خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا

تاریخ انتشار:
1403/2/29 15:28:39

یکی از برندهای پرطرفدار تلویزیون در ایران از برند آیوا است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا

تلویزیون آیوا را بشناسید! 

تلویزیون آیوا از بهترین مدل‌های تلویزیون در بازار شناخته شده است. این تلویزیون با استفاده از فناوری نوین ساخته شده است و کیفیت بسیار خوبی دارد. شما نیز اگر قصد خرید قسطی تلویزیون هوشمند آیوا را با قیمت مقرون به صرفه دارید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا درگاهی معتبر را برای خرید به شما معرفی کنیم. 

همانطور که مستحضر هستید و مشاهده می‌کنید در عصر حاضر صنعت تکنولوژی پیشرفت‌های زیادی کرده است و به اوج قدرت خود رسیده است. یکی از ساخته‌های صنعت تکنولوژی، تلویزیون می‌باشد که با کاربرد ویژه خود مورد پسند و استقبال تمامی افراد در سراسر نقاط جهان قرار گرفته است. به واسطه استقبال ویژه افراد از تلویزیون، شرکت‌های زیادی در جهان مشغول به ساخت انواع تلویزیون می‌باشند که از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تلویزیون آیوا یکی از مدل‌های پرفروش تلویزیون در سطح بازار می‌باشد که از نظر کیفیت و قابلیت‌های ویژه در رتبه برتر قرار دارد. تلویزیون آیوا ساخت شرکت آیوا می‌باشد که دارای 30 سال سابقه فعالیت در حوزه ساخت انواع ابزارآلات صوتی و تصویری است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون آیوا آشنا شوید. با خرید قسطی تلویزیون هوشمند آیوا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

بررسی مشخصات کامل تلویزیون آیوا

•این تلویزیون در ابعاد و سایزهای مختلف از جمله 32 اینچ، 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ و 60 اینچ موجود است.
•مجهز به قوی ترین پنل می‌‍باشد که تصاویر را با کیفیت بسیار بالا نشان می‌دهد و شفافیت خوبی دارد.
•مجهز به 4 عدد پورت HDML می‌باشد و پشتیبانی می‌کند.
•پنل استفاده شده برای صفحه نمایش این تلویزیون، پنل ال ای دی می‌باشد که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

قابلیت های تلویزیون آیوا

•این تلویزیون دارای قابلیت اتصال به کامپیوتر می‌باشد.
•از قابلیت قفل کودک برخوردار است که با فعال کردن، با خیال راحت می‌توانید کنترل را به کودک بدهید.
•دارای قابلیت خاموش شدن خودکار می‌باشد، به صورتی که اگر به مدت زمان دو ساعت شبکه‌های تلویزیون عوض نشود، تلویزیون به صورت خودکار خاموش می‌شود.
•از ماشین زمان تلویزیون پشتیبانی می‌کند.
•از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون می‌توان به قابلیت ضبط فیلم بر روی دستگاه USB می‌باشد. به صورتی که زمان ضبط فیلم را مشخص می‌کنید و تلویزیون در زمان مشخص شده شروع به ضبط می‌کند.
•دارای دو درگاه USB می باشد و پشتیبانی می‌کند.
•دارای درگاه برای متصل کردن هدفون می‌باشد.
•دارای دو عدد بلندگو پر قدرت می‌باشد که صدا را با کیفیت عالی در فضا پخش می‌کند.
•دارای قابلیت اتصال به اینترنت می‌باشد که می‌توانید وب گردی کنید.
•دارای بلوتوث می‌باشد.
•مجهز به گیرنده دیجیتال می‌باشد. 

خرید قسطی تلویزیون هوشمند آیوا به صورت آنلاین

با توجه به اینکه تلویزیون یکی از کالاهای ضروری برای منازل، بیمارستان‌ها، محل کار، آرایشگاه‌ها، مطب‌ها می‌باشد. از آنجایی که تلویزیون آیوا کیفیت بسیار خوبی دارد، هر روزه خرید این تلویزیون رو به افزایش است. شما عزیزان نیز اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا را با بهترین کیفیت در ساخت و قابلیت‌ها دارید، می‌توانید مجموعه حاضر را انتخاب کنید.

مجموعه حاضر متعلق به سایت قسطی کلاب است که به فروش انواع لوازم خانگی به صورت قسطی پرداخته است. هدف مجموعه قسطی کلاب رفاه و خشنودی مشتریان می‌باشد، از همین جهت شرایط خرید اقساطی و نقدی را فراهم آورده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش قسطی و همچنین قیمت انواع تلویزیون آیوا، بدون خروج از منزل و صرف هزینه برای رفت و آمد، هم اکنون می‌توانید با شماره های مندرج در ادامه صفحه تماس بگیرید. همکاران ما در تمامی ساعات از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماکروفر جی پلاس

خرید قسطی ماکروفر جی پلاس
جدیدترین محصول برند جی پلاس مایکروویو نام دارد. برای خرید قسطی ماکروفر جی پلاس به بخش مایکروویو در دسته بندی لوازم خانگی سایت...

خرید اقساطي یخچال اسنوا

خرید اقساطي یخچال اسنوا
برند اسنوا دارای تنوه بالای محصولات است و شما می‌توانید تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود را از این برند ایرانی خریداری کنید. برای خرید اقساطی...