد. ضمنا، این محصول متناسب با سلیقه‌های مختلف در رنگ بندی‌های استیل، نقره‌ای و سفید به خریداران عرضه می‌گردد.

از ویژگی‌های دیگر خرید قسطی یخچال سام می‌توان اخطار باز ماندن درب و قفل کودک را عنوان نمود. برخورداری از قفل کودک (Lock Child)، دسترسی کودکان به قسمت‌های مختلف دستگاه را محدود می‌سازد. روشنایی فضای داخلی یخچال فریزر به وسیله لامپ‌های LED از نوع کم مصرف، انجام می‌شود. در ضمن، کارکرد و عملکرد دستگاه توسط کمپرسور هوشمند صورت می‌گیرد. راندمان بالا، سطح صدای پایین و مصرف بهینه را می‌توان از مزایای کمپرسورهای هوشمند قلمداد نمود.

ضمنا، طبقات طراحی شده برای یخچال‌های سام از نوع شیشه‌ای نشکن (Safety Glass) می‌باشد. دارای فیلتر بو زدایی، مجهز به آبسردکن متصل به آب شهری، دارای یخساز اتوماتیک، برخورداری از حالت اقتصادی، دارای کشو با قابلیت تنظیم رطوبت و دما، دارای نمایشگر، گنجایش مناسب و سیستم عیب یابی هوشمند، ویژگی‌های یخچال فریزر سام را تکمیل می‌کند. 

نحوه خرید اقساطی یخچال سام از قسطی کلاب

طرح خرید اقساطی لوازم خانگی سام توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب (www.Ghesticlub.com) به مرحله اجرا درآمده است. در این طرح انواع مدل‌های یخچال فریزر سام با قیمت مناسب و به صورت اینترنتی به خریداران عرضه می‌گردد. همچنین، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب امکان خرید نقدی انواع لوازم برقی و لوازم خانگی، برای متقاضیان پیش بینی گردیده است.  

سایر بلاگ های مرتبط

آبسردکن اقساطی

 آبسردکن اقساطی
اهمیت آب در حیات بر هیچکس پوشیده نیست، به ویژه آب آشامیدنی که هر انسان در طول روز دسته کم به 10 لیوان آب نیاز دارد تا سلامتی اش به خطر نیافتد...

خرید قسطی ماشین ظرفشویی سامسونگ

خرید قسطی ماشین ظرفشویی سامسونگ
خرید قسطی ماشین ظرفشویی سامسونگ، با شرایط ایده آل و پرداخت اقساطی اینترنتی، و ضمانت اصل بودن کالا و خدمات پس از فروش، با هدف....