خرید اقساطی کولر گازی امرسان با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/31 16:44:04

کولرگازی امروزه در انواع مختلف و برندهای متفاوت تولید شده است. برای خرید اقساطی کولر گازی امرسان که یکی از بهترین برندها است به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کولر گازی امرسان با چک


ویژگی‌های شاخص کولر گازی امرسان

کولرگازی امرسان در ظرفیت‌های متنوع 12000/18000/24000/30000 BTU/hr و در دو مدل اینورتر و معمولی تولید می‌شود. بدنه مقاوم و بادوام، طراحی مدرن، قدرت هوادهی بالا و قیمت مناسب را می‌توان از مهم ترین امتیازات خرید قسطی کولر گازی امرسان برشمرد. کولرهای گازی اسپلیت برند امرسان با رعایت تمامی استانداردهای بین المللی طراحی و به مرحله تولید می‌رسند. کسب گواهینامه‌های متعدد توسط شرکت امرسان، به نوعی بر این موضوع صحه می‌گذارد.  

برخورداری از بدنه محکم و مقاوم، یکی از مشخصات بارز خرید اقساطی کولر گازی امرسان را در بر می‌گیرد. بدنه دستگاه از ورق‌های گالوانیزه باکیفیت تولید شده است. این ویژگی دوام و استحکام بالای اسپلیت را در برابر عوامل محیطی، پوسیدگی و خوردگی به دنبال داشته است. یونیت داخلی و بیرونی کولر گازی امرسان از ابعاد و حجم مناسبی برخوردار می‌باشد. به همین جهت، امکان نصب پنل‌های داخلی و بیرونی دستگاه، در هر نقطه از ساختمان به راحتی میسر می‌شود.

مجهز شدن به گاز مبرد R410A را می‌توان از دیگر مشخصات مهم خرید قسطی کولر گازی امرسان قلمداد نمود. این نوع گاز خنک کننده از مبردهای استاندارد و کاربردی در صنعت تهویه مطبوع به شمار می‌رود. بی خطر بودن برای سلامت انسان و عدم تولید آلودگی‌های زیست محیطی، موجب استفاده گسترده از مبرد r410a در سیستم های تهویه مطبوع پیشرفته شده است. ضمنا، بر روی یونیت داخلی دستگاه یک نمایشگر از نوع LCD طراحی شده است. با استفاده از این صفحه نمایش کلیه عملکردها و اطلاعات اسپلیت دیواری به صورت لحظه‌ای در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد. 

سایر مشخصات کولر گازی Emersun

بهره مندی از سیستم فیلتراسیون قوی و قدرتمند، از دیگر ویژگی‌های قابل توجه خرید اقساطی اسپلیت دیواری امرسان به شمار می‌آید. بر این اساس، در هنگام توزیع هوا، کلیه ذرات ریز گردوغبار و عوامل آلرژی زا توسط فیلتر دستگاه جذب می‌شود. در نتیجه این فرآیند هوای سالم و پاک و تمیز به فضای داخلی ساختمان ارسال می‌گردد. ضمنا، فیلترهای اسپلیت دیواری امرسان، قابل شستشو هستند. برای خرید اقساطی کولر گازی امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در ساختار کولر گازی EMERSUN از مکانیزم‌ها و سیستم‌های مختلفی استفاده شده است. مکانیزم عیب یابی خودکار، ضمن هشدار خطاهای احتمالی دستگاه، مانع از صرف هزینه‌های سنگین به مصرف کننده می‌شود. همچنین، طراحی دو دسته دمپر در مسیر خروجی کولر، موجب انتقال هوای خنک و مطبوع به صورت یکپارچه و یکنواخت در نقاط مختلف محیط می‌گردد.

شایان ذکر است که پنل خارجی یا کندانسور کولر گازی امرسان به فناوری Golden Fin (پره‌های طلایی ضد زنگ) مجهز گردیده است. این ویژگی دوام و استحکام بالای کندانسور را در برابر تغییرات آب و هوایی و عوامل خارجی رقم زده است. علاوه بر این، بهره مندی از کمپرسور روتاری، قدرت هوادهی و راندمان بالای دستگاه را به دنبال داشته است. برای خرید قسطی کولر گازی امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کمپرسورهای روتاری برای مناطق با آب و هوای شرجی و معتدل مورد استفاده قرار می‌گیرند. مصرف پایین انرژی الکتریکی، برخورداری از حالت توربو و خواب عمیق، ظاهر شیک و منحصر به فرد، رطوبت زدایی قوی، بهره مندی از مکانیزم عملکرد هوشمند، توزیع هوا با نرخ ثابت و یکسان و مصرف بهینه انرژی، ویژگی‌های کولر گازی امرسان را تکمیل می‌کند. 

نحوه خرید اقساطی کولر گازی امرسان

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب بستر مناسب برای فروش قسطی کولر گازی برند امرسان را به شیوه اینترنتی فراهم آورده است. در این طرح مدل‌های مختلف اسپلیت دیواری امرسان با قیمت مناسب و به صورت غیر حضوری به خریداران عرضه می‌گردد. ناگفته نماند که در این فروشگاه اینترنتی، امکان خرید نقدی انواع و اقسام لوازم خانگی، برای خریداران پیش بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس با ارز دیجیتال

خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس با ارز دیجیتال
شما می‌توانید برای خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس با ارز دیجیتال به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید اقساطی لباسشویی اسنوا واش این واش

خرید اقساطی لباسشویی اسنوا واش این واش
لباسشویی‌های برند اسنوا دارای کیفیت و طراحی منحصر به فردی هستند. برای خرید اقساطی لباسشویی اسنوا واش این واش به بخش ماشین...